|  |  | IVAO a lety do a z Ameriky 26. 12. 2006 / 08:19 | |
|  | Tak je pravidlo " jako v reálu " a teď se tedy ptám.
1.Dodržovat pravidlo,že ráno se letí jedním směrem a večer druhým?
2.V kolik hodin je ta změna směru
3.Zase jsem ztratil adresu na Oceanic,abych správně psal aktuální body trasy 
4.Ty body se mohou v průběhu mého letu změnit? Myslím tím třeba že by byly každou hodinu jiné a když jo,tak to za letu musím honem přepsat a přeprogramovat a nebo pro mne platí ty body,které platili v okamžiku mého " vletu " do Oceanic?
Jak vidíte,tak je toho více.Mám sice krásný manuálek NAT,ale mám v tom trochu hokej 
P.S. Chci tam létat,ale nechci naší divizi udělat ostudu  |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO a lety do a z Ameriky 26. 12. 2006 / 09:36 | |
|  | 1. protoze sim-letavci nemaji na litani tolik casu jako real-ATPL-letavci tak si myslim ze je jedno v kolik hodin poletis tam a v kolik zpatky
2. v navaznosti na bod 1. by to bylo jedno, presne ted stejne nevim
3. routefinder to hleda slusne, mozna ti pomuze tohle http://www.bcavirtual.com/crossing_the_north_atlantic.htm
4. mohou, hlavne kvuli separaci nebo taky kvuli pocasi. jinak jeste pred vstupem na NAT bys mel dostat NATacky clearance, takze bys mel vedet co te ceka a s cim pocita i ridici |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO a lety do a z Ameriky 26. 12. 2006 / 12:26 | |
|  | ad 1) nedodržuje se, ATCo jsou na Oceanicu dost sporadicky, pokud neni nějakej event..
ad 2) viz bod 1
ad 3) zkus si pročíst tohle: http://occ.ivao.ca/index.php
ad 4) ano, může ti ATC změnit trasu letu za letu, stejně jako nad pevninou, akorát s tím rozdílem, že tam ti mění zeměpisný souřadnice, po kterých poletíš. Takže musíš pečlivě poslouchat, co ti říká při jeho readbacku, takže v tomto případě vřele doporučuju si všechno psát. |
| |
|
|