|  |  | LKPR WX 11. 1. 2007 / 21:26 | |
|  | Tak mame asi dobrou sanci si vyzkouset dneska jaky je to litat v silnem vetru. LKPR 112000Z 24034G49KT 9999 -RA SCT030 OVC070 08/03 Q1005 NOSIG |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 21:28 | |
|  | To je pekny, to se na finale povleces tak pul hodiny ne?  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 21:36 | |
|  | zajimavejsi by bylo, kdyby to takhle foukalo treba z 360° nebo 180 ... to by mozna omezilo provoz letadel kvuli velkemu bocnimu vetru ...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 22:10 | |
|  | Ten boční vítr jsem si vyzkoušel, sedal jsem na 31.. Zde jsou důkazy..
Obr. 1 - pohled z kabiny, přibližně dvě majle letu jsem měl takovej výhled.. místy i horší..
Obr. 2-4 - samotné přiblížení zvenku
Obr. 5 - krátce před dosednutím
Podle informace z TWR, funělo 242/50. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 22:11 | |
|  | Mel si koukat pred chvili na PseudoMatesa jak posadil B767 na RWY 31 LKPR (IVAO) Já jsem si udělal jen T/G na 24 s Be-58 a docela mazec Kdyz jsem letel po vetru pravého a zacal jsem zhruba na urovni MM tocit na finale tak me to sfouklo jeste asi o kilometr dal po vetru..... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 22:45 | |
|  | ted jsem si dal kratky let, ale nejak mi to spatne pocitalo vitr. mel jsem podle FS jen 30 uzlu |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 21:47 | |
|  | Hlavně zamachruješ při uvolňování po C  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR WX 11. 1. 2007 / 22:10 | |
|  | A kdyby jenom po C  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 14:07 | |
|  | Po B by se ještě nemělo... |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 08:25 | |
|  | Jen taková otázečka. Provádí se při takovém bočním větru přiblížení na AP, nebo ručně? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 08:38 | |
|  | Ono aj zalezi ci je lietadlo stavany na taky bocny vietor. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 15:12 | |
|  | Spíš záleží na limitech pro tato přiblížení..
U 767 je to prý pro AP on - crosswind max. 25kts
AP off- crosswind max. 40kts
Je to info ze second hand dobře informovaného zdroje.. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 15:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 20:32 | |
|  | Aha, takže každej typ má daný limity. Díky za odpověď |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR WX 12. 1. 2007 / 20:44 | |
|  | heh a ja zkousel 60kts- AP off ale nedopadlo to nejlepe  |
| |
|
|