FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázka pro vývojáře: Gmax - textury Jeden příspěvek | Celý strom
Otázka pro vývojáře: Gmax - textury   12. 5. 2003 / 11:53
Míra KV
Mám dotaz: Mám vytvořenou kostku v Gmaxu a chci ji potáhnout texturou. Je možné nějakým způsobem potáhnout každou stranu jinou texturou (myslím tim z jiného souboru). Já jsem na to zatím nepřišel. Mě by to moc usnadnilo práci. Dělal jsem Thermal (K. Vary) a pracně jsem musel vytvořit jeden soubor bmp, který obsahoval všechny strany a pomocí unwrapu jsem to musel upravovat.
Snad jsem to popsal srozumitelně.
Dík
 

Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury   12. 5. 2003 / 12:24Milan Lisner
Jde to. Muzes si udelat multi-material a ten obsahuje vice samostatnych materialu, kde kazdy muze mit jinou texturu. Pak kazdymu vybranymu polygonu, ci polygonum muzes priradit jinej material, jde to i pomoci "material ID", coz je pak docela prehledny.

Jde to i tak, ze na vybrany polygony pretahnes primo *.bmp obrazek z material navigatoru, ale to se ti pak vytvari trochu nekontrolovane novy multimaterialy.
Tim prvnim zpusobem to mas vic pod kontrolou.
 

Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury   12. 5. 2003 / 12:31
Míra KV
Vida, to mě nenapadlo. Dík
 

Re: Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury   12. 5. 2003 / 14:40
Míra KV
Tak jsem teď zkoušel vytvořit ten multimateriál, ale jde mi to jen s max. dvěma materiály. Jak přidám další materiál do multimateriálu ???
Dík
 

Re: Re: Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury   12. 5. 2003 / 16:41Milan Lisner
A co treba zkusit v tom material editoru ( kdyz mas otevrenej ten multimaterial ) tlacitko "Add" ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury   13. 5. 2003 / 07:49
Míra KV
Už jsem to zprozvoznil. Já jsem totiž původně měl starší verzi Gmaxu 1.0, nainstaloval jsem si 1.2 a tam už ten Add je. A dokonce to i funguje. To bude jiná práce s texturami. Ale každopádně dík.
 

Re: Gmax - textury (alpha kanál)   3. 6. 2003 / 16:29gembler
Já bych měj trochu jiný dotaz.
Jak mám vytvořit BMPčko s alpha kanálem (tak jako je to např. v souboru vf_tree1.bmp)? Používám Corel Photopaint a tam jsem zatím nepřišel na to jak to udělat. Možná je na to nějaká utilita, nevím.
Díky.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ