FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 10. 2025, svátek má Hanuš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR a zimní textury Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR a zimní textury   31. 12. 2006 / 16:04
LadaS
okolnostmi donucen, přeinstaloval jsem komplet FS9. Nejsem si moc jistý, ale dříve podle mého názoru LKPR bylo i se zimní texturou a nyní nic. Jaká je pravda a kde by pak mohla být chyba ? dík
   Seznam příspěvků  

Re: LKPR a zimní textury   31. 12. 2006 / 16:10
Tragédie v JRD
pokud to mas podlozene ortofoto texturou, tak zimni neni .. jenom letni...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 14:11
Jandik   
někde jsem četl, že tam LKPR už nebude vydávat dále nic pro FS2004 ale už jen prom fs X. Je to pravda?Takže zimníé textury opravdu nebudou pro 2004?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 15:30
Michael   
Myslíš scenérii letiště, nebo orto Prahy?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 22:57
Marky Parky   
Motáš několik věcí dohromady, takže nejprve k ortofoto:

a) Podkladové zimní textury pod LKPR pro FSX se budou dělat určitě a budou součástí některé z budoucích verzí LKPRX.

b) Zimní ortofoto Prahy se dělat bude, ale až časem - verze pro FSX zcela určitě, verze pro FS9 pravděpodobně také...

c) LKPR2004 ve verzi pro FS9 neobsahuje samostatnou scenerii podkladových textur - obsahuje pouze opravu letních textur z ortofoto Prahy. Tím padem dokud nebude b), tak ve FS2004 nebudou sezoní textury pod LKPR a naopak jakmile bude b), už tam budou....


K dalšímu rozvoji LKPR2004:

a) V nejbližších dnech vyjde nová verze LKPR2004. Ta bude poslední z hlediska vývoje nových technologií - tzn. veškeré nové technologie (AI autíčka, pohyblivé choboty, ploty, atd...) budou vytvářeny už jen pro FSX.

b) To neznamená, že majitelé LKPR2004 mají úplně smůlu - i nadále budou vydávány updaty obsahující změny na letišti a opravy chyb. Ale v těchto updatech nebudou zaváděny nové technologie

c) V předcházejících verzích bylo možné většinu budov použít i ve FS2002 - tato neoficiální podpora FS2002 kvůli optimalizaci pro lepší FPS končí, nové verze již budou kompilovány pouze pro FS2004/FSX.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:04
Jandik   
proč nezavedou nové technologie jako je ten pozemní provoz i pro fs2004?Vždyť je nás tisíce co ho stále budeme používat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:08
Tragédie v JRD
proc? myslis ze ma marky cas delat tu samou vec dvakrat? krome toho ze delat neco dvakrat je otravna vec ..

mmch.. s tema "tisicovkama" trosku uber.... hodne uber...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:14
Marky Parky   
A to nemluvím o tom, že po X hodinách kódování získám ve FS9 jeden pohyblivých chobot, který bude reagovat pouze na uživatelovo letadlo, ovládat se pofidérním klikáním na rádiu letadla a šoupat se do jakési univerzální pseudopozice, zatímco za stejný čas ve FSX udělám nejen komplet celé letiště, ale choboty navíc budou fungovat automaticky, včetně AI/multiplayeru a pokud budou modely letadel správně udělané, tak i budou automaticky přesně přijíždět ke dveřím.. .
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   2. 1. 2007 / 17:36
pseudoMates
Pomalu, se slovem "pseudo".. Neber slovo boží nadarmo do úst.. (rádoby joke)
Jinak dotaz... Bude teda v update pro FS9 opravena chyba pozic chobotů..? Odstraněno tak, aby člověk nemusel zastavit před samotnou stojánkou, protože přes "přiraženej" chobot nevidí na autodocking..?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:30
Jandik   
co se porád do mě navážíš, s těma hodina je to pravda, za tím si stojím, lítzám kolem 150 hodin měsíčně, tak mě nech bejt konečně, rejpálku.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:40
Tragédie v JRD
jaky hodiny? ty jsi nepsal nic o hodinach .. ty jsi psal o tisicovkach (lidi). tvy nalitany hodiny me nejak neberou . pouze tvrdim aby jsi ubral ty tisicovky (uzivatelu) ...

tak nez se do nekoho zacnes navazet, tak si aspon precti co pises, na co kdo reagoval a na co reagujes ty. mozna to pak urychli komunikaci
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   2. 1. 2007 / 11:15
Jandik   
vzájemné nepochopení, promiň, bylo už pozdě, to se blbě přčemejšlí, kort po silvestru
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:10
Marky Parky   
Protože FS2004 ho nativně nepodporuje, a jeho přidání vyžaduje jednak hodiny programování v BGLC, což je lowlevel programování téměř na úrovni strojového kódu, který navíc s příchodem FSX neuvěřitelně zastaral a má problémy s kompatibilitou - a developerský team se rozhodl raději věnovat svůj čas vyvíjením perspektivních a podporovaných technik z FSX, než strávit své mládí programováním něčeho, co v době svého dokončení skončí v propadlišti dějin, protože většina lidí se bude hádat zdali přejít na FS11 nebo zůstat u FSX a na FS9 si už nikdo nevzpomene...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a zimní textury   1. 1. 2007 / 23:30
Jandik   
aha, tak pokud je to tak složité, tak chápu, ale škoda, nevadí i tak je LKPR super.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ