Ta filozofie zas tak jiná není, jenom to modeluje i něco navíc, co třeba současné stroje dělají automaticky. Jsou to prostě šedesátý až sedmdesátý léta.
Azbuka není problém, pokud ji znáš , jinak chápu, že to není snadný. Je potřeba dobře projít manuál a párkrát si vyzkoušet nějaké tutoriály. Takovým Tu-154 a Il-62 nechybí nic, co mají třeba PMDG. Jenom místo FMC se použije třeba GPS. Plánování letu (climb, descend, apod.) vejde do krve velmi rychle a dá se to odhadovat i z hlavy. Alespoň tedy pro potřeby Flight Simulatoru.
Nejhorší "filozofický" rozdíl, co byl v ruských mašinách, byla "převrácená koule" - umělý horizont, který byl opačně, než je logické (země nahoře a nebe dole). Byl třeba v Mig-15 a je to údajně jeden z důvodů smrti Gagarina, když v UTI nezvládli nezvyklou polohu. Stejný je třebas v Z-42. Další generací byl takový, kde se pohybovala silueta letounu proti fixovanému horizontu (Jak-40, Mig-21, apod.), ale například Project Tupolev Tu-154 už má klasický "západní" typ. |
|