|  |  | | clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 01:35 | |
|  | http://www.finexpert.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=18224
zajimave... ale mam z toho clanku takovy divny pocit, ze novinar (ci nekdo, kdo si to od novinare objednal) mermomoci chce na csa nakydat spinu... je to takova smeska hnoje bez ladu a skladu
mmch.. zajimavy odstavec na konci
Již nyní se objevují první interní zprávy o tom, že bude ukončena právě linka do New Yorku a snad i do jedné z kanadských destinací. V kombinaci s velkou konkurencí Vídně, Mnichova a Frankfurtu a nevhodnými letadly ve flotile ČSA to vyvolává čím dál reálnější obrysy konečného rozpuštění dálkové flotily a přeměnu ČSA v regionálního dopravce (v lepším případě).
|
| |
|
 |  |  | | Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 02:01 | |
|  | Mnjó, mně to nepřijde jako kydání špíny. Je to celkem strohý výčet faktů, každý si to může přebrat po svém. Možná jsou to mé zkušenosti z několikaleté pozice odborového bose (až po plyšáku), takže první část článku vidím zcela jasně a zcela reálně. Takové borce lze potkat leckde a vždycky tvrdí, že dnes jsou Petr, zítra Pavel. Bohužel v našem rybníčku je střet zájmů definován velmi vágně a tak to často ani lidem nepřijde, že ten nad nima vlastně dělá pro konkurenci.
Pokud se jedná o obchodní aktivity ČSA, jsou skutečně, jemně řečeno, ne zcela průhledné. Konsolidace velkého podniku na šikmé ploše není jednoduchá a až do nějakého (ať pozitivního nebo negativního) konce je obtížné vyargumentovat, že ten či onen zaujatý směr vede do pekla. Z určitého úhu pohledu se všechny tyto detaily jeví celkem logicky skloubeny - víceméně od nástupu "flightjardy" Tvrdíka do čela ČSA - buď jde o neskonalé diletantství (mnoha lidí v akordu, méně pravděpodobné, ale u nás jistě možné) nebo jde o přípravu ČSA na (co nejlevnější) privatizaci. Já myslím, že bé je správně... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 06:59 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 07:16 | |
|  | a v dnesni mlade fronte dalsi clanek o CSA a o tom, ze dalkova flotila bude pokracovat minimalne do zimy
(no.. dalkova flotila.. da se mluvit o dalkove flotile, kdyz jedine destinace jsou nju jork, montreal a toronto a to jeste jenom nekdy?) |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 12:11 | |
|  | | Jestli se ovšem v případě A310 vůbec dá mluvit o dálkové flotile... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 13:09 | |
|  | ale jo .. proc by ne.. dalkove letadlo to je, to ze je za zenitem a pro takove pouziti je trosku "zastaralejsi" je vec jina... pred lety i renomovanejsi aerolinky pouzivaly A300/310 k zaocenaskym letum. To ze nyni u techto aerolinek letaji regionalni linky je uz take vec jina.
PS: ted nekdy se jeden z CSA A310 podiva s turistama az kamsi do patagonie... a to je docela dalka. ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 13:17 | |
|  | | Jenze A310 neni konstrukovana na zaoceanske lety a jak uz tu bylo, tak misto prostoru pro cargo, ktere by vydelavalo maji namontovane nadrze, aby tam doleteli...Tudiz zaoceanske lety budou tezko ziskove i kdyz letaji plne... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 13:31 | |
|  | ja se nehadam jestli je nebo neni konstruovana pro transatlanticke lety (to je mi sumak ... . pouze konstatuju ze pred nejakymi deseti lety (+/-) byla A310 pro lety evropa - USA pouzivana radou aerolinek .... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 15:25 | |
|  | Jj, já to myslel spíš z dnešního pohledu, kde si pod slovem dálková flotila většina z nás vybaví úplně jiná letadla  |
| |
|
 |  |  | | Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 16:25 | |
|  | Naprostý souhlasím s Kumou …ten článok je podla mňa napísaný ešte velmi mierne …
TvJZD ty máš určite nejakého kámoša vo vedení ČSA, že sa ťa to tak dotklo 
„smeska hnoje bez ladu a skladu“ – to si sa trošku tregéde unáhlil, že jo ???
Článok ktorý o.i. cituje uprostred velmi výstižné „Poselství zaměstnance ČSA“ ťažko kydá špínu na ČSA…Chceš vedieť čo je SKUTOČNÁ směska hnoje bez ladu a skladu ?
Mc Kinsey & Company obdržela od ČSA za rok 2004 celkovou sumu 67 108 084,01 Kč a v následujícím roce 79 245 052,01 Kč, dohromady za oba dva roky činí odměna pro Mc Kinsey & Company 146 353 136 ,02 Kč….V souhrnu České aerolinie zaplatily všem společnostem za jejich poradenské služby mezi lety 2002 a 2005 celkem 240 847 395 ,33 Kč.
240 melounú vyhodených von oknom , resp ako príspevcok na vyššiu životnů úroveň "poradcov".
Kva ! Kde je výsledok rád za 240 milionov !?!
Týmto vyzývam všetkých záujemcv, že v budúcnosti im poradím za čiastku rádovo 100 násobne nižšiu a GARANTUJEM minimálne rovnaký výsledný efekt ako u vyššie spomínaných spoločností. Ale spíše lepší 
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 22:11 | |
|  | v CSA zadnyho kamose nema... jsem dokonce takovy patriot ze je mi naprosto jedno, jestli csa bude ci nebude....
ale ten clanek je hodne tendencni .. a pusobi na me velmi dojmem "na objednavku"... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 5. 1. 2007 / 22:28 | |
|  | naozaj by ma zaujimalo (to nemyslim vobec ironicky ale vážne) čo by obsahoval článok ktorý by si napisal ty ako novinar o takejto spoločnosti resp.o takom managemente, ktorý o.i. si nechá poradit za 240 melounů a na základe toho potom spoločnosť takmer zruinuje 
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: clanek o csa (fincentrum) 6. 1. 2007 / 10:27 | |
|  | Tomáši, nevim, na základě čeho usuzuješ, že je ten článek tendenční a na objednávku..
Já se obávám, že se po dlouhý době jedná o pisatele, kterej se nebojí na některý praktiky a dění v ČSA poukázat.. |
| |
|
|