FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosím o radu Jeden příspěvek | Celý strom
Prosím o radu   30. 5. 2003 / 08:23Tonda
V gmax jsem udělal budovu dle návodu Libora Kolmana a ve FS se mi nezobrazuje.
Volbou File - Export jsem spoustil export do FS. Zvolím jsem cílový adresář C:\gmax\meshes\Teplice\SCENERY a zadal jméno Pokus2.bgl. Nakonec do kolonky Latitude and Longitude jsem zadal N50* 38.30 E13* 51.00.
Ve Flight Simulátoru jsem zvolil Worlds - Scenery Library - Add Area z adresáře C:\gmax\meshes\Teplice.
Nastavil jsem v Gmaxu jednotky- 1 unit = 1 m, nastavit desetinný oddělovač - z čárky na tečku, a z D:\Program Files\Microsoft Games\FS2002\gmax\Flightsim\plugins nakopíroval soubory makemdl.exe a FSModelExp.dle do C:\gmax\plugins.

Spustím FS, letadlo postavím např. do Mostu, otevřu mapu a zadám do ní souřadnice Teplic N50* 38.30 E13* 51.00. Letadlo se mi tam přenese a objekt nevidím.

Co s tím?



 

Re: Prosím o radu   30. 5. 2003 / 08:51
George
Zkus upravit C:\gmax\mashes\Teplice\scenery\ a do adresáře scenery umístit tento soubor
 

Re: Re: Prosím o radu   30. 5. 2003 / 09:03Tonda
Jaký soubor?
 

Re: Re: Re: Prosím o radu   30. 5. 2003 / 09:09
George
Pokus2.bgl, nebo jak ho máš pojmenovaný. Dáš-li v FS add area, tak Teplice ti převezme jako název, ale soubory hledá v podadresáři scenery, mají-li textury tak v adresáři Texture.
Zkus tedy vytvořit
TEPLICE\scenery - sem zkopírovat tvůj vytvořený xxxxxxx.bgl
\texture - sem souror s texturami xxxxxxxx.bmp (máli je objekt)

 

Re: Re: Re: Re: Prosím o radu   30. 5. 2003 / 09:39Tonda
Ten kvádr jsem exportoval pod jménem pokus2.bgl do TEPLICE\scenery . To znamená, že ho tam mám. Nerozumím, kromě exportu ještě kopírovat?
 

Re: Prosím o radu   30. 5. 2003 / 09:44Tonda
Při tom exportu se zadávají souřednice. Jak je to se zadáváním nadmořské výšky? Zkoušel jsem proto udělat objekt velmi vysoký, přesto se neukázal.
 

Re: Re: Prosím o radu   2. 3. 2004 / 12:52Vojta Starý
nadmořská výška se nikde nezadává.Objekt je posazený na defaultní ve FS.Jedině jak ji můžeš ovlivnit je,že posuneš objekt v gmaxu nad spodní mřížku.(ale potom je ve vzduchu)
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ