|  |  | Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 15:39 | |
|  | Ahoj
Chci si koupit LCD 19palců, rozhoduji se mezi pomerem stran 4:3 nebo 16:9.
Jak vypada FSka na monitoru 16:9 jde mi o to jestli neni obraz nejak zdeformovan(sirsi nez vyssi) popripade klasicke zobrazeni s cernyma okrajema atd.?
Uvitam jaky koliv nazor. |
| |
|
 |  |  | Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 15:41 | |
|  | Vo VC sa to proste roztiahne do šírky bez deformácie, bohužieľ 2D sa deformuje, ak nemáš širokouhlé podkladové bitmapy - asi nie, takže...
Toto sa dá spraviť zobrazením v okne a nastavením správneho pomeru, ale zas si uvidíš na plochu... |
| |
|
 |  |  | Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 15:47 | |
|  | Odporucam ti 16:9 z vlastnej skusenosti. 2D panel si nastavis, a ked uz, ta deformacia nieje taka silna ze by sa na to nedalo zvyknut. Na sirokouhlom monitore budes mat lepsi zazitok z lietania.
Podla mna nieje o com...  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 15:52 | |
|  | jj. musim souhlasit. zezacatku je to nezvyk, ale ty sisaty kulaty budiky maji svoje kouzlo  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 16:45 | |
|  | taky mam sirokouhlej a nejaky mirny roztazeni budiku jsem skoro ani nepostreh. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 23:43 | |
|  | Mě spíš překvapilo, že nikoho nenapadlo to pustit v okně v 4:3 a využít tu svislou čáru vpravo na radiostack a pod...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 23:45 | |
|  | na tyhle podruznosti se chystam zavest druhej monitor, hned jak prijdu na to, kam ho strcim. |
| |
|
 |  |  | Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 15:51 | |
|  | presne to same se tu probiralo asi pred mesicem vcetne ukazek a vysvetleni a popisu a doporuceni .. zkus to najit .) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Jak je to s FSkou a LCD monitorem ? 9. 1. 2007 / 23:21 | |
|  | | |
|
|