FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A-319 Jeden příspěvek | Celý strom
A-319   27. 1. 2007 / 00:55
ras
11883 B / 350 x 263 / A319CJ.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: A-319   27. 1. 2007 / 01:16
= M@trix! =   
No tak já ho tři měsíce syslím a pak mi někdo s vydáním předběhne ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 01:16
= M@trix! =   
http://repaint.zejdla.net/viewtopic.php?id=28
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 12:13
Buenos Aires   
Fajn... Proč je tak blurózní ? Nekritizuji, jen se ptám, sám bych to nesvedl
21383 B / 600 x 450 / Screenshot 2007-01-27_12-01-33.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 12:30
= M@trix! =   
No já nevím, ale koukni ta ty screeny, co jsou u toho - nic takováho se tam neděje. S tímhle jsem se nesetkal ...

EDIT: střílím od boku - možná nastavení kvality textur ve FSce ? (MIP a GLobal Texture Height)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 12:38
Cesmina
Uložit bez MIPs , některý grafický karty s tím mají problém
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 12:46
Buenos Aires   
Díky, tím to bude nemám nic moc grafárnu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 12:48
Buenos Aires   
Ale... např. letadla od iFDG jsou ostrý jako břitva.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 12:49
Cesmina
IMAGETOOL -r -brief -32 -detail -nomip -nowarning -e bmp *.bmp

případně

IMAGETOOL -r -brief -DXT3 -detail -nomip -nowarning -e bmp *.bmp

pro slabší COMP , ty 32 bitový textury jsou dost náročný
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 16:36
Michael   
I pro silnější se mi zdá výhodnější nepoužívat 32b textury, dlouho se načítají při změně pohledu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 16:57
= M@trix! =   
No já tvořím všechno ve 32bit z jednoho prostého důvodu. Pokud to nekomu dělá problémy, vždy se to může převést na DXT3. Opačným směrem to jaksi nejde (teda jde, ale taky to podle toho vypadá)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 17:02
Cesmina
32bit podstatně hezčejš vypadaj
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 17:48
Michael   
Tak u mě se to liší v tom, že když hodně zazoomuju na letadlo, není tak ostré a obsahuje barevný šum, ale na zoom 1 x bych to už nepoznal. Navíc několik lidí, co jsem četl na LDS fóru, mělo s 32b texturami problém s padáním FS (možná záležitost modelu) a lite textury jim to vyřešily.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 15:40
Buenos Aires   
Díky obecně všem. Nastavil jsem Mips na max "8" a je to v pohodě. Hurá
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 15:50
= M@trix! =   
já to mám na 7 a taky dobrá ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A-319   27. 1. 2007 / 16:32
Buenos Aires   
Měl jsem to na 4, to bylo blurózní, pak jsem dal plnou palbu 8, to jsem přehnal ( textury země atd...), nakonec jsem zvolil 6 a je to v poho. Akorát by mě zajímalo proč, když jsem to měl na 4, tak jiná letadla byla ostrá ? Asi to je technologií tvorby rextur ne ? Třeba textury od Massima Grassiho jsou na 4 přímo šílené, naopak např. toto je taky na 4 a je to v pohodě. To jsem blázen...
18823 B / 600 x 434 / Screenshot 2007-01-27_16-24-37.jpg
34622 B / 600 x 434 / Screenshot 2007-01-27_16-27-08.jpg
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ