|  | |  | |  |  | | EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   22. 5. 2003 / 20:28 | Lubo | 
 |  |  |  | | Dlho som hladal nejaku jednoduchu a rychlu utilitu na zmenu pokrytia terenu texturami (tzv. LANDCLASS). A kto hlada ten aj najde. Vsetko co potrebujete su subory ez-landclass.zip a ezlcv101.zip (tento patch je velmi dolezity). Zohnat sa to da najlepsie cez www.flightsim.com.
 
 Funguje to tak, ze samotny "program" je vlastne subor tvaru *.xls a je cez FSUIPC spojeny v realnom case z FS2002.... a nakoniec vygeneruje *.bgl. Viac najdete v prilozenom manuale (eng).
 
 Funguje to vyborne a je to navyse FREEWARE.
 Huraaa na tvorbu vlastnych landclass.
 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 00:25 |  | 
 |  |  |  | | Kdyby měl někdo problémy se stahováním z Flightsimu, tak se dají oba soubory najít i na Avsimu( www.avsim.com ) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 07:01 |  | 
 |  |  |  | | Já pro editaci textur používám Landclass Assistant z Avsimu a s ním se taky pracuje pěkně a lehce si s ním přidáte třeba chybějící města v okolí vašeho oblíbeného letiště.. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 08:53 | pako | 
 |  |  |  | | Doufam, ze se najde nejaka dobra duse a konecne udela poradnej landclass pro CR. 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 14:56 | Robert Paulů  / web | 
 |  |  |  | | Take se zapojim, ja pouzivam Ground2k, ktere umi nejen LC, ale i reky, silnice, jezera a kopce. Jinak na LC Ceskoslovenska pracuji a na sve stranky jsem dal vzorek jak to asi bude vypadat. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 18:22 |  | 
 |  |  |  | | Vypada to paradne. Nechcete zkusit udelat i zeleznici?
 Myslim, ze by sla udelat jako dirty road.
 Tak to udelali ve Scenery Germany.
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 19:35 |  | 
 |  |  |  | | Držím palce ať nedojde trpělivost. Udělat celou republiku nějaký ten asi čas sežere. Sám jsem dělal landclass a jezera pro S Moravu ale trpělivost došla. 
 Osobně mi to připadá jako lepší alternativa k VFR ortfoto realistické ČR.
 
 Jen doufám že to půjde i ve FS2004.
 
 
 
 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   24. 5. 2003 / 10:06 | Lubo | 
 |  |  |  | | Musim priznat, ze Ground2k je vyborny. Diky za tip 
 Neviete ako odstranit defaultne cesty ?
 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   24. 5. 2003 / 21:12 |  | 
 |  |  |  | | Ahoj. Uz par dnu spolecne s Vladou Stojem experimentujem s VPT2 a custom texturama tak, aby na nich byl videt autogen. Vlada nasel fintu jak to rozchodit a soucasne i jak rozchodit silnice a VPT nad ortofoto.
 
 Tyhle veci umoznuji udelat okraje ortofoto "plynule" navazane bez ohledu na to jakou verzi defaultu pouziva ktery uzivatel a soucasne jiz ortofoto nemusi pokryvat cele ctverce LOD13.
 
 K dovedeni teto techniky k dokonalosti mi ovsem chybi jedna vec. Kdyz si v Gr2k necham nagenerovat novy landclass, tak se mi misto zmemnych textur objevi jednobarevne zelene nebo hnede plochy.
 
 Proto prosim o vymenu zkusenosti.
 
 Dik
 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Moje skusenosti s Ground2K   24. 5. 2003 / 22:25 | Lubo | 
 |  |  |  | | Co som ja zatial pochopil a odskusal v Ground2K je toto: - Vymazanie defaultnych ciest a nahradenie vlastnymi (roznych druhov)
 - Vytvorenie polygonu VTP1 a 2 s texturou
 - Zmena Landclass polygonom
 Vsetko z tohto mi funguje
 
 ale zatial nechapem ako by som mohol urobit aby som mal podklad napr. les (bez automaticky vkladanych textur skal) a na nom este vlastne polygony s lukami a skalami.
 Ide to nejako takto urobit ?
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   25. 5. 2003 / 16:06 | Robert Paulů | 
 |  |  |  | | Toto se mi stalo kdyz jsem k vygenerovnym souborum z Gr2k pridal soubor letiste z FSSC. Pokud jsem je dal kazde zvlast tak se vse zobrazilo dobre.  Ovsem kominy vytvorene taktez v FSSC pridane k souborum z Gr2k na zobrazeni vliv nemaji. Ted me napadlo, jestli na to nemaji vliv textury, protoze kominy pouzivaji zakladni a letiste dodanou ke scenerii. Ale treba je to vsechno jinak.
 
 Robert
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   25. 5. 2003 / 17:01 |  | 
 |  |  |  | | Bohuzel stalo se tak i ve chvili, kdy byly v samostatnem layeru ve scenerii. Ale asi je to zamysleni spravnym smerem, protoze u fungujicich landclassu co mam postahovane neni potreba mit adresar texture, ale tenhle nagenerovany landclass adresar texture intenziovne vyzadujuje. Dik za nakopnuti, budu zkoumat dal... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |