FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami Jeden příspěvek | Celý strom
EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   22. 5. 2003 / 20:28Lubo
Dlho som hladal nejaku jednoduchu a rychlu utilitu na zmenu pokrytia terenu texturami (tzv. LANDCLASS). A kto hlada ten aj najde.
Vsetko co potrebujete su subory ez-landclass.zip a ezlcv101.zip (tento patch je velmi dolezity). Zohnat sa to da najlepsie cez www.flightsim.com.

Funguje to tak, ze samotny "program" je vlastne subor tvaru *.xls a je cez FSUIPC spojeny v realnom case z FS2002.... a nakoniec vygeneruje *.bgl. Viac najdete v prilozenom manuale (eng).

Funguje to vyborne a je to navyse FREEWARE.
Huraaa na tvorbu vlastnych landclass.
 

Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 00:25
Dalibor
Kdyby měl někdo problémy se stahováním z Flightsimu, tak se dají oba soubory najít i na Avsimu( www.avsim.com )
 

Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 07:01
Zbyněk
Já pro editaci textur používám Landclass Assistant z Avsimu a s ním se taky pracuje pěkně a lehce si s ním přidáte třeba chybějící města v okolí vašeho oblíbeného letiště..
 

Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 08:53pako
Doufam, ze se najde nejaka dobra duse a konecne udela poradnej landclass pro CR.
 

Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 14:56Robert Paulů / web
Take se zapojim, ja pouzivam Ground2k, ktere umi nejen LC, ale i reky, silnice, jezera a kopce. Jinak na LC Ceskoslovenska pracuji a na sve stranky jsem dal vzorek jak to asi bude vypadat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 18:22
pako
Vypada to paradne.
Nechcete zkusit udelat i zeleznici?
Myslim, ze by sla udelat jako dirty road.
Tak to udelali ve Scenery Germany.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 19:35
Zbyněk
Držím palce ať nedojde trpělivost. Udělat celou republiku nějaký ten asi čas sežere. Sám jsem dělal landclass a jezera pro S Moravu ale trpělivost došla.

Osobně mi to připadá jako lepší alternativa k VFR ortfoto realistické ČR.

Jen doufám že to půjde i ve FS2004.



 

Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   24. 5. 2003 / 10:06Lubo
Musim priznat, ze Ground2k je vyborny. Diky za tip

Neviete ako odstranit defaultne cesty ?
 

Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   24. 5. 2003 / 21:12
Marky Parky   
Ahoj.
Uz par dnu spolecne s Vladou Stojem experimentujem s VPT2 a custom texturama tak, aby na nich byl videt autogen. Vlada nasel fintu jak to rozchodit a soucasne i jak rozchodit silnice a VPT nad ortofoto.

Tyhle veci umoznuji udelat okraje ortofoto "plynule" navazane bez ohledu na to jakou verzi defaultu pouziva ktery uzivatel a soucasne jiz ortofoto nemusi pokryvat cele ctverce LOD13.

K dovedeni teto techniky k dokonalosti mi ovsem chybi jedna vec. Kdyz si v Gr2k necham nagenerovat novy landclass, tak se mi misto zmemnych textur objevi jednobarevne zelene nebo hnede plochy.

Proto prosim o vymenu zkusenosti.

Dik
 

Moje skusenosti s Ground2K   24. 5. 2003 / 22:25Lubo
Co som ja zatial pochopil a odskusal v Ground2K je toto:
- Vymazanie defaultnych ciest a nahradenie vlastnymi (roznych druhov)
- Vytvorenie polygonu VTP1 a 2 s texturou
- Zmena Landclass polygonom
Vsetko z tohto mi funguje

ale zatial nechapem ako by som mohol urobit aby som mal podklad napr. les (bez automaticky vkladanych textur skal) a na nom este vlastne polygony s lukami a skalami.
Ide to nejako takto urobit ?
 

Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   25. 5. 2003 / 16:06Robert Paulů
Toto se mi stalo kdyz jsem k vygenerovnym souborum z Gr2k pridal soubor letiste z FSSC. Pokud jsem je dal kazde zvlast tak se vse zobrazilo dobre. Ovsem kominy vytvorene taktez v FSSC pridane k souborum z Gr2k na zobrazeni vliv nemaji. Ted me napadlo, jestli na to nemaji vliv textury, protoze kominy pouzivaji zakladni a letiste dodanou ke scenerii.
Ale treba je to vsechno jinak.

Robert
 

Re: Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   25. 5. 2003 / 17:01
Marky Parky   
Bohuzel stalo se tak i ve chvili, kdy byly v samostatnem layeru ve scenerii. Ale asi je to zamysleni spravnym smerem, protoze u fungujicich landclassu co mam postahovane neni potreba mit adresar texture, ale tenhle nagenerovany landclass adresar texture intenziovne vyzadujuje. Dik za nakopnuti, budu zkoumat dal...
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ