| | | Otázka pro vývojáře: Gmax - textury 12. 5. 2003 / 11:53 | |
| | Mám dotaz: Mám vytvořenou kostku v Gmaxu a chci ji potáhnout texturou. Je možné nějakým způsobem potáhnout každou stranu jinou texturou (myslím tim z jiného souboru). Já jsem na to zatím nepřišel. Mě by to moc usnadnilo práci. Dělal jsem Thermal (K. Vary) a pracně jsem musel vytvořit jeden soubor bmp, který obsahoval všechny strany a pomocí unwrapu jsem to musel upravovat.
Snad jsem to popsal srozumitelně.
Dík |
| |
|
| | | Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury 12. 5. 2003 / 12:24 | Milan Lisner |
| | Jde to. Muzes si udelat multi-material a ten obsahuje vice samostatnych materialu, kde kazdy muze mit jinou texturu. Pak kazdymu vybranymu polygonu, ci polygonum muzes priradit jinej material, jde to i pomoci "material ID", coz je pak docela prehledny.
Jde to i tak, ze na vybrany polygony pretahnes primo *.bmp obrazek z material navigatoru, ale to se ti pak vytvari trochu nekontrolovane novy multimaterialy.
Tim prvnim zpusobem to mas vic pod kontrolou. |
| |
|
| | | | Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury 12. 5. 2003 / 12:31 | |
| | Vida, to mě nenapadlo. Dík |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury 12. 5. 2003 / 14:40 | |
| | Tak jsem teď zkoušel vytvořit ten multimateriál, ale jde mi to jen s max. dvěma materiály. Jak přidám další materiál do multimateriálu ???
Dík |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury 12. 5. 2003 / 16:41 | Milan Lisner |
| | A co treba zkusit v tom material editoru ( kdyz mas otevrenej ten multimaterial ) tlacitko "Add" ? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro vývojáře: Gmax - textury 13. 5. 2003 / 07:49 | |
| | Už jsem to zprozvoznil. Já jsem totiž původně měl starší verzi Gmaxu 1.0, nainstaloval jsem si 1.2 a tam už ten Add je. A dokonce to i funguje. To bude jiná práce s texturami. Ale každopádně dík. |
| |
|
| | | Re: Gmax - textury (alpha kanál) 3. 6. 2003 / 16:29 | gembler |
| | Já bych měj trochu jiný dotaz.
Jak mám vytvořit BMPčko s alpha kanálem (tak jako je to např. v souboru vf_tree1.bmp)? Používám Corel Photopaint a tam jsem zatím nepřišel na to jak to udělat. Možná je na to nějaká utilita, nevím.
Díky. |
| |
|
|