|  |  | | Nastaveni FSX - rozmazavani textur letadla 13. 1. 2007 / 14:55 | |
|  | | dela to porad pri vyssim nastaveni kvality textur terenu + antialiasingu, cim to muze byt? jo a porad se to drzi na 65-70 FPS |
| |
|
 |  |  | | Re: Nastaveni FSX - rozmazavani textur letadla 13. 1. 2007 / 15:40 | |
|  | | Děláš si srandu? FSX 60-75FPS?! Co to máš proboha za mašinu?! Páni.... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Nastaveni FSX - rozmazavani textur letadla 13. 1. 2007 / 15:41 | |
|  | se mu mrkni do profilu ) nicmene pokud nekeca, tak mu ty FPS moc neverim .. resp. verim - na detaily stazene na minimum .) |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Nastaveni FSX - rozmazavani textur letadla 13. 1. 2007 / 16:45 | |
|  | | ty detaily jsem zvedal z defaultu a bylo to na LKPR s Be58. urputne se to drzelo pres 50 az do vytoceni autogenu, ale porad hnusne textury letadla a celkem podivne textury povrchu pri letu. daval jsem tam nejake "vytunene" textury, tak mozna je odstranim resp. to preinstaluju |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Nastaveni FSX - rozmazavani textur letadla 13. 1. 2007 / 16:55 | |
|  | | Kupodivu u FSX vzhledem k vyššímu rozlišení u defaultu na zemi, a k shaderům použitým na texturách u materiálů, klidně může do jít k tomu, že 3rd party přídavky které v Photoshopu vypadají lépe ve výsledku za letu přinesou zhoršení... velmi opatrně bych při změnách textur prohlížel co všechno umí, už to není jako ve FS9 a níž, kde záleželo pouze na kvalitě grafické, ale rozlišení používali všici stejné a efekty nebyly vůbec... |
| |
|
 |  |  | | Re: Nastaveni FSX - rozmazavani textur letadla 13. 1. 2007 / 17:57 | |
|  | Nastav si filtorovanie na Anisotropic.
Ked som sa hral s filtrovanim a nastavil napr. bilinear, cela FSX uplne rozmazna, ale az tak, ze to s bilinear nemalo nic spolocne.
|
| |
|
|