FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX SDK SP1 uvolneny Jeden příspěvek | Celý strom
FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 10:40
North-Wind   
This update to the Software Development Kit (SDK) for Flight Simulator X includes improvements to almost all aspects of the SDK shipped in the Deluxe version. Please note that this update requires the installation of the original SDK from the Deluxe version of FSX.



http://www.fsinsider.com/Downloads/
   Seznam příspěvků  

Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 15:07
Marky Parky   
Dobrá zpráva je, že obsahuje slibovaný exportní plugin z GMaxu...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 15:22
North-Wind   
Viem,ze odpoved na tuto otazku by som si mal najst sam, ale neda mi sa nespytat.

Co prinasa FSX SDK nove oproti FS9 SDK?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 16:59
Cesmina
Nejpodstatnější je , že je pro FSX a né pro FS9
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 17:04
North-Wind   
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:15
Ados (ADD039)   
S FS9 SDK by si těžko udělal letadlo/scenerku do FSX
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:19
Blackrat
A vis ze asi udelal? Respektive udelal letadlo fungujici ve FSX, nevim jestli by treba neco nejelo, ale u FSX defaultu jsem si nevsiml niceho navic co se tyce vizualniho modelu oproti FS9. Znalci me mozna opravi..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:23
Ados (ADD039)   
Možná by to šlo, ale byla by velká pravděpodobnost, že by to letadlo/scenerka dělaná pro FS9 způsobovala nestabilitu FSX.... Nebo by některý prvky nefungovali, ale když to děláš pro FSX, tak proč dělat s FS9 SDK?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:27
Blackrat
Blbnou hlavne casti scenerky delany prez SCASM, hlavne texturovane pozemni polygony. To je ale technologie, ktera uz se nemala pouzivat ani ve FS9. Zbytek snad jede bez problemu, zkouseno na my scenerce LKUO.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:24
Blackrat
Mam na mysli model letadla v GMAXu, ne panely/pristroje. Ale XML gauages z FS9 taky snad vetsinou jedou.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:28
Ados (ADD039)   
No model letadla by měl jet, ale pochybuju o stoprocentní/ě funkčnosti/správným zobrazení scenerky...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny   8. 12. 2006 / 18:41
statikbeno
Ani na lietadlách by nešlo všetko. Príkladom môžu byť Landing lights, pripadne taxi lights, alebo (čo som ten SDK SP1 len tak zbežne prebehol) inak sú označené objekty dverí do lietadla (predtým nejaké r_canopy a f_canopy a teraz door_1 až door_4 (ale to len tak po pamäti)).
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ