FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
To je cvrkot - teď Jeden příspěvek | Celý strom
To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:09
Gustav ( BHA576 )   
Tak to je velmi slušné na tak malou zemičku
21586 B / 600 x 450 / Cvrkot.JPG
 

Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:13
Fabo™   
To vieš, čo by si nespravil aby si sa dostal do telky...
btw. mne to padlo akurát keď si sadal (
 

Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:29
Gustav ( BHA576 )   
Mně to bohužel spadlo taky. Hned jak jsem viděl,že nic nevidím - ani textury rwy ani okolí a když jumbík už nevěděl co by radostí udělal aby se v tý televizi předved,tak jsem věděl že je zle. Já to přičítám antiviru,který si zrovna v tu nejhorší chvilku začal sám tahat update a při mém chabém připojení k internetu mne to srazilo na kolena. Škoda
 

Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:04
Latom   
Gustave, už si nejsem jistý, ale myslím, že jsi staroval taky z LZIB a když jsem začal pojíždět, tak jsem měl externí pohled a byl jsi vidět. Ale záleží, jestli to bude i na tom záznamu.
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:07
Fabo™   
jop, Gusto bol odlet z LZIB. Ja som ťa mal čakať niekde okolo dráhy, ale padlo to (
 

Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:12
Latom   
To myslíš to ATR? Co mi málem nacouval do čumáku?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 23:02
Fabo™   
Ne, ja som bol 737 pri aprone, padlo mi to ai tak ked si bol na polceste z hranic...
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:22
Gustav ( BHA576 )   
Tome ještě že v Bratislavě V Praze jsem udělal ostudu,ale tentokrát to opravdu nebylo mou vinou
 

Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:20
Ados (ADD039)   
Tyvole!
23140 B / 600 x 480 / týjo!.JPG
22070 B / 600 x 480 / týjo!2.JPG
26305 B / 600 x 480 / týjo!3.JPG
 

Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:26
Ados (ADD039)   
No, teď to je asi čitelnější
17049 B / 227 x 354 / týjo!.JPG
19799 B / 228 x 476 / týjo!2.JPG
34384 B / 297 x 500 / týjo!3.JPG
 

Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:28
Ados (ADD039)   
Ještě tady je jeden, ten se někam zatoulal
19631 B / 600 x 465 / týjo!4.JPG
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:32
Gustav ( BHA576 )   
No vidíte chlapi,že to jde. Stačí jen chtít a řídící si konečně užijí.Škoda,že nás TV netočí každý den,to by bylo prvních míst ve statistice nepočítaně
 

Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 20:37
Ados (ADD039)   
No, ono by šlo že by někdo řekl že natáčení pokračuje, a bude se natáčet denně, ikdyž by to tak ve skutečnosti nebylo. A když by se někdo ptal kdy to bude v TV, tak řeknou, že to ještě nedotočili To by byl traffic...
 

Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:02
memorex
no nadhera poslouchat a pozorovat provoz na LKPR predevsim Tower ))))
 

Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:11
Riff   
Dobra zprava
Mozna s nasi televizi Osmicka budeme natacet podobny projekt pokud bude zajem z druhe strany.
Pobezi to v kabelovce...ale casem se domluvime s lukasem..... to se obcas hodi takovej giga provoz to snad nebylo ani na 36hodinovce nebo se pletu? To jsem jeste nezazil...
 

Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:18
Riff   
Jenom chci rict ze me mrzi to moje emergency a opravdu FPS 1 a min.... takze hruuuuza..nejdriv shorel prvni, na finale druhy, pak praskly trubky v hydraulice, takze ani klapky ani podpozek.... to jsem nezazil... vsem co jsem zpusoubil nemile holdovani ci jinak narusil tok klidneho provozu, ale nemuzu za to.
Vojta
 

Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:19
Riff   
se omlouvam
 

Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:27
Gustav ( BHA576 )   
Vojto to už k létání patří Hlavně,že to nikdo neodnesl skutečně. Já jsem ještě plný strašných dojmů ze včerejší tuším Discovery, když tam ukazovali rekonstrukci srážky těch dvou Jumbíků na Kanárech v té mlze. Jestli jsem se nepřeslechl tak říkali,že v hangáru ( dočasné márnici ) bylo přes šestset penálů
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:29
Riff   
Jo to uz jsem taky videl... je to fakt hrozny.. jeste ted mi beha deda mraz po zadech,,,
 

Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 21:51
Ados (ADD039)   
Stejně nechápu jak může někdo vědomě vzlítat bez povolení. A ještě s jumbíkem....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 22:24
Libor
No ... a občas se to stane třeba s F-18
 

Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 22:40
pseudoMates
Ono to opravdu nebylo ani trochu v ten nejlepší moment. Na spojení jsem měl asi 10 mašin, (když pominu fakt, že příletová trať je pro některé, a že jich nebylo málo, nepřekonatelný problém) oblastníci mi tam sypali další a ještě nouze na textu. Opravdu "mňamka". Měl jsem za to, že ty máš sluchátka s mikrofonem. Teď už nemá cenu to řešit. Chtěl bych každopádně pochválit Michala Pospíchala, kterej jako obvykle, předvedl perfektní výkon a mohl jsem se na něj spolehnout jako na jednoho z mála. A zároveň bych se rád omluvil Michalu Kominíkovi za pozdní předání a na to, že jsem na něj zapomněl. Bylo toho chvílema opravdu až až.
Ale o jedno bych tě chtěl poprosit pro příště. Když vidíš, že prostě na finále máš slide show, kde máš jeden FPS, prosim tě odpoj se radši hned. Nedá se předpokládat, že by se to směrem k letišti zlepšilo a to, co by si normálně letěl asi 4 minuty, tobě trvalo asi 10. Nehledě na fakt, že na to, že ti chcíply oba motory, si letěl dost rychle a zároveň si byl schopen držet výšku.
Abych jen nehudroval, dost jsem byl mile překvapen, jak většina pilotů držela rychlosti (když už ne nařízené výšky a příletovky a odletovky).
Každopádně jsem zvědavej, jak to bude vypadat "on air".
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 23:38
mípa   
10 mašin na spojení? To asi o hodně víc, já jsem jich při holdování na ETATU na TCASu napočítal 12. Byla to úplná nádhera, 8 oválů s herkym na ruku s bočním větrem 38 kts a ten cvrkot na frekvenci, tomu říkám on line den!
 

Re: Re: To je cvrkot - teď - BHA245 tiež probléémy :)   13. 11. 2006 / 22:36
cmar
tak po cersvej reinstalacii reku ze si zaletím..uff.. najprv dcera nechcela ist spat, ale nejak som to s ATR stihol sa prihlasit plus minus v limite, vsetko az do holdu nad VLM šlo v poho, po holde najskor vypadlo FMC, mapa zmizla, nešlo do FMC nič zadat ..trochu som na BODAL1S "zakufroval" dostal vektor, reku nič sa nedeje, ILS v poho, potom GA od vežky, po opatovnom prihlaseni sa na APP vypadol s akýmsi pípaním autopilot, tak reku ručne, neskor zacalo pipat YAV Dumper disconected, tak som pytal priority landing, horko tazko visual a uz celkom v panike som "vyklidil" na Bravo kde som cumel v uzase na eero oproti mne. Po pokyne vezky celom vzad na RWY no a potom uz konečne hura na stojanku ..
takze som si zazmetkoval tiež ..
Hm.. hlboko sa kajáám a slubujem, ze uz nebudem lietat na neoudskusanej čerstvo nainštalovanej nevyladenej FS9 ani ATR ani ničom čo nebude odskusane ... uuuuffff
Taakže tak .. )))))))
 

Re: Re: Re: To je cvrkot - teď - BHA245 tiež probléémy :)   13. 11. 2006 / 22:51
ovecka
noooo.....malá correction od vežky..))..len som sa pýtala, či budeš schopný sa otočiť a vrátiť sa na dráhu, ty si povedal že áno, a ja, že díky, zavolám pre opätovný vstup na dráhu, vyčkej...a kým som sa pozrela späť si to stihol niekam cez trávičku myslím, pred príletom chudákom...)))
za GA sa ospravedlňujem, bohužiaľ technická chyba Tomáša..
jooo, a ešte...musím verjne poďakovať Marekovi za odvahu, bolo to tesné ale som rada, že si nespanikáril a nešiel GA..)))ĎAKUJEM
ale jedno veľké ďakujem patrí vám všetkým...užili sme si to, veľmi dúfam, že aj vy..
dobrú noc
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď - BHA245 tiež probléémy :)   13. 11. 2006 / 22:55
cmar
heh .. travicka nebola. normalne som opatovne "vyklidil" tentokrat uz po spravnej taxiway .. hm .. a asi sme si nerozumeli.. nejak som nepocul ze mam vyckat, ale pravdupovediac mal som toho plne zuby .. asi zacnem cvicit emergency postupy ) ked to v eere zacne pipat, clovek akosi nestiha )
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot - teď   14. 11. 2006 / 10:32
tomS   
OMLOUVÁM se VŠEM za komplikace při příletu na Ruzyň, ale těsně po přistání mi zatuhla FSka a nešlo to ani vypnout! Zamrzlo to při načítání letadla SWG1949, nedá se nějak zjistit, co to bylo za MTL model? (bylo to okolo 2200LOC) Dík.

Sorry Mates!
 

Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 13:38
Wonder (BHA247)   
jooo, a ešte...musím verjne poďakovať Marekovi za odvahu, bolo to tesné ale som rada, že si nespanikáril a nešiel GA..)))ĎAKUJEM

popis situace letím si usazen na ILS indicated 160 letadlo předemnou (CVZO46 tuším) asi 4,5 majlí..
twr: expect clr on very short runway...
já: rgr
twr: CVZO46 urychlete a urychleně vykliďte
twr na privatu: bha247 brzdi čím můžeš.

.
.
APP REF měním na minimální 40° flaps konfiguraci... vychází to na nějakých 130 IAS
....cvz se šomrá.. a šomrá...

autopilot : 1000ft GND
.
.
.
cvz právě přistál.. teď ještě vyklidit...
vteřiny ubíhají.
.
.
studenej pot se rozlívá po celý těle
.
.
třepající se ruka na tlačítku myši
chvíli na G/A, chvíli na disconect pro případ že by to vyšlo...
.
.
400 ft
.
.
cvz stále na dráze...
.
.
200
.
.
cvz hlásí vacated rwy, ale pořád ho vidím na dráze.. asi zpoždení odezvy
.
.
to výjde...
.
.
100 ft
.
twr: bha 247 clr to land
.
.
já: (chvíli ticho nějak se nemůžu vymáčknout)..huuuh rgr clr to land
.
AP disconect
.
50
40
30
.
.
10
.
Touch down, zpětný chod, brzdy,8O KTS, vypínám revers, vyklízím přes Charlie, rozloučení s Ovečkou a dodatek... "to bylo těsný"

PS: už aby byla postavená paralelní dráha. ta dráhová unosnost na IVAU se začíná rovna dráhové (NE)unosnosti v realu
 

Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 13:47
OK-Milda (BHA410)   
A nebylo by rozumější už to celou dobu držet v ruce a mít druhou na plynech?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 18:59
Michael   
Řekl bych, že ne, minimalizace zátěže posádky. A teď nevím (nerejpu), nemělo by se rozhodnutí LANDING/GO-ARROUND udělat na minimech přiblížení?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 19:03
Teflon_490   
Tak, minimalizace zateze, pokud uz mas ero na finalni konfiguraci, a stabilizovany, vidis drahu, tak to muzes vzit uz do ruky, nic jinyho nez udrzovani rychlosti a drzeni era v idealnim sestupu delat nebudes. Takze kdyz se rozhodnes pro G/A, je to otazka opravdu mene nez sekundy pridat plyn a zvednout cumak.
Jinak, zkousel nekdo na PMDG G/A plne na AP? Ja sem to chtel zkusit uz davno a furt na to nejak zapominam. Funguje to?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 19:07
Petr Slavíček   
funguje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 19:13
Michael   
Jasně, ale rozhodně je méně náročné než letět na ruku zmáčknout (u 767) tlačítko G/A a případně jen upravit rychlost a klapky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: To je cvrkot   14. 11. 2006 / 20:42
ovecka
))))
he, ale no tak, Marečku...) som ti sľúbila niečo tekuté na pochrámané nervy, keby si zavítal na simbeer ( čo môžete, celé brnenské osadenstvo, brať ako pozvánku na simpivo v Prahe.. )
len by som ťa doplnila, to, čo som ti povedala, bolo: expect landing clearance on very short final.. nie až na short runway...))
Každopádne, priznávam, že to odo mňa nebolo celkom pekné, ale poslať ťa späť Matesovi som neeechceeeela...)) a veď sme obaja vedeli, že to vyjde, že..
 

Re: To je cvrkot - teď   13. 11. 2006 / 22:55
Martas
EDDC crew bez Petera Kožára který už byl v luftě.
26744 B / 600 x 450 / fs9 2006-11-13 19-37-13-50.jpg
 

Re: Pár dojmů ze včerejška   14. 11. 2006 / 09:52
OK-Milda (BHA410)   
Předně musím konstatovat - byl to cvrkot a nejen na síti

V určený čas jsem sedl v Brně do mašiny a po připojení zjistil, že jsme tam jen dva, čehož se asi můj comp lekl a posla mi poprvé FSko do věčných lovišť. Inu co naplat, restart, vstup do kokpitu připojení a hup, konečně to běží. Mezitím už na apronu malinko přituhlo,; Brno zažívá co ještě asi nevidělo - tři stroje BHA (B767, B737 a moje milá DC9), jeden CSA, a jeden docela nenápadný pejsek neznámého plemena v B737 (že by retriever?) a postupné přibývání Z43 od AVP. Takže jsem se vrhl na přípravu stroje. Tady se nic zvláštního neudálo, veškeré systémy pracují normálně. Začal jsem pojíždět, na čež jsem se dozvěděl, že by bylo super 20 min počkat. Tak jsem elegantně na pojížděcí E vyhlásil menší technické potíže a trpělivě čekal.
A v této chvíli došlo k mé první, zatím netušené chybce - po textu jsme se nějak dohodli, že bude let ve FL120, ale jeden přístroj (zatím neřeknu který) si to mou vinou neuvědomil.
Po nějakém čekání, kdy se mezi tím dalo vše do pohybu jsem oznámil svou připravenost k odletu a jakmile to šlo, frrrr a hurá do luftu.
Mašinka si předla jako kočka a poslouchala na slovo. Krom trocha mráčků a občasného deště i bylo fajné počasí a za chvilku jsem i viděl hvězdičky na obloze (podotýkám, že jsem si to tentokráte dal po tmě). Po nastoupání na hladinu však v mém kokpitu nastalo zděšení. Odporně pískající alarm přehlušil vše, vč. komunikace na rádiu ,což jsem naštěstí za cenu mírných (doufám) přebreptů ustál, a bohužel i včetně mé duševní rovnováhy. Po zprvu systematickém a později zmateném pátrání, co že to může být (mrcha kontrolka se žádná nerozsvítila, jen ten lomoz - s techniky, co nevyměnili žárovky si to ještě vyřídím) jsem se rozhodl alarm ignorovat, neboť stroj letěl jak měl a na zdraví jsem jinak očividně ohrožen nebyl.
Po té co jsem již za zvuku alarmu obdržel pokyn ke klesání, mi náhle svitlo. Při pozemní přípravě, jsem mému systému tlakování řekl, že poletíme ve FL100, ale už mu neřekl, že jsme se s kolegy dohodli jinak a tak se prostě dotčen ozýval, tak dlouho, než jsem sklesal na FL100.
V Praze pak bylo pěkně husto. Tolik koleček nad OKL jsem ještě nikdy nevykroužil. Už jsem se moc těšil na zem, kde uvidím tu strašlivou spoustu letadel, jako snad ještě nikdy před tím. Já se těšil, ale můj comp asi ne. Jak jinak si vysvětlit, že při usazování do ILS mě na cca 20 majli řekl stůj a dál se nehnul. Matesova otázka do sluchátek „What’s happened” už byla jen závěrečnou tečkou celé jinak mooooc podařené akce.

Jen více a houšť, už se těším, až domluvím mému počítači a konečně i přistanu
 

Re: Re: Pár dojmů ze včerejška - opravdu nářez   14. 11. 2006 / 10:52
SONP   
Ad BHA410

Tupolev 154 naštěstí zatím nemá simulovány pneumatické a klimatizační systémy, proto naštěstí já cesťáky dusit nemůžu. Je ale fakt, že v DC9 jsem je dusíval opakovaně, i když nerad a z nedbalosti.

Ke včerejšku:

Naprosto mne nadchl provoz v Bratislavě, kam jsem se koukl bylo, nějaké letadlo a přesto žádný zádrhel, vyjma jednoho VFR výtečníka, odlétajícího směrem na Senec. Ten totiž použil pro vynucení vzletu metodu, kterou používám já při ježdění autem po Praze. Na vyčkávacím zabrzdil tak, že cca 1m vyčuhoval svým čumákem do rwy, a na výzvu TWR aby to napravil, že má TU na line-upu reagoval tak, že bezostyšně požádal o to, aby mohl odletět přede mnou. Což mu TWR umožnil a já pak vyčkával dalších 5 minut, než z tím prskoletem nabere výšku. Tak se ptám, kdo mi zaplatí to palivo! Vždyť Tu-154 žere na volnoběh skoro totéž co na vzletový režim! Ne že by mě to zvláště rozčililo spíše pobavilo.

Let byl v pohodě, až na to, že jsem ne zcela dobře nastavil Gyra, čímž bylo způsobeno, že mi mašina letěla vlevo od trati, za což se všem ATC omlouvám, došlo mi až někde před VLM, kde je chyba.

Dlouho jsem si nezakroužil/zavyčkával tak dlouho jako včera, i když při 5 FPS se moc dobře nekrouží. Nechtěl bych vidět tvar těch vyčkávacích obrezců, co jsem tam vytvořil.

Samotné přistání pak bylo na 3FPS, a proto také mé včerejší přistání bylo z těch tvrdších, takto rozhodně piloti Aeroflotu s letadlem nebouchají. Snad se to ale brzy zlepší, nová PC sestava už čeká v krabici na doplnění paměti, a pak pojedem jak po másle.

Celkově super flyin, dík všem ATC a staffu za organizaci asi největšího provozu za posledního půl roku.

-vv-

P.S. Všem pilotům PT Tu-154-B2 vřele doporučují létat ve dvou, je to mnohem hladší, včera jsme to vyzkoušeli s VK prvně, a to i s checklisty (ruskými samozřejmě) Pokud někoho seženete, kdo Vám bude komunikovat s ATC, ladit rádia, zatahovat podvozek atd., nebudete si v kokpitu tučka připadat, že byste potřebovali ještě tak asi 5 rukou a pět šipek na obrazovce od myši.
 

Re: Re: Re: Pár dojmů ze včerejška - opravdu nářez   14. 11. 2006 / 13:22
OK-Milda (BHA410)   
Ono by se ve dvou létalo lépe i v jiných strojích, ale technika to zatím po netu neumožňuje . U FSX možná, ale nejlepší by to bylo u dvou monitorů vedle sebe - nějak furt nemohu přemluvit manželku, aby do toho šla semnou. Vždycky jen odsekne: "Nejsem magor, co sedí před monitorem, kde se nic neděje dvě hodiny, a ještě do něj kecá" a odchází si navlékat korálky
 

Re: Re: Re: Re: Pár dojmů ze včerejška - opravdu nářez   14. 11. 2006 / 14:19
memorex
presne toto rikaji vsichni koho znam nikdo to nechape
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pár dojmů ze včerejška - opravdu nářez   14. 11. 2006 / 19:12
Serž   
jsou divni
 

Re: Re: Pár dojmů ze včerejška   14. 11. 2006 / 18:58
Michael   
Mám to tvoje "I don't know, právě mi to totálně zmrzlo" nahrané, kdybys chtěl vzpomínku...
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ