|  |  | | FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 10:40 | |
|  | This update to the Software Development Kit (SDK) for Flight Simulator X includes improvements to almost all aspects of the SDK shipped in the Deluxe version. Please note that this update requires the installation of the original SDK from the Deluxe version of FSX.
http://www.fsinsider.com/Downloads/ |
| |
|
 |  |  | | Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 15:07 | |
|  | | Dobrá zpráva je, že obsahuje slibovaný exportní plugin z GMaxu... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 15:22 | |
|  | Viem,ze odpoved na tuto otazku by som si mal najst sam, ale neda mi sa nespytat.
Co prinasa FSX SDK nove oproti FS9 SDK? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 16:59 | |
|  | Nejpodstatnější je , že je pro FSX a né pro FS9 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 17:04 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:15 | |
|  | S FS9 SDK by si těžko udělal letadlo/scenerku do FSX  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:19 | |
|  | A vis ze asi udelal? Respektive udelal letadlo fungujici ve FSX, nevim jestli by treba neco nejelo, ale u FSX defaultu jsem si nevsiml niceho navic co se tyce vizualniho modelu oproti FS9. Znalci me mozna opravi.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:23 | |
|  | Možná by to šlo, ale byla by velká pravděpodobnost, že by to letadlo/scenerka dělaná pro FS9 způsobovala nestabilitu FSX.... Nebo by některý prvky nefungovali, ale když to děláš pro FSX, tak proč dělat s FS9 SDK?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:27 | |
|  | | Blbnou hlavne casti scenerky delany prez SCASM, hlavne texturovane pozemni polygony. To je ale technologie, ktera uz se nemala pouzivat ani ve FS9. Zbytek snad jede bez problemu, zkouseno na my scenerce LKUO. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:24 | |
|  | | Mam na mysli model letadla v GMAXu, ne panely/pristroje. Ale XML gauages z FS9 taky snad vetsinou jedou. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:28 | |
|  | | No model letadla by měl jet, ale pochybuju o stoprocentní/ě funkčnosti/správným zobrazení scenerky... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX SDK SP1 uvolneny 8. 12. 2006 / 18:41 | |
|  | | Ani na lietadlách by nešlo všetko. Príkladom môžu byť Landing lights, pripadne taxi lights, alebo (čo som ten SDK SP1 len tak zbežne prebehol) inak sú označené objekty dverí do lietadla (predtým nejaké r_canopy a f_canopy a teraz door_1 až door_4 (ale to len tak po pamäti)). |
| |
|
|