|  |  | Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 21:53 | |
|  | Zaslechl jsem včera v TV při reportáži o vládní letce, že TU154 je nejrychlejší letadlo na světě.... Dost mě to překvapilo a dnes jsem študoval internet, ale nejsem z toho moc moudrej. Takže otázka zní: Pomineme-li Concorda, skutečně je TU154 nejrychlejší? |
| |
|
 |  |  | Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 21:54 | |
|  | maximalni cestovka se udava 950 kmh, u 737 to bylo 780 kmh a 747 apod kolem 890 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 21:58 | |
|  | A jak si stojí IL62? A ještě jeden dotaz, co znamená TU154M, jde mi o to M? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:00 | |
|  | 62 nevim, s tim erem jsem nemel tu cest, mam ho jen na fotkach (vladni v ULLI)
M je jako i u zbytku sovetske techniky "modernizovany", u 154 se predevsim menili motory |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:03 | |
|  | Ty letadla jsou prostě ještě dneska překrásná, doufám, že nebudu ostatními ukamenován. Ale proti gustu žádný dišputát... Pořád čekám, jestli někdy sedne ve Varech |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:07 | |
|  | A může sednout ve Varech? já myslel, že proto právě Rusáci lítají do Pardubic. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:08 | |
|  | no nevim, s IL62 mi soooootva stacila draha v LKMT abych se odlepil od zeme (mega nalozeny), v LKKV to byla sranda i se 767 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:29 | |
|  | No nevim, LKMT ma 3.500m Nebyla špatná centráž? Nebo bylo trochu vedro?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 23:10 | |
|  | nehledej v tom logicke duvody 
to byl uplne prvni let, stylem ctrl+e, F4, ja letiiiim  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:09 | |
|  | Nekdo rika, ze rusky letadla jsou osklivy, ale ja myslim, ze to jsou designovy skvosty. Hlavne vojensky, kdyz vezmu treba Tu-160, to je proste nadhera. A Tu154 - kdyby nemela takovej "trcivej" podvozek, tak je taky skoro dokonala. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:12 | |
|  | 154 ma dost dobry duvod mit takovy podvozek 
a to takovy Tu-22M3... slintam |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:19 | |
|  | Prostě a jednoduše na Tu-154 nic nemá 
Jinak v prozatímním manuálu k betě Mka je udávaná computed Mmo= 0.95
Ale netušim co si pod tím mám představit, model se rozkýval při M0.91 a křičel na mě overspeed, samozřejmě je to model do fs, tak to není úplně "směroplatný"
A jinak verze B-2 je rychlejší než M |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:28 | |
|  | co jsem se doslechl tak musis vic stoupat, na me to rvalo overspeed pri mach 0.82 v hladine 330 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:41 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 23:23 | |
|  | Já jsem na B2ce 0,95 machu udělal bez jakýchkoliv poruch stability ve FL360. Aby to na vás neřvalo, je třeba vypnout sirénu na panelu palubního inženýra v horní části, spínač je popsán "ДИНАМИК".
Siréna řve při překročení nasledujících rychlostí
0-7000m: 600 km/h
7000-10300m: 575 km/h
10300m a víc: M 0,88
Z toho vyplývá, že tyto rychlosti se při běžném letu nemají překročit. Nejsou to ale rychlosti maximální, ale jen hraniční. Maximální jsou následující:
0-7000m: 650 km/h
7000-10300m: 625 km/h
10300m a víc: M 0,95
Podle manuálu se tyto rychlosti mohou použít jen při experimentálních letech.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 23:52 | |
|  | Což je u tebe skoro každej druhej, viď..?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 22. 1. 2007 / 22:35 | |
|  | tak tak. jsou to designersky skvosty a takovej Su-27... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 23. 1. 2007 / 18:20 | |
|  | Jakej trčivej podvozek?Je to krásný éro |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost TU154 23. 1. 2007 / 18:23 | |
|  | jo, ten podvozek je v porovnani s B757 vlastne uplne nenapadnej  |
| |
|
 |  |  | Re: Rychlost TU154 23. 1. 2007 / 10:28 | |
|  | Tam neříkali nejrychlejší ale že je jedno z nejrychlejších. To je pravda i když do toho přimotáš dopravní supersoniky. |
| |
|
 |  |  | Apropo ... Rychlost na Ruskych strojoch ... 23. 1. 2007 / 14:34 | |
|  | Pred dvoma dnami som konecne tu na Slovensku (BB) zohnal knihu od J.Lehanku "Na Kridlech CSA" a tam autor, okrem ineho popisuje aj zalietavacie lety na IL-62M kedy sa zamerne pokusili prekrocit max.dovolenu rychlost M=0.83 aby sa presvedcili, ci naozaj dojde k opacnej funkcii kormidiel, tak ako to popisoval vyrobca. A skutocne uz pri M=0.84 reagovali kormidla uplne opacne(?) Ovsem tento jav tam uz nie je nejako technicky zdovodneny(?) Mohol by mi niekto skuseny vysvetlit ako dojde k tomuto javu ?? Vdaka ...
Motto: "Cim kupujem viacej komercnych addonov, tym mam radsej TU-154 !" ... (hi) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Apropo ... Rychlost na Ruskych strojoch ... 23. 1. 2007 / 15:37 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Apropo ... Rychlost na Ruskych strojoch ... 23. 1. 2007 / 15:58 | |
|  | Vdaka Ti za link Wilco je to tam super vysvetlene aj ked priznam sa Ti je to tazko nazorne predstavitelne pre obycajneho smrtelnika (hi) ... |
| |
|
|