|  |  | Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:29 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:31 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:34 | |
|  | A existuje něco vrtulového podobé ATRku co má FMC? nějaký DHC8? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:36 | |
|  | nebo že by i nějaký BAe146? komerční? má nějaký |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:40 | |
|  | serie eurowings od aerosoftu (ve ktery je A319/320, bae146, atr42/72) maji vsechna FMSku (ale spolecnou, "koupenou" od Flight1 Boeingu 737, cili realita nulova). ostatne, cela tahle serie je sada takovych siditek. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 13:50 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 13:56 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:37 | |
|  | ono tak trosku zalezi i na tom co si pod pojmem FMC predstavis ... resp. jake funkce vyzadujes aby se dane zarizeni mohlo jmenovat "FMC". Vetsina letadel v teto kategorii ma sice jakys takys palubni pocitac, ale neco ve stylu Boeing nebo Airbus nehledej. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight 1 ATR72 14. 1. 2007 / 21:50 | |
|  | Přesně tak, tohle je taková "zlepšená" GPSka. Jmenuje se HT 1000. Ale nechtěj po něm, aby ti řídil CRZ, DES. To asi poznáš z dat, které do něj zadáváš. Hezky je udělanej manual na ATRku od F1. |
| |
|
 |  |  | Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 15:03 | |
|  | Radime já jsem létal s Játrem od F1 a palubní počítač to má.Jenže pozor už samotná konstrukce vrtulových letadel ti nikdy neumožní využívat všechny výhody FMC,např. rychlost letu u vrtulových řídíš skutečně pákama a další drobnosti.
P.S. Taková možná praktická rada. Když chceš zjistit jaký výrobce má jak vybavené addony:
1. Koukni na jeho stránky.
2. Koukni na Navdata pro kterého výrobce tam mají sid - star a je to  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 15:21 | |
|  | JJ dikes, ted jsem si stáhl z Avsimu ATR-72-500 od Claus Vendelboe Holmberg, je to moc krásně udělané i s panelem, jenomže! nedá se plyn dát do polohy 0% vždy mi to jede, moc to zatím ovládat neumím, lítá opravdu skvěle.
PS:jede mi na mojem PC krásně. Stahuji, nebo spíše provozuji letadla pouze na PC 1.4MHz RAM=384 P4, takže nic moc, ani velké a kvalitní scenerky neinstaluji rozlehlých letišt jako např Amsterdam, Londyn atd... Jedine které fakt můj PC snese je LKPR2004, vbic nic neinstaluji jak je neco horší!
No a ještě něco, tuhle jsem si ztáhl EMbraera 135 ani nevím od koho, ale vím že je na Flight1.com, bomba!jenže se mi to trha tak se musím uspokojit pouze stím co mám
Yours sincerely.Radim |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 16:31 | |
|  | To popojíždění je nastavením vrtulí. ATR od F1 to nějak kompenzuje tou volbou automatu.
Pojíždění letadel zejména když jsou prázdná dělá většina. B777 od PSS na "volnoběh " frčí po pojezdových rychlostí až 30 ,takže vůbec při přejezdech nemusíš plynovat stačí jen do zatáček přibrzdit. |
| |
|
 |  |  | Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 15:17 | |
|  | Ma to HT 1000, coz je neco jako FMC.
Oproti skutecnemu ma ale nektera omezeni.
1) Neumoznuje zadavat vlastni waypointy, coz skutecna umi
2) Nezvlada to poradne holdingy
3) Pokud jde o SID a STAR tak pokazde s napetim cekam jak to dopadne 
Nicmene na to aby to letelo celkem spolehlive po nejake trati to staci...
Vita |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flight 1 ATR72 15. 1. 2007 / 16:02 | |
|  | Taky to je éro pro pořádný pajloty  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 16. 1. 2007 / 00:25 | |
|  | bla bla bla.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 16. 1. 2007 / 00:37 | |
|  | Ale to, že mu vždycky trvá půl hodiny od připojení na síť po navázání kontaktu, to už sem nenapíše..
Njn.. ono rozfoukat vrtule vlastními plícemi, není prča.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flight 1 ATR72 16. 1. 2007 / 00:40 | |
|  | Kolik lidí je potřeba na nastartování jednoho motoru ATR72 ?
500 . jeden drží vrtuli a ostatní zběsile rotují letadlem... |
| |
|
|