|  |  | | Level-D 767 flaps failure 27. 1. 2007 / 13:39 | |
|  | | Právě se mi na finále 31 na LKPR stalo, že se mi nevysunuly klapky..tak jsem udělal missed app. na NER a pak RASIM..stahnul tesne nad padovku a rad bych v souvislosti s tim vedel realny postupy.. co delat pri zaseknuti klapek? ja sedal temer bez paliva nastesti s VREF bez klapek 175kts..zaroven se chci zeptat co to jsou a jak funguji alternative flaps..diky moc. |
| |
|
 |  |  | | Re: Level-D 767 flaps failure 27. 1. 2007 / 14:13 | |
|  | | Žádné upozornění na EICASu? |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Level-D 767 flaps failure 27. 1. 2007 / 14:15 | |
|  | nic.. jenom proste kdyz mely jit vysunout, nesly. FS Pax  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Level-D 767 flaps failure 27. 1. 2007 / 14:20 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Re: Level-D 767 flaps failure 27. 1. 2007 / 16:12 | |
|  | | Alternative flaps znamená použití alternativního zdroje enrgie, např u 737 to znamená, že v případě výpadku hydrauliky se klapky vysouvají pomocí elektromotoru, takže si myslím, že podobně to bude i u 767... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Level-D 767 flaps failure 27. 1. 2007 / 16:32 | |
|  | | U 767 je kromě výběru požadované pozice klapek potřeba zapnout i LE (leading edge) nebo TE (trailing edge) Alternate Flap Switch, podle toho s čím chceme hýbat. |
| |
|
|