|  |  | DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 12:48 | |
|  | Jaký bych měl zvolit správný postup při této hlášce v FMC? |
| |
|
 |  |  | Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 12:53 | |
|  | pomoct masine pri brzdeni, tj spoilery |
| |
|
 |  |  | Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 12:54 | |
|  | Vysunout spoilers. Hláška znamená,že autopilot není schopen udržet stanovenou rychlost a bez tvého zásahu se rychlost bude zvyšovat.Většinou je to při klesání v momentu,když příletová procedura ve FMC už chce k nějakému bodu požadovanou rychlost letu  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:00 | |
|  | Takže vypínat VNAV nemusím? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:10 | |
|  | Nemusíš,jenom honem vysuň spojlery a koukej,jak rychlost klesá k ručičce na displeji.Když je nezasuneš včas,tak to zase řve,že je máš vysunutý  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:11 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:22 | |
|  | pokud ti to hlasi 737 od PMDG tak ti VNAV bude vypinat sama - pokud bude rozdil rychlosti vetsi nez X kt (z hlavy nevim cislo). musis pribrzdit a pak te necha znovu pripnout VNAV. 747ce je to sumafuk, ta ti bude drag req hlasit, ale vnav necha priply. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:31 | |
|  | Dělá mi to právě PMDG747 a bylo mi divný, že se VNAV nevypíná po zkušenostech se 737, ale už jsem moudřejší.Je nějaké výškové omezení vysunutí spoilerů? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:37 | |
|  | nie, len rychlostne..niekedy pomoze aj vysunutie podvozku, ale to by si musel zbrzdit lietadlo pod Vge, vysunut podvozok a zase pridat... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 13:47 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 14:02 | |
|  | To tedy nevim! Mam pocit, ze vyskove omezeni vysunuti spoileru existuje. Mam na mysli zdola. Od urcite faze priblizeni by to bylo dost "vo hubu". Ale konkretni cisla uvest nedokazu, lisi se to podle typu letadel etc. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 14:37 | |
|  | Většina letadel má určitou minimální výšku pro vysunutí spojlerů při přiblížení z důvodu zvýšení bezpečnosti (přece jenom jsou to primárně rušice vztlaku), ale tady byla řeč a sestupu, takže se neboj, že by na to Milan zapomněl 
Jinak k tomu podvozku - ta rychlost je VLO - kdy je možné podvozkem pohybovat. Pak se může akcelerovat na VLE - když je down and locked, pak lidově řečeno vydrží víc (zámky blokují pohyb, který by samotná hydraulika neudržela). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 17:23 | |
|  | nojo...niekto si tie indexy pamata, niekto nie )) sa mi nejako nedari to nejako dostat do hlavy... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 17:26 | |
|  | Kluci a teď sorry za možná pitomou otázku.... Ty rychlosti jsou dané výrobcem, čili předpokládám, že jsou to konstanty a nebo se pro každý let počítají a mám je hledat v FMC?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 17:29 | |
|  | to zalezi na tom o co jde.. napr. Vref, V1, V2, jednotlive rychlosti pro vysouvani / zasouvani klapek zalezi na hmotnosti era (kdyz je lehci, je rychlost nizsi apod).
no a pak existuji urcity hranice - kdy treba bez ohledu na hmotnost era existuje max. rychlost pri ktery muzes vysunout podvozek, max. rychlost letu na danych klapkach atd
(urcite doplni/opravi david d  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 17:44 | |
|  | Já měl na mysli VLO a VLE. V1,V2 A VREF jsem před krátkým časem pochopil nákupem PMDG (prostudováním manuálu)a zahájením online lítáním. Ale těch informací je tolik, že vůbec nevím, jak budu stíhat chodit do práce )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: DRAQ REQUIRED 12. 1. 2007 / 19:06 | |
|  | Jojo, tyhle rychlosti najdeš v manuálu a nemusí se počítat. |
| |
|
|