| | | UT vysel... 3. 6. 2003 / 22:46 | |
| | UT je jiz ke stazeni ... takze doufam, ze to nebudou vyhozene penize |
| |
|
| | | Re: UT vysel... 3. 6. 2003 / 22:53 | |
| | Dik za tip!
betu uz mam, release objednam zejtra myslim |
| |
|
| | | | Re: Re: UT vysel... 3. 6. 2003 / 23:35 | |
| | ja uz stahuju.. a rano nez pujdu do prace, zaplatim a testnu ) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 01:56 | |
| | jak to vypada s nabidkou letadel?
Robert |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 07:38 | Vladimir Svoboda(Cesmina) |
| | Jsou tam všechny na které si jen vypomeneš , i když úplně všechny samozřejmě ne |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 07:42 | |
| | Jestli mas na mysli modely letadel, tak zjednodusene receno je tam to, co je na ProjectAI |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel...- maly shotek 4. 6. 2003 / 09:01 | |
| | Ja si nemuzu pomoct.. uz tahle blbinka staci na dost hrani )) |
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel...- maly shotek 4. 6. 2003 / 09:28 | |
| | Vypadá to celkem zajímavě a doufám, že to tady na fóru pěkně rozcupujete, ať víme vo čom to je.
Základní info jsem si už přečetl a začínám mít taky vážný zájem o jeho koupi. Tome K. hodíš sem svůj názor potom co ho odzkoušíš? ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel...- maly shotek 4. 6. 2003 / 09:32 | |
| | Nazor sem hodmi dneska vecer, ted valim do prace a nebude cas se venovat litani )
Ale prvni dojmy jsou veskrze pozitivni...
Negativa na ktara jsem narazil .... letadla nemaji skutecne registrace, ale pouze jakesi fiktivni, ale alespon ze odpovidaji nejakym "zakladnim" pravidlum.. takze letadla od CSA maji registraci OKxxx ...
TK |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 11:54 | |
| | A ze jich PAI je, a obsahuje i ruska letadla?
Robert |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 12:02 | |
| | ruska letadla neobsahuje.... ale predpokladam, ze se v hodne brzke dobe objevi v updatech ... ))) protoze hodne lidi na forech se ptalo prave po ruskych letadlech |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 13:38 | |
| | Muzete sem nekdo hodit adresu, dik.
Dal se chci zeptat, zda je mozne do UT zapracovat Traffic pro LKPR od M. Wolfa. Podle nejakeho klice ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 13:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 13:59 | |
| | taktez ultimatetraffic.flight1.com
premyslim.. proc chces jeste na LKPR michat dalsi traffic?
jinak, samozrejme ze to jde... muzes k tomu prihrat jakykoli jiny traffic ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 14:20 | |
| | Za jedno, jek jsem tu cetl, je to trochu nepresne.
Ale to hlavni, pokud si to nekoupim a budu si vytvaret vlastni traffic postupne jak ho ztahnu z inetu pro jednotliva letiste nebo letecke spolecnosti, tak abych se v tom vyznal, je treba zvolit nejaky klic pro cislovani v AI. Napr. ze prvni tri cisla budou prisluset leteckym spolecnostem a dalsi pak budou pro jednotlive lety. Vymyslet si to muzu jak chci, ale jiste bude lepsi se prispusobit nejakemu standardu, pokud existuje???
Pokud se v necem pletu tak mne opravte, zatim se ucim |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 14:23 | |
| | priznam ze se moc nechapu ))) co mas na mysli .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 14:37 | Vladimir Svoboda(Cesmina) |
| | Lety se v AI nečíslují , je vhodné mít nějaký systém v číslování letadel , aby se stejné letové plány odkazovaly na stejné letadlo , ale máš k dispozici 65000 možností a každé konkrétní letadlo může být víckrát. Problém je v tom , že se to nakonec nacpe do jednoho souboru , takže pokud použiješ letové plány např pro leteckou společnost a jiné např pro letiště , tak pokud je to obojí správně provedené budeš to mít dvakrát
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 14:42 | |
| | tech moznosti je vic nez 65000 .. kdyz jsem si v zime delal vlastni "ultimate traffic" tak jsem zkusebne pouzil i cisla letadell nekde na 100 000 ... a fungovalo to..
jinak UT generuje cisla letadel v aircraft.txt az pri kompilaci flightplanu, zacina na 1 a pokracuje podle toho, kolik a jake spolecnosti kompilujes.. neni na pevno predepsano jaka ma spolecnost jake cislo.. a tech letadel zas neni tolik, takze kdyz pro "soukrome" flighptany pouzijes hodnoty rekneme od 32 000 tak na 100% nenarazis... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:29 | |
| | Urcite se shodnem, ze nejlepsi je sestavovat traffic podle leteckych spolecnosti. Vyhnem se tak problemu s dvojimi letadly. Samozrejmne pro VFR letani je jednodussi dle letiste, ale to ted ponechme stranou.
Nevim zda Ttools pri kompilaci precisluje vsechny lety ??? Pak by zadne reseni nebylo. Pokud ale ne, tak kdyz si nahraju traffic pro LKPR, tak navazuje na defaultni. Ale jakykoli dalsi traffic uz nemuze, takze ho musim precislovat. No a kdyz uz to jednou udelam ja, tak aby to nemuseli delat dalsi. Proto tedy nejaky system ?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:33 | |
| | abych rekl pravdu, tak nechapu o cem mluvis )) nejspis tim vedrem mam zatmeni )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:39 | |
| | OK, mozna to ani nejde.
Zkus mi napsat jak si daval dohromady traffic?? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:40 | |
| | v UT? nijak.. proste jsem to spustil a dal Compile... ))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:47 | |
| | Jasne Myslel jsem jeste pred UT pres Ttools? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:47 | |
| | Nijak.. ja jsem zadny jiny traffic nepouzival... jenom ProjectAI a ten jsem vymazal.. takze UT u me roste z ciste vody.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 15:56 | |
| | a muzes sem hodi screen, napriklad jak to vypada na lkpr s tim UT? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 16:02 | |
| | ahoj .. screen hodim, ale az vecer.. ted sem v praci a fs tu nemam... takze screen bude |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 16:48 | Láďa |
| | Jo zrovna Praha by me dost zajimala - hodilo by se i vic screenu z ruzne doby, aby bylo videt, jestli se to realite alespon blizi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | hodnekrat: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 16:55 | |
| | klidne je sem napostuju...
ale nevim proc duvod jestli se to blizi realite )) kdyz letove plany jsou realne... .) prirozene, ze nebude presne sedet kolik letadel (csa) bude v praze sedet v jakou chvili protoze rotace jsou prirozene delane jinak, ale u zahranicicnich aerolinek to sedet bude urcite..
navic jsem tak letmo koukal na legy jednotlivych letadel a zda se mi, ze oproti tomu co je(bylo) v MRAI / ProjectAI jsou pouzity delsi dobry mezi priletem - odletem, coz trosku vic zaplni letiste, ale aspon nebude nastavat mizeni z duvodu krakteho turnaroundu (na MRAI bylo u nekterych letu i 15minutovy turnaround... ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: hodnekrat: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 17:26 | Láďa |
| | No predpokladam, ze CSA bude v PRG vzdy dost, takze me prave zajima, kolik tech zahranicnich se podarilo zakomponovat oproti realnemu provozu, diky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: hodnekrat: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 19:03 | |
| | Zahranicni aerolinky v UT , ktere aspon jednou zavitaji na LKPR jsou (zatim textem, shoty budou
Aer Lingus
Aeroflot
Aerosvit
Air Baltic
Air France
Air Malta
Air Moldova
Airzena Georgian Airlines
Alitalita
Augsburg
BMI Baby
Belavia
British Airways
CSA
Contactair
Croatia Airlines
EasyJet
El Al
Eurolot
Finnair
Germanwings
JAT
KLM
Lufthansa
Malev
Pulkovo
SAS
Sky Europe
SN Brussels
Swiss
Tunnis Air
Turkish Airlines
Tyrolean |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: hodnekrat: Re: UT vysel... 4. 6. 2003 / 23:24 | |
| | No a jak to je s malym letectvem? Zustava nezmeneno?
Jednou jsem si z PAI sosnul tydenni plan pro GA a bylo to docela prijemne, kdyz vecer sli vsichni na pivo a druhy den leteli jinam nez odkud prileteli. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: hodnekrat: Re: UT vysel... 5. 6. 2003 / 08:12 | |
| | neco malo GA tam je... ale nikdo Ti nebrani pouzivat spolecne s UT vlastni GA nebo jakykoli jiny vlastni traffic |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: hodnekrat: Re: UT vysel... 5. 6. 2003 / 09:58 | |
| | ještě bych od tebe rád slyšel, jak jsi s UT spokojený, pokud jsi měl už čas to odzkoušet. koukám že editovat vlastní fpl tam jdou a jak je to s rychlostí chroupání? Hodnoť, kritizuj.
Jinak si myslím, že abychom měli všichni stejná čísla letadel asi nepůjde, to spíš bychom se mohli domluvit, že pokud někdo bude dodávat fpl, tak holt napíše, jestli to éro je třeba jako AI nebo jen letadlo klasické. Stávalo se mi totiž docela často, že v tom kvantu letadel jsem používal normální letadlo a ne AI, které jsem měl taky. Tím by se dotyčná osoba mohla upozornit, če existuje i odlehčená verze. To by musel jeden z nás dělat jen ty letadla a postupně je doplňovat a pak zveřejňovat pro ostatní. A ne všichni tam mají všechny. To by muselo být jako v MRAI. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnekrat: Re: UT vysel... 5. 6. 2003 / 10:23 | |
| | pridavat vlastni FPL jdou .....
rychlost chroupani ... dlouha .. pouziva to upravy tcompiler.exe pro kompilaci fp ... ale je to nekde kolem deseti minut a zere to furu ramky ))
vcera jsem si hral s temi programy a zkousel prirazovat letadla jinym letadlum... je to vsechno docela easy a svizne .))) jeste jsem to neporovnaval s realnym letakem CSA....
trosku jsem si hral s tim, aby to registracky ceskych letadel delalo ve tvaru OK-xxx a ne OKxxx jak to defaultne je... |
| |
|
|