FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 21. 8. 2025, svátek má Johana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Úprava mesh scenery Jeden příspěvek | Celý strom
Úprava mesh scenery   11. 3. 2002 / 07:46Libor
Přestože mesh scenery ve FS2002 odpovídá poměrně hodně realitě, malé strmé kopečky se vzhledem k hustotě sítě neprojeví. Jakým nástrojem mohu mesh scenery upravit nebo vytvořit?
   Seznam příspěvků  

Re: Úprava mesh scenery   11. 3. 2002 / 17:18
Vláďa Stoje
Terrain SDK k FS2000 funguje ve FS2002 dokonce jeste lip
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Úprava mesh scenery   11. 3. 2002 / 23:55
Tom Meinlschmidt
to ja bych mel spis otazku.. kdyz mam nejaky data, treba ve formatu DEM, jak je dostanu do fs
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Úprava mesh scenery   12. 3. 2002 / 10:52Libor
FS Architect 2002 má plugin pro načtení DEM.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Úprava mesh scenery   12. 3. 2002 / 12:38Karel
Nevite kde se da stahnout crack na Fs Architect , nebo memate nekdo registraci. Dekuju. k.dvorak11@seznam.cz
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Úprava mesh scenery   14. 3. 2002 / 13:31Libor
Jaká je filozofie?

- disasembluji BGL (tu největší?, kde je terén)
- upravím
- zkompiluji

???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Úprava mesh scenery   14. 3. 2002 / 17:22
Vláďa Stoje
myslím že do dnešního dne jediný, kdo dokáže číst z bgl souborů sekci s terénem, jsou programátoři Microsoftu. Takže filozofie je zatím jenom taková, vytvořit ve vyšší vrstvě nějaký nový terén. Hodně strmé svahy, natož kolmé stěny nebo převisy, ale přes Terrain SDK nepůjdou, to by se asi muselo vymodelovat jako 3D objekt.
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ