Heje jožo tím ortodoxním Condorákem jsi asi myslel mě. Nebudu polemizovat, ve FSX je krajina rozhodně lepší. Taky tě možná překvapí můj názor, že způsob krajiny ve FS mi přijde nejlogičtější, tím myslím systém hladin, to že nemusíš mít konkrétní město (fotku nebo přesně vymodelovaný ručně) ale označíš oblast kde má bejt město, a FS ti tam hodí poklad, na to autogenový domečky, to samý lesy, louky. A na to přijdou "vektorový" liniová věci jako cesty, řeky, železnice ...
IMHO to je ta správná cesta ... Kdyby tohle dělali do Condora tak ani nepípnu. Ale nenávidím fotoscenerky, to radši "art" sceneku Condora než photoscenery, ať už v Condorovi nebo ve FS
Nicméně co se plachtění týče ... podstaný pro plachtění je model vzduchu a flight model letadla. Tady (IMHO) bez diskuse FS(X) je o n-i-č-e-m. V porovnání s Condorem nebo Silent Wings (kolik vás to zkoušelo SW? troufnu si říct že za posledních X let jsem měl v ruce 99% simů, a třeba do SW jsem investoval, pak vyšel Condor ) je FS tak pozadu, jak vzduch tak FM letadel, že srovnáním se (mi) zdá že FS nic takovýho vůbec nemá ... trošku přeháním ale FS je fakt hrozný, je pár addonů který to trošku vylepšujou (věř mi že jsem v tomhle směru FS hooodně trápil a zkoušel) ale celkovej výsledek je slabej.
Dalším aspektem už mimo tuhle diskusi je uzavřenost Condora, tj. vhodnost k serióznímu soutěžení. Nemůžeš si tam dát vlastní letadlo nebo upravit stávající, takže je zaručená fair competition. Ale to už je mimo téma diskuse jak jsem napsal.
Věřte mi že mám FS rád, na spoustu věcí je nedostižná, krajina je samozřejmě o třídu lepší, zvláště FS2004 s VFR cellama, a FSX to zase šoupe dál. Model vzduchu a FM bych však při nejlepší vůli označil jako "generic" a k plachtění nevhodný. |
|