| | | VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 19:00 | |
| | | |
|
| | | Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 19:04 | |
| | ) uz tu bylo take xkrat )) |
| |
|
| | | | Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 20:02 | |
| | já jsem to třeba ještě neviděl Ale dost brutál..nechtěl bych tam sedět |
| |
|
| | | Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 19:19 | |
| | No, ja abych byl upřimnej, tak takhle vypada občas moje přistani v FS i za bezvětří.......(-: |
| |
|
| | | | Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 20:53 | |
| | Tak to já bych tam taky sedět nechtěl, stejně, takový kolos a vítr si s ním hraje jak s papírem.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 23:41 | |
| | spis pilot to nekociruje ¨nez vitr si snim hraje jak s papirem¨ |
| |
|
| | | | Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 23:22 | |
| | Šikovnej)) |
| |
|
| | | Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 21:23 | |
| | To tak blbě vidím, nebo by se to opravdu mělo jmenovat spíše "Jak vypadá nepřistání ... "? |
| |
|
| | | | Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 22:52 | |
| | Ono v originálu to video bylo ještě jednou tak dlouhý a napodruhý už s tím plácli.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 23:07 | |
| | A vydrželo to éro??? To teda vypadalo docela ošklivě |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 19. 1. 2007 / 02:12 | |
| | Bol to blby den pre pilotov. V tom povodnom videu bolo tych pokusov o pristatie viac (s roznymi lietadlami) a takych 25% bolo go around. |
| |
|
| | | Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 18. 1. 2007 / 23:29 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 19. 1. 2007 / 02:50 | |
| | solidni.. |
| |
|
| | | | Re: Re: VIDEO: Jak vypadá přistání při silném větru 19. 1. 2007 / 07:42 | |
| | | |
|
|