|  |  | Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 15:08 | |
|  | Zdrám jenom mám pár dotazů
1) u defaultního Barona 58 je maximální výška 20 000ft ale když vyslewuji na 20 000ft tak mi vůbec netáhnout motory a když trochu klesám tak jsem sotva nad pádovkou a jakmile vyrovnám letadlo klesne rychlost pod pádovku
2) k čemu je u nastavení motoru Propeller a Mixture ( myslím, že to má souvyslost se směsí )
Omlouvám se za trapné dotazy |
| |
|
 |  |  | Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 15:13 | |
|  | ve velké výšce je už řidký vzduch takže nastavíš větší úhel náběhu vrtule, tou modrou pákou, směs pak poladíš tak aby ti vylezly otáčky motoru na co nejvyšší hodnotu. musíš to vyladit tak abys měl velký úhel náběhu a směs už si nastavíš... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 15:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 17:33 | |
|  | No zkusil jsem to a po chvilce hraní mám sice otáčky takřka na maximu nicméně ten letoun stejně prakticky neletí ve vodorovné poloze letí tak okolo 100-110kn a víc nedá ( výška asi 18 000 ft ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 18:38 | |
|  | Ta IAS se ti ale s vyskou zmensuje, schvalne si zapni GPS nebo neco podobnyho a mrkni na TAS...
Jinak otacky takrka na maximu bys nemel mit. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 18:51 | |
|  | sem brouzdil po avsimu a nasel jsem tam barona 58TC(soubor b58tc.zip) ... je to trochu vylepsenej mrkvosofti model s tim ze motory jsou opatreny turbem ... podle pricurky to ma max dostup 25000ft a v tyhle vysce to letelo ca 170ias max ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 8. 12. 2006 / 18:59 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 01:51 | |
|  | Ještě mne napadlo ? Co payload ? Nemáš tam náhodou všade sto procent a celkově třebas i přes ? Protože to se pak těžko může někam dohrabat... |
| |
|
 |  |  | Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 14:02 | |
|  | T5ak jsem hodně testoval a vyšlo mi jedno zajímavé zjištění.....ve 20 000 ft mi propeller prakticky vůbec neovlivňuje rychlost a rychlost ovlivnuji pouze páčkami mixture. Ty modré páky ( propeller ) když s nimi v té výšce je ubírám tak dosáhnu toho, že se mi snižují otáčky motory... a to nechci  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 14:06 | |
|  | No ale tak to ma byt, to je dobre. Ale na ty vrtule musis taky sahnout. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 14:07 | |
|  | To by jsi měl stejně poštelovat
Zkus si někde najít režimy letu pro 58, tam by to mohlo být. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 21:48 | |
|  | Mix ubirej podle teplot výstupních plynů a tlaku paliva.Tlak paliva se musí zmenšovat (ubírat mix)do tý doby,dokavaď se (a teď přesně nevím jestli rostou nebo klesají) teploty výstupních plynů.Ale s mixem dolů nejdříve od 3000 metrů. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 22:08 | |
|  | Neni u tehlech americkejch masin mix doporucenej od 3000ft (mozna az 4000ft)?
Jinak pokud si dobre pamatuju, tak podle fuel flow se ubira mix na nejvyssi hodnotu, a pak o cenťák prida. |
| |
|
 |  |  | Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 22:55 | |
|  | nerad bych se mýlil ale neni Baron bez přetlaku? Proto si myslím že ve 20000 ft nemáš co dělat!! Max. výška je 12000 ft a to jen s čas. omezením |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 9. 12. 2006 / 23:02 | |
|  | Baron co je v FS2004 opravdu v 20000 fitech nema co delat (neni tlakovany). nicmene existuje varianta (baron 58p¨ktery pretlak ma .. a ten ten dostup do 20000 ma..) Ty technicky specifikace co jsou v FS2004 jsou trosku pomichany.. je tam ceiling od Barona 58p, ale napr. motory jsou z klasickyho barona 58 ... tak ted babo rad a vyber si cim to vlastne litas .) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 10. 12. 2006 / 11:57 | |
|  | A co takhle kyslikový lahve na palubě.Naše L-410 to mají.Je pravda,že taky tak vysoko nelítají kvůli pasažérům,ale jde to.A jestli nepoužívá FS-Passenger,tak si může lítat třeba až do kosmu,jestli se tam vyškrábe........ |
| |
|
 |  |  | Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 10. 12. 2006 / 12:58 | |
|  | Se mi zdá, že se to tu míchá, přitom si stačí přečíst stupidní FS manuál a zjistíš o co jde. Takže vrtule se nastavuje na pevno na nějaké otáčky. Ty "NEMAJÍ" přímou úměru s rychlostí. Záleží na aktuální hustotě (tlaku) vzduchu. Čím menší hustota a tedy i atm.tlak (zmenšuje se s výškou), tím větší úhel (páky více dozadu) si můžeš dovolit. Pak ti to motory utáhnou a světe div se, díky této vychytávce se nejen zvyšuje cestovní rychlost (i když na budíku máš pouhých 110) ale hlavně se markantně snižuje spotřeba, což je určitě další zajímavý parametr.
Dále o té směsi, co vím, se ubírá (páky opět dozadu) dokud stoupá teplota výstupních plynů (EGT). Když budeš pořád ubírat, tak ti v jednu chvíli spadne prudce dolů. V tu chvíli se vrátíš zpátky, kde by tedy měl být logicky vrchol této hodnoty a ještě o jeden "klik" ubereš. Dle mého je to kvůli životnosti motoru, aby si to moc netrápil.
A ještě jedna věc, nejdřív se nastavuje plnící tlak (plyn) a pak teprve vrtule. Jo, a taky bacha na to, že se ti bude při stoupání plnící tlak snižovat (opět kvůli úbytku vzduchu), takže nezapomeň přidávat plyn aby si udržel konstantní plnící tlak (hodnoty pro stoupání atd. jsou uvedeny v popisu era v Learning center |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 10. 12. 2006 / 13:30 | |
|  | A nerozbiha se nejdriv vrtule na otacky a pak az plnici tlak? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 10. 12. 2006 / 14:27 | |
|  | Kdyz pridavas tak nejdriv vrtule, kdyz ubiras tak nejdriv plyn. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Baron 58 a nastavení vrtulí 10. 12. 2006 / 15:33 | |
|  | jejda to jsem idiot, ale hledat v samotné FSce mě vůbec nenapadlo  |
| |
|
|