|  |  | | Od priateľa 24. 11. 2006 / 22:19 | |
|  | Toto mi poslal priateľ, aby som si to pozrel. Keďže je to po anglicky, je to bohužiaľ to samé, ako keby som dal 2-ročnému vnukovi čítať čínske básne. . Vyznáte sa v to niekto?
jožo |
| |
|
 |  |  | | Re: Od priateľa 24. 11. 2006 / 22:19 | |
|  | A v čem?  |
| |
|
 |  |  | | Re: Od priateľa 24. 11. 2006 / 22:19 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Od priateľa 24. 11. 2006 / 23:31 | |
|  | Nooo já se svojí prabídnou anglisch z toho pochopil, že můžeš dělat co chceš...vše zbytečné. V podstatě pro chod FSX autorovi nepomohla ani výměna GPU, ani zvětšení RAM, ani DualCore procák. Jedině kde zjistil posun bylo při zapojení HD do RAID0. S tím, že si máš nainstalovat Acronis, kdyby ti to všechno spadlo. Pak tam ještě dodává, (s čímž souhlasím) že pro FS je důležitá kvalita RAM (myšleno rychlost).
Ps.: jsem to tak nějak přelouskal,tak že bez záruky. |
| |
|
 |  |  | | Re: Od priateľa 27. 11. 2006 / 08:56 | |
|  | Můj soukromý názor zní, že FSX je jeden velký marketingový podraz od Mrkvosoftu. Cosi mi říká, že až vylezou Visty (a tím myslím jako že finální včetně finální verze DX10) a Mrkvosoft s velkou pompou vydá DX10 patch pro FSX tak lidé co budou mít DX10 kartu a visty budou mít ve FSX i slušné FPS protože už jen z toho jak si různě pročítám technické specifikace DX10, co bude umět navíc a porovnávám to s popisy unifikovaných architektur nově přicházejících GPU tak si myslím, že to co ve FSX nejvíce zabíjí FPS (autogen a podobně.) bude v DX10 elegantně řešeno přez instancing a geometry shadery.
Samozřejmě jen čas ukáže zda mám opět a jako vždy pravdu 
Na druhou stranu, doma mi můj hlavní počítač zdechnul a tím pádem nemůžu lítat ani FS9 ani FSX, ale jak to tak vypadá tak až třeba někdy seženu prenízky na nové počítadlo tak tam hodím FS9 se všemi addony co pro něj mám a třeba si ho konečně zalítám v super FPS... |
| |
|
|