FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba landclass Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 00:10
Martin Chudomel (OK-MAR)
Mohli by jste mi prosim rict v jakym programu delate landclass?
A pripadne nejaky strucny navod.

Diky moc Marťas
 

Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 00:26Robert Paulů
Ground 2k

naskenovanou mapu zarovnas podle souradnic a vyplnujes policka. )
(pekna pakarna)
Jinak k tomuto softu je i peknej navod, oboji je AVSIMu.

Robert
 

Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 00:37
Marky Parky   
Roberte, jak delas lesy, mesta a vesnice... jen pomoci LC??? Co na to vzit VPT, prave to testuju a vypada to moc fajn... poslal bych i sshot, ale prave mi spadla FSka a uz jsem moc ospalej na to to restartovat...
 

Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 11:05Robert Paulů
jo, jo a zacina me stvat se slonem kopcu, kdyz se tam misto lesa narve skala
zkusim ten VTP1 a napada me, ze ze spandy by se dala CR potahnout naskenovanou mapou

Robert
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 18:16
Marky Parky   
Mno abych pravdu rekl pouzivam to kdyz si treba potrebuju overit spravnost meshe - osadim to mapou s vrstevnicema a hned vidim jestli to odpovida nebo ne.

Ale jinak nez scan je lepsi pouzit ravnou digitaslni data - na par chipovejch CDckach vysly dema Geobaze.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 20:33
Olsis
Zdravim,
ja se taky pustil do landclassu s Ground 2K. Uz mam vetsinu vodnich ploch na Morave, ale ouha VUBEC mi nefunguji exclude a at se snazim sebevic ani zmena LC. Pouze jdou zmenit textury v urcitem polygonu. Taky bych uvital radu, jak nacpat ortofoto do urciteho polygonu, kdyz mi to u textury vetsi nez 256x256 hlasi chybu.

Dik
a letu zdar
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   1. 6. 2003 / 23:02
Marky Parky   
EXCLUDE z G2k funguji, ale jen na objekty z techto vrstev. Nektere silnice a rybniky jsou reseny nejak jinak, zatim resim......

Hmmm, vysvetlovani toho vytvareni tech polygonovych textur je doost opruz, takze hodim na net vzorovy projekt Groundu pro Jindrichuv Hradec s nejakym osvetlujicim textakem, abyste se na to mohli vrhnout bliz.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   2. 6. 2003 / 12:03
Robert Paulů
ja to resim takto: na def. vodni plochu pouziju -
Area atributes; Fill1x1/LWM; Land (zbude pouze pobrezi),
dale Exclude; 8 Shorelines a 16 Rivers/Streams.
Pote vytvorim novou vodni plochu ve vrstve 17.
Takto by to melo fungovat

Robert
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   2. 6. 2003 / 16:31
Marky Parky   
Perfektni, funguje presne jak jsi to popsal.
Silnice co maji ostre hrany a nejdou smazat pomoci exclude z groundk jsou obycejne visualni scenerie v BGLC a jsou smazat treba pomoci Exclude vytvorenem v airportu....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   2. 6. 2003 / 16:44
Robert Paulů
Taky jsem se s tim natrapil

S tim ostrym okrajem lc to opravdu bude konec matice 256x256, pekne to vychazi. Dalsi problem bude delat 15° polednik. Zatim mam hotov 50°40'; 12°00' – 50°00'; 14°00'. Pokud mas zajem se mrknout, poslu ti ten kousek na ukazku a porovnani jak to pujde dohromady s ortofoto od tebe.

Robert
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   2. 6. 2003 / 23:29
Marky Parky   
Muzes, rad se podivam. Ja bych u sve ortofoto tipoval presnost usazeni kolem 30 metru ( zemepisne souradnice beru z Geobaze 1:100 000 => 1 pixel cca 12 metru, ale linky jsou tluste treba 3 nebo 5 pixelu.. ) tak uvidime jak se sejdem..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   1. 6. 2003 / 00:12
Robert Paulů
Narazil jsem na vetsi dlazdice nez je "cell" a nemuzu s tim hnout . Nevite nekdo jak na to? Ani slozeni ze dvou kusu nepomaha, i kdyz se landclass objevi, tak se nenapoji. Je to na N50:37:29.3151 a dalsi takovy "zlom" je na severu Alp.

Robert
img_forumn/r14321_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   1. 6. 2003 / 23:04
Marky Parky   
Bohuzel zmenseni sshotu tady na periskopu mi znemoznuje nejak bliz identifikovat o ktere ctverce se jedna a nechce se mi to pocitat ( jsem vygumovanej a navic jsem nekam zalozi bryle..... ), nemohl bys postnout jmena ctvercu podle tee koncnce 01231102121010210xx.bmp ??? Zajima mne to... premyslim o hranici 256x256 LOD 8, jestli to neni ono....
 

Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 00:51
Martin Chudomel (OK-MAR)
Ground 2k mám, ale nejde mi.
Hlásí to chybu, něco v tom smyslu, že nemůže najít soubor VB6FR.dll.To jako znamená, že nemám v compu knihovny pro VB 6?
 

Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 01:33
Dalibor
Přesně tak, stáhni si Visual Basic 6, nejspíš ho najdeš pomocí google, a nebo pokud někdo s tvých známých odebírá Pixel tak tam na CD vychází celkem pravidelně,a možná i v jiných časopisech(Chip, Computer atd...)
 

Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 10:47Robert Paulů
To mi taky hlasi pokud mam narodni prostredi ve windows ceske. Pokud nastavis anglicke bude Gr2k fachat. U microsoftu jsem ten soubor nemohl najit, ne ze by tam nebyl, tak to resim variantou "brod".

Robert
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 17:33mp
Tu knihovnu najdes pres google. Stahl jsem si ji z nejaky stranky DLL Archiver nebo tak neco. mp
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   30. 5. 2003 / 18:18
Marky Parky   
A jinak vzhledem k narodnosti autora v nekterych mensich volne dostupnych runtime balicich pro VB6 neni a je tam jen jeji anglicka mutace, ale opravdu neni problem na netu dohledat i francouzkou.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba landclass   31. 5. 2003 / 00:20
Martin Chudomel (OK-MAR)
Diky moc za rady.
Ground 2k mi už běží!

Jinak, kdo shání nějaké DLL knihovny tady je dobrá stránka www.dll-files.com
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ