|  |  | A-319 27. 1. 2007 / 00:55 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: A-319 27. 1. 2007 / 01:16 | |
|  | No tak já ho tři měsíce syslím a pak mi někdo s vydáním předběhne ...  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 01:16 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 12:13 | |
|  | Fajn... Proč je tak blurózní ? Nekritizuji, jen se ptám, sám bych to nesvedl  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 12:30 | |
|  | No já nevím, ale koukni ta ty screeny, co jsou u toho - nic takováho se tam neděje. S tímhle jsem se nesetkal ...
EDIT: střílím od boku - možná nastavení kvality textur ve FSce ? (MIP a GLobal Texture Height) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 12:38 | |
|  | Uložit bez MIPs , některý grafický karty s tím mají problém |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 12:46 | |
|  | Díky, tím to bude nemám nic moc grafárnu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 12:48 | |
|  | Ale... např. letadla od iFDG jsou ostrý jako břitva. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 12:49 | |
|  | IMAGETOOL -r -brief -32 -detail -nomip -nowarning -e bmp *.bmp
případně
IMAGETOOL -r -brief -DXT3 -detail -nomip -nowarning -e bmp *.bmp
pro slabší COMP , ty 32 bitový textury jsou dost náročný |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 16:36 | |
|  | I pro silnější se mi zdá výhodnější nepoužívat 32b textury, dlouho se načítají při změně pohledu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 16:57 | |
|  | No já tvořím všechno ve 32bit z jednoho prostého důvodu. Pokud to nekomu dělá problémy, vždy se to může převést na DXT3. Opačným směrem to jaksi nejde (teda jde, ale taky to podle toho vypadá) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 17:02 | |
|  | 32bit podstatně hezčejš vypadaj |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 17:48 | |
|  | Tak u mě se to liší v tom, že když hodně zazoomuju na letadlo, není tak ostré a obsahuje barevný šum, ale na zoom 1 x bych to už nepoznal. Navíc několik lidí, co jsem četl na LDS fóru, mělo s 32b texturami problém s padáním FS (možná záležitost modelu) a lite textury jim to vyřešily. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 15:40 | |
|  | Díky obecně všem. Nastavil jsem Mips na max "8" a je to v pohodě. Hurá  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 15:50 | |
|  | já to mám na 7 a taky dobrá ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319 27. 1. 2007 / 16:32 | |
|  | Měl jsem to na 4, to bylo blurózní, pak jsem dal plnou palbu 8, to jsem přehnal ( textury země atd...), nakonec jsem zvolil 6 a je to v poho. Akorát by mě zajímalo proč, když jsem to měl na 4, tak jiná letadla byla ostrá ? Asi to je technologií tvorby rextur ne ? Třeba textury od Massima Grassiho jsou na 4 přímo šílené, naopak např. toto je taky na 4 a je to v pohodě. To jsem blázen...  |
| |
|
|