FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami Jeden příspěvek | Celý strom
EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   22. 5. 2003 / 20:28Lubo
Dlho som hladal nejaku jednoduchu a rychlu utilitu na zmenu pokrytia terenu texturami (tzv. LANDCLASS). A kto hlada ten aj najde.
Vsetko co potrebujete su subory ez-landclass.zip a ezlcv101.zip (tento patch je velmi dolezity). Zohnat sa to da najlepsie cez www.flightsim.com.

Funguje to tak, ze samotny "program" je vlastne subor tvaru *.xls a je cez FSUIPC spojeny v realnom case z FS2002.... a nakoniec vygeneruje *.bgl. Viac najdete v prilozenom manuale (eng).

Funguje to vyborne a je to navyse FREEWARE.
Huraaa na tvorbu vlastnych landclass.
 

Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 00:25
Dalibor
Kdyby měl někdo problémy se stahováním z Flightsimu, tak se dají oba soubory najít i na Avsimu( www.avsim.com )
 

Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 07:01
Zbyněk
Já pro editaci textur používám Landclass Assistant z Avsimu a s ním se taky pracuje pěkně a lehce si s ním přidáte třeba chybějící města v okolí vašeho oblíbeného letiště..
 

Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 08:53pako
Doufam, ze se najde nejaka dobra duse a konecne udela poradnej landclass pro CR.
 

Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 14:56Robert Paulů / web
Take se zapojim, ja pouzivam Ground2k, ktere umi nejen LC, ale i reky, silnice, jezera a kopce. Jinak na LC Ceskoslovenska pracuji a na sve stranky jsem dal vzorek jak to asi bude vypadat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 18:22
pako
Vypada to paradne.
Nechcete zkusit udelat i zeleznici?
Myslim, ze by sla udelat jako dirty road.
Tak to udelali ve Scenery Germany.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   23. 5. 2003 / 19:35
Zbyněk
Držím palce ať nedojde trpělivost. Udělat celou republiku nějaký ten asi čas sežere. Sám jsem dělal landclass a jezera pro S Moravu ale trpělivost došla.

Osobně mi to připadá jako lepší alternativa k VFR ortfoto realistické ČR.

Jen doufám že to půjde i ve FS2004.



 

Re: Re: Re: Re: Re: EZ-LANDCLASS - velmi lahka editacia pokrytia terenu texturami   24. 5. 2003 / 10:06Lubo
Musim priznat, ze Ground2k je vyborny. Diky za tip

Neviete ako odstranit defaultne cesty ?
 

Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   24. 5. 2003 / 21:12
Marky Parky   
Ahoj.
Uz par dnu spolecne s Vladou Stojem experimentujem s VPT2 a custom texturama tak, aby na nich byl videt autogen. Vlada nasel fintu jak to rozchodit a soucasne i jak rozchodit silnice a VPT nad ortofoto.

Tyhle veci umoznuji udelat okraje ortofoto "plynule" navazane bez ohledu na to jakou verzi defaultu pouziva ktery uzivatel a soucasne jiz ortofoto nemusi pokryvat cele ctverce LOD13.

K dovedeni teto techniky k dokonalosti mi ovsem chybi jedna vec. Kdyz si v Gr2k necham nagenerovat novy landclass, tak se mi misto zmemnych textur objevi jednobarevne zelene nebo hnede plochy.

Proto prosim o vymenu zkusenosti.

Dik
 

Moje skusenosti s Ground2K   24. 5. 2003 / 22:25Lubo
Co som ja zatial pochopil a odskusal v Ground2K je toto:
- Vymazanie defaultnych ciest a nahradenie vlastnymi (roznych druhov)
- Vytvorenie polygonu VTP1 a 2 s texturou
- Zmena Landclass polygonom
Vsetko z tohto mi funguje

ale zatial nechapem ako by som mohol urobit aby som mal podklad napr. les (bez automaticky vkladanych textur skal) a na nom este vlastne polygony s lukami a skalami.
Ide to nejako takto urobit ?
 

Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   25. 5. 2003 / 16:06Robert Paulů
Toto se mi stalo kdyz jsem k vygenerovnym souborum z Gr2k pridal soubor letiste z FSSC. Pokud jsem je dal kazde zvlast tak se vse zobrazilo dobre. Ovsem kominy vytvorene taktez v FSSC pridane k souborum z Gr2k na zobrazeni vliv nemaji. Ted me napadlo, jestli na to nemaji vliv textury, protoze kominy pouzivaji zakladni a letiste dodanou ke scenerii.
Ale treba je to vsechno jinak.

Robert
 

Re: Re: Ground2k - problem pri kombinaci landclass a VPT2   25. 5. 2003 / 17:01
Marky Parky   
Bohuzel stalo se tak i ve chvili, kdy byly v samostatnem layeru ve scenerii. Ale asi je to zamysleni spravnym smerem, protoze u fungujicich landclassu co mam postahovane neni potreba mit adresar texture, ale tenhle nagenerovany landclass adresar texture intenziovne vyzadujuje. Dik za nakopnuti, budu zkoumat dal...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ