|  |  | | RWY 12 3. 1. 2007 / 14:47 | |
|  | Ahoj, chtel jsem se zeptat, jestli je rozumne pomoci tohodle programku doplnovat VFR objekty treba do CELLU? Treba mosty a tak podobne...
Hledal jsem tady, ale nic moudreho jsem nenasel...
Diky za radu
Vojta |
| |
|
 |  |  | | Re: RWY 12 3. 1. 2007 / 15:19 | |
|  | | Proč ne. Podle mého názoru, když najdeš vhodnou knihovnu objektů, tak je to rychlý a snadný způsob, jak tu krajinu oživit. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: RWY 12 3. 1. 2007 / 15:21 | |
|  | | Jenze je pak problem, ze vsicni co si budou chtit ten cell naistalovat budou muset mit presne tu samou knihovnu objektu, ze ktere jsem to pridaval... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: RWY 12 3. 1. 2007 / 15:28 | |
|  | Ne, tak to není, budou potřebovat pouze soubory bgl a textury použitých objektů (jako v případě každé jiné přidané scenérie), a pokud budou mít nainstalované knihovny, pak ani to ne. Bude jim stačit 1 bgl soubor vytvořený v Rwy12 (přečti si manuálek, třeba můj překlad ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: RWY 12 3. 1. 2007 / 15:30 | |
|  | No ten jsem cetl a prave jsem tak pochpopil, ze potrebujes tu knihovnu.
Takze ono je to tak, ze ja v Placeru pridam ten objekt, mne se vytvori treba lod.bgl soubor, najdu k nemu tu texturu a muzu ho dat do obehu jakozto normalni VFR objekt na pridani? Chapu to dobre? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: RWY 12 3. 1. 2007 / 15:50 | |
|  | | Ten soubor "lod.bgl" bude potrebovat jak ten, ktery ma Rwy12 vcetne knihoven nainstalovany, tak ten, ktery Rwy 12 nema. Ten, ktery Rwy12 nema, bude krom toho potrebovat bgl soubor + texturu pouziteho objektu (napr. titanic.bgl a titanic.bmp). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: RWY 12 3. 1. 2007 / 15:52 | |
|  | | Doporučuju ještě mrknout do toho druhého manuálku k Rwy12. Nevím jak se ten soubor přesně jmenuje, ale jsou to FAQ (často kladené dotazy) |
| |
|
|