FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SR 22 Jeden příspěvek | Celý strom
SR 22   14. 12. 2006 / 14:46
jožo
http://www.eaglesoftdg.com/C400ss.htm

Kde to má nejaký knipel, preboha?
 

Re: SR 22   14. 12. 2006 / 14:50
memorex
nedavno tady o tom byla rec. To letadlo je opravdu super a knipl ma vlevo takovou packu malou a ma i padak pro pripad nouze. Opravdu doporucuju
 

Re: SR 22   14. 12. 2006 / 14:51
MaPa   
Třeba tady:
http://www.pilotfriend.com/aircraft%20performance/columbia/6.jpg
http://aimaircraft.com/images/planes/2005%20Columbia%20400/350_panel.jpg
http://www.overtheairwaves.com/04_Columbia400_sn41011_p.jpg
 

Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 14:54
Palo-LM   
Jo podobne ako to maju aj niektore typy dopravnych lietadiel Airbus myslim nejaky
 

Re: SR 22   14. 12. 2006 / 14:57
Rozšafín Ctibum   
Wau...joystick. U airbusů to ještě chápu, velký éro, poměrně méně citlivý na ovládání. Vždycky jsem měl za to, že klasický beran je pro dvě ruce, protože pravá jistí levou a naopak. Vždyť v případě křeče, či nějakého nahodilého tiku (komu se to někdy nestane...) se to u busů ještě tak neprojeví, ale tuhle mašinku to přeci musí hodit na záda...
 

Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 15:03
Marky Parky   
Nahodilý tiky tě ani v malém letadle netrápí - klidně můžeš zkusit šíleně rychle máchat doprava doleva a letadlo si toho ani nevšimne - prakticky ozkoušeno i na takovým prcku jako je DA20 Katana - a jinak ukazku tohodle ti udělá snad každej instruktor už na prvnim seznamovacim letu, když se učíš lítat.... to na co letadlo reaguje je dlouhá výchylka...
 

Re: Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 15:31
MaPa   
Myslím, že v plnokrevným akrobatu by si to instruktor netroufnul
Určitě neumí tak rychle máchat rukou, aby to takovej stroj nezaznamenal.
 

Re: Re: Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 16:29
SONP   
Krásně je to vidět v tomto videu, kde kapitán 154ky (skoro akrobatické letadlo ) strašně sekýruje 2. pilota při přiblížení.

http://avsim.ru/files.phtml?fileid=7749

V čase 3:00 mu začne vytýkat "Co s těma beranama tak kroutíš", načež mu s nima začne rumplovat za strany na stranu sám se slovy "Můžeš s nima kroutit jak chceš, mašina stejně poletí pořád rovně"

Holt ruská škola.

-vv-
 

Re: Re: Re: Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 21:02
Jaakov   
Všimnul jsem si správně, že letěli ručně se zapnutým automatem tahu? Pokud si dobře pamatuju tak AJS na to tady kdysi upozorňoval, že se to snad přímo nesmí (sice u 737, ale důvod by měl fungovat i u Tu-154)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 21:47
Zbyněk
Automat tahu zaplý nemají, motory ovladá bortinženěr.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 05:31
Jaakov   
Aaaaaaha
 

Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 17:31
Lowmick   
No a tos jeste asi nevidel joy u F-16 ten je jen dotykovej, sam se nehejbe. Udajne si na tom uz par lidi pri velkych G zlomilo zapesti.
 

Re: Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 19:14
MiG-21MFN
u gripena je to dost podobně. tam se sice hýbe, ale jen minimálně. pohneš s tím jen o půl milimetru a éro už ti hezky zatáčí. a držet dotaženo chce obrovskou sílu. já to musel držet obouma rukama a nemohl sem zapnou forsáž
 

Re: Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 17:49
Lowmick   
Fakt? Ty sis zaplatil vyhlidku na Gcku?

btw.: jen mi nejde do hlavy, proc kdyz udelas pulmilimetrovej pohyb a ero uz ti hezky zatoci, tak pri plnym pritazeni potrebujes mit tak obrovskou silu
 

Re: Re: Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 19:41
Marky Parky   
Protože to (dle popisu) nesnímá výchylku, ale působící sílu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 19:55
Lowmick   
Jo ahaaaa, tak tam to maj tedy prakticky stejny jak u toho Falcona jak jsem psal, tak uz jsem v obraze
 

Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 11:09
statikbeno
Už som to čítal dávnejšie, ale pokiaľ si dobre pamätám, tak toto nie je tak úplne pravda. Platilo to iba pri prototypoch. Potom sa stal joy v F16 pohyblivý a výchylka je feedbackom o polohe krídelok/výškovky. Samotné ovládanie ale zostalo tlakom na joy - nie výchylkou. Pri prototypoch to však bol značný problém aj pre skúsených testovacích pilotov - a nie jediný.
 

Re: Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 17:46
Lowmick   
Nevim, ja do tehlech letadel moc nevidim. Me to rikal jeden kamarad co kdyz byl (myslim s Alcou) v Belgii na tom celoevropskym cviceni tak se v F16ce prolit (mj. i s Migem 21, grrrr)...
 

Re: SR 22   14. 12. 2006 / 16:05
Vita Zenisek
Treba se to ovlada hlasem:

Dolu, jeste trosku...

Ku*va to bylo moc!
 

Re: Re: SR 22   14. 12. 2006 / 16:14
MaPa   
To by byl prů*er, kdyby s Tebou letěl někdo, kdo do toho pořád kecá
 

Re: Re: Re: SR 22   15. 12. 2006 / 18:30
Ados (ADD039)   
37480 B / 600 x 454 / hlasemovladaneletadlo.JPG
 

Re: SR 22   14. 12. 2006 / 17:36
donCarlos
na co knipl? to lita airbus stylem. takze ta malinka packa staci.
 

Re: SR 22   15. 12. 2006 / 00:28
Cirrus/Pindra
na Cirruse nedám dopustit
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ