|  |  | | Tu-154 12. 11. 2006 / 18:45 | |
|  | Ahoj, díky Mrakoplašovi, sorry Willhelmu Vetinari a Vojtěchovi jsem se pustil do Tuga a je opravdu super!!! Jen jsem tam našel malou chybu, která se nemusí projevit u každého. Přece jen, kdyby byl někdo na tom podobně jako já: nešly mi vysunout interceptory, změňte v FS9\gauges\Tu154_cfg\es.cfg use_spoiler_axis 1 na 0.
Ještě se mi zdá, že revers není funkční tak jak by měl být. Zatím jsem dal v /GAUGES/Tu154_CFG/JOY/joy.cfg rud_revers_on на 1. (podle autorů), ale žádné zlepšení jsem nezjistil. Ještě je k tomu nějaké povídání, ale na to potřebuji více času. Pokud by s tím někdo nepřišel dřív a já zjistím jak na to, dám to sem. |
| |
|
 |  |  | | Re: Tu-154 12. 11. 2006 / 18:59 | |
|  | | To ale nejsou žádné chyby. Uživatel má na výběr: Interceptory můžu ovládat buď standartně klávesou nebo osou joysticku a podle toho mám buď nastavenu 0 nebo 1 a u reverzu je to obdobné. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Tu-154 12. 11. 2006 / 19:13 | |
|  | | Aha, dík. Ale myslím, že na reversu jsem měl 0 a stejně nic moc, ani na tlačítku a na joyi taky ne. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Tu-154 12. 11. 2006 / 19:59 | |
|  | | Pokud je stáhlá páka ovládání motoru na volnoběh, tak mi tlačítko F2 pro reverz funguje OK. Nemůže být problém se špatně zkalibrovanou pákou plynu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Tu-154 13. 11. 2006 / 07:24 | |
|  | | Tlačítko mi také funguje. Problém je, že revers je neúčinný. Mám co dělat abych to v LKPD ubrzdil a to ještě v nedávné době Tučka sedala ve Kbelích, sice prázdný, ale sedala. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Tu-154 - neúčinnost reverzu 13. 11. 2006 / 08:56 | |
|  | Ono je to asi tak, že v reálu je reverz (aspoň co jsem slyšel) o hodně méně účinný, než je nasimulován ve většině letadel pro FS. Možná proto se ti zdá u Tu-154 neúčinný.
Ještě bych se tě zeptal, jakým způsobem brzdíš. Pokud brzdíš např. na pedálech nebo máš brzdy nastavené na některou z os joysticku, zkontroluj si, zda máš správně nastavenou PT joystick utilitu pro tuto osu.
Také zkontroluj, zda nesedáš s hmotností větší, než je max. přistávací hmotnost. Vliv může mít i příliš velká rychlost na finále (dle tabulky z manuálu).
-vv- |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu-154 - neúčinnost reverzu 13. 11. 2006 / 09:48 | |
|  | | S rychlostí a hmotností jsem samozřejmě počítal. Brzdím tlačítkem na joyi a jestli to dělá jen mě asi je to nastavením. Díky ještě na to mrknu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tu-154 - neúčinnost reverzu 13. 11. 2006 / 13:01 | |
|  | | A taky záleží na počasí a stavu RWY, protože PT Tu-154 jako jedno z mála letadel ve FS2004 zohledňuje taky povrch, takže na kluzké případně namrzlé dráze to brzdí hůř. |
| |
|
|