|  |  | SR 22 14. 12. 2006 / 14:46 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: SR 22 14. 12. 2006 / 14:50 | |
|  | nedavno tady o tom byla rec. To letadlo je opravdu super a knipl ma vlevo takovou packu malou a ma i padak pro pripad nouze. Opravdu doporucuju |
| |
|
 |  |  | Re: SR 22 14. 12. 2006 / 14:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 14:54 | |
|  | Jo podobne ako to maju aj niektore typy dopravnych lietadiel Airbus myslim nejaky |
| |
|
 |  |  | Re: SR 22 14. 12. 2006 / 14:57 | |
|  | Wau...joystick. U airbusů to ještě chápu, velký éro, poměrně méně citlivý na ovládání. Vždycky jsem měl za to, že klasický beran je pro dvě ruce, protože pravá jistí levou a naopak. Vždyť v případě křeče, či nějakého nahodilého tiku (komu se to někdy nestane...) se to u busů ještě tak neprojeví, ale tuhle mašinku to přeci musí hodit na záda... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 15:03 | |
|  | Nahodilý tiky tě ani v malém letadle netrápí - klidně můžeš zkusit šíleně rychle máchat doprava doleva a letadlo si toho ani nevšimne - prakticky ozkoušeno i na takovým prcku jako je DA20 Katana - a jinak ukazku tohodle ti udělá snad každej instruktor už na prvnim seznamovacim letu, když se učíš lítat.... to na co letadlo reaguje je dlouhá výchylka... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 15:31 | |
|  | Myslím, že v plnokrevným akrobatu by si to instruktor netroufnul 
Určitě neumí tak rychle máchat rukou, aby to takovej stroj nezaznamenal. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 16:29 | |
|  | Krásně je to vidět v tomto videu, kde kapitán 154ky (skoro akrobatické letadlo ) strašně sekýruje 2. pilota při přiblížení.
http://avsim.ru/files.phtml?fileid=7749
V čase 3:00 mu začne vytýkat "Co s těma beranama tak kroutíš", načež mu s nima začne rumplovat za strany na stranu sám se slovy "Můžeš s nima kroutit jak chceš, mašina stejně poletí pořád rovně"
Holt ruská škola.
-vv- |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 21:02 | |
|  | Všimnul jsem si správně, že letěli ručně se zapnutým automatem tahu? Pokud si dobře pamatuju tak AJS na to tady kdysi upozorňoval, že se to snad přímo nesmí (sice u 737, ale důvod by měl fungovat i u Tu-154) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 21:47 | |
|  | Automat tahu zaplý nemají, motory ovladá bortinženěr. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 05:31 | |
|  | Aaaaaaha  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 17:31 | |
|  | No a tos jeste asi nevidel joy u F-16 ten je jen dotykovej, sam se nehejbe. Udajne si na tom uz par lidi pri velkych G zlomilo zapesti. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 19:14 | |
|  | u gripena je to dost podobně. tam se sice hýbe, ale jen minimálně. pohneš s tím jen o půl milimetru a éro už ti hezky zatáčí. a držet dotaženo chce obrovskou sílu. já to musel držet obouma rukama a nemohl sem zapnou forsáž  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 17:49 | |
|  | Fakt? Ty sis zaplatil vyhlidku na Gcku? 
btw.: jen mi nejde do hlavy, proc kdyz udelas pulmilimetrovej pohyb a ero uz ti hezky zatoci, tak pri plnym pritazeni potrebujes mit tak obrovskou silu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 19:41 | |
|  | Protože to (dle popisu) nesnímá výchylku, ale působící sílu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 19:55 | |
|  | Jo ahaaaa, tak tam to maj tedy prakticky stejny jak u toho Falcona jak jsem psal, tak uz jsem v obraze  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 11:09 | |
|  | Už som to čítal dávnejšie, ale pokiaľ si dobre pamätám, tak toto nie je tak úplne pravda. Platilo to iba pri prototypoch. Potom sa stal joy v F16 pohyblivý a výchylka je feedbackom o polohe krídelok/výškovky. Samotné ovládanie ale zostalo tlakom na joy - nie výchylkou. Pri prototypoch to však bol značný problém aj pre skúsených testovacích pilotov - a nie jediný. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 17:46 | |
|  | Nevim, ja do tehlech letadel moc nevidim. Me to rikal jeden kamarad co kdyz byl (myslim s Alcou) v Belgii na tom celoevropskym cviceni tak se v F16ce prolit (mj. i s Migem 21, grrrr)... |
| |
|
 |  |  | Re: SR 22 14. 12. 2006 / 16:05 | |
|  | Treba se to ovlada hlasem:
Dolu, jeste trosku...
Ku*va to bylo moc!
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: SR 22 14. 12. 2006 / 16:14 | |
|  | To by byl prů*er, kdyby s Tebou letěl někdo, kdo do toho pořád kecá  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: SR 22 15. 12. 2006 / 18:30 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: SR 22 14. 12. 2006 / 17:36 | |
|  | na co knipl? to lita airbus stylem. takze ta malinka packa staci. |
| |
|
 |  |  | Re: SR 22 15. 12. 2006 / 00:28 | |
|  | na Cirruse nedám dopustit  |
| |
|
|