|  |  | Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 19:46 | |
|  | Pro všechny natěšence - Wilco vydal očekávanou verzi Airbuse.
Doufám, že si ale budete všichni pamatovat, že jsem vás varoval ;o)
http://www.wilcopub.com/ |
| |
|
 |  |  | Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 19:47 | |
|  | Ale neřikej, že i ty to aspoň nezkusíš  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 19:58 | |
|  | No někdo to nestahuje z duvodu ktery psal Phantom,ja to nestahuju z duvodu který je poněkud jiný,viď mates  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:26 | |
|  | No řeknu to asi tak...
Manuál má nějakých 3,5MB a 50 stránek (!?). Z nich tvoří poměrně dost velký počet celostránková reklama a spousta veelikých barevných obrázků, zabírajících většinu oněch 3,5MB 
V manuálu je pak popsáno něco, co má sice spoustu věcí navíc oproti dřívějším pokusům o totéž, ale pořád je to přesně to co jsem čekal a ne tak dávno popisoval... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:28 | |
|  | Faktem nicméně je, že se zcela jistě velmi brzy objeví na IVAO spousta velmi zkušených Airbusových pilotů ;o) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:30 | |
|  | aspon je ten manual zadarmo.
btw, vsimli jste si, jak ma wilco strasne pretizenej a zpomalenej server? cim to asi bude... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:33 | |
|  | No předpokládám, že tím, že všech 10 natěšených fanoušků přistupuje najednou a Wilco jako vždy zase na něco mainko zapomnělo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:34 | |
|  | nejsem fanousek ale zajimalo by me jak to zpracovali... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:38 | |
|  | Funkčně a vzhledově je to bratříček 737PIC a CRJ, čili pěkné, ale nic moc.
Tím to nemyslím nijak špatně, většině pilotů to úplně stačí. Ale není to prostě to na co jsme zvyklí např. od PMDG.
Jak to lítá a správně pracuje zjistíme až časem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:41 | |
|  | nechci vyvolavat zadnej flame, ale zajimalo by me, jak vis, ze je funkcne podobnej tomu zbytku, kdyz to jeste nikdo nemel v ruce...
uvidime, kdo si pocka, ten se docka. PIC737 mi neprislo spatny a predevsim by to znamenalo, ze je to prvni airbus frame-rate friendly. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:56 | |
|  | No, řeknu to asi takhle. Když se zabýváš FSkou od prvopočátku a máš možnost vyzkoušet jak drtivou většinu addonů, tak vědět co to má umět ve skutečnosti, tak hodně z toho odhadneš i podle manuálu.
Krom toho je tu taky historie Wilco, FeelThere, jejich vývojových týmů, zaměření firmy jako takové a jejich cílová skupina...
No prostě troufám si tvrdit, že 95% toho co potřebuju vědět zjistím bez toho abych to spustil.
Tím se nechci samozřejmě vytahovat, nebo házet všechno do jednoho pytle, nebo nebýt někdy příjemně překvapený, ale prostě se mi tahle zkušenost už mockrát potvrdila. A nejsem řekl bych sám.
O 737PIC od nich jsem tu krátce psal v originální debatě k Wilco. Zopakuju jen krátce - není to špatný addon, je to asi nej classic 737 pro FS9, ale není to addon dosahující současné špičkové úrovně v mnoha ohledech.
Ale stejně jako nový Airbus, spoustě lidí to úplně stačí, ja jim to nijak neberu, ani je za to neodsuzuju. Pro ty co ale hledají to co nabízí PMDG to je prostě jiná liga. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:08 | |
|  | Myslím , že jsi vzhledem k PMDG poněkud nekritickej , speciálně 737 není ve srovnání s PIC737 až tak velká sláva
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:09 | |
|  | Heh, tento krát musím s tebou nesúhlasiť! Feelthere 737 klasika vs. PMDG 737 NG sa nedá moc porovnávať, veď je to rozdiel dvoch generácii ale funkčne je na tom určite PIC737 lepšie. To je môj názor. Čo sa týka vypracovania modelu, zvukov a iných FS vymožeností je určite PMDG krok vpred. Ale ak sa pozrieš na to čo je v kabíne, zistíš aký je medzi nimi rozdiel. 737NG má extrémne veľa bugov na to, ako ju ľudia chvália. PIC737 má tiež isté chyby ale nie toľko a také triviálne ako PMDG.
Vec názoru...
...a náročnosti  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:10 | |
|  | myslim, ze je tu nekdo nekriticky vuci PIC737 .. to bude velmi tezka diskuse dva prilis nekriticti priznivci jineho addonu ... .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:22 | |
|  | Snad ani né , já jsem dost kritický ke všemu , ale nemám rád, když se ze dvou věcí, který jsou řádově na stejné úrovni jedna vyzdvihuje a druhá zavrhuje
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:23 | |
|  | nene.. nemyslel jsem tebe.. mel jsem na mysli phantoma a aviatora .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:25 | |
|  | Já lítám obojím a musím dát za pravdu jednomu příznivci z USA , který říká , že celá FS je svým způsobem arkáda a nelze jí brát příliš vážně
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:27 | |
|  | velmi dobry nazor... se kterym se celkem stotooznuji  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:28 | |
|  | OT , jak děláš ty smajlíky , já to neumím (-: |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:28 | |
|  | dvojtecku a zavorka uzivariaci .. myslim  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:29 | |
|  | Ha Ha , já tam dával ještě mínus  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 23:00 | |
|  | Já taky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:30 | |
|  | Fajn, k tomuto sa hlásim aj ja. Vymenil by som slovo príliš -> vôbec. Priznávam, niekedy si sadnem aj do next generation  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 23:04 | |
|  | Jak se Ti líbí 50 north ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 23:07 | |
|  | Fiftynorth 737 je myslim jenom visualni model ne? Co se tyce simulace, tak je to v podstate default. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 00:49 | |
|  | Myslel jsem visuální stránku, pardon  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 14:19 | |
|  | Ako model, je to moc pekné. Používam to s PIC737 => panel, dynamiku, zvuky mám z PIC a model z 50N. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:45 | |
|  | V případě některých airlinerů a IFR lítání musím s příznivcem z USA zcela a zásadně nesouhlasit, ale je to jen můj osobní zkreslený názor daný tím, že tady mlátím do notesu s FSkou a pár metrů vedle je full motion sim 737-400 od Frasca, takže je co porovnávat.
Ale možná, že tu FSku beru jen moc vážně...i když právě o tom přístupu to hlavně je. Může to být jak arkáda, tak cokoliv jiného. V tom je síla FSky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 23:09 | |
|  | Podloubí bych nahradil burleskou  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:50 | |
|  | Zkus si prosím ty moje příspěvky přečíst nezujatýma očima. Nic nevyzdvihuju, ani nezavrhuju. Každý má svoje klady i zápory a každý oslovuje trošku jinou skupinu lidí, každý od nich očekává něco jiného. Už jsem to psal mockrát, ale klidně ještě jednou - není nic špatnýho na tom, že třebas 737PIC někomu vyhovuje, není to ani špatné, ani méněcenné. Každý má rád a potřebuje jiné věci z toho celkového balíku, kterému se dnes říká addon. O co jsem se snažil (amyslím že vždy od vzniku obou), je objektivní pohled na oba produkty, pokud se na ně podíváš od podlahy až po strop. A jsem si zcela jistý, že při takovém objektivním srovnání najdeš mnoho věcí, které jeden z nich nenabízí.
A je mi celkem jedno co má kdo radši, pokud bych letěl linku ČSA, tak poletím určitě se 737PIC, stejně jako pokud bych letěl třebas Ryanaira, tak poletím se 737NG. O tom to ale není, je to o tom co oba dva nabízí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released .... OT 30. 1. 2007 / 21:21 | |
|  | Muzu se zeptat na ty bugy (a hlavne ty trivialni) PMDG? Nechci zacinat hadku, jenom to chci jako info. Litam PMDG a po PIC tak nejak koukam, jestli by to stalo za to vyzkouset.... Vzhled modelu a podobny kraviny neresim - jde mi hlavne o funkce, pristroje, realitu atd. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released .... OT 30. 1. 2007 / 21:39 | |
|  | No, myslím že keď sa pozrieš na FMC/CDU tak tam ich je hneď niekoľko, neštandardné chovanie FD a AP módov. Nie som si istý, ale aj procedúra pri nahadzovaní motorov bola moc arkádová. Nechcem nikoho odrádzať - pre niekoho sú to banality, pre niekoho bugy. Túto tému môžme uzavrieť. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:37 | |
|  | No, to bude koukám náročná diskuse 
V prvé řadě jsem měl u PMDG namysli hlavně 747, ale ok.
737NG je ve srovnání s novými addony extrémně starý produkt. Zcela jistě není dokonalý, i když s těmi extrémními bugy opravdy nevím, co máš namysli. I přesto má navíc spoustu věcí, které většina jiných výrobců (pořád i dnes) tak nějak prostě neřeší. Podotýkám, že mně nezajímají příliš zvuky a externí grafika, ale především zpracování systémů letadla, provedení panelů a přístrojů a realismus chování.
Zkus se na to podívat objektivně a udělej třebas jen zběžné porovnání toho, co můžeš v obou letadlech ovládat. Potom si zkus porovnat jednotlivé panely a zhodnotit, kolik těch tlačítek na nich vlastně funguje a nějak se projevuje na chování letadla. Pak totéž porovnej s manuály ke skutečným letadlům. Na závěr se zkus podívat, co oba addony nabízí kolem - ve smyslu utilit, manuálů a zejména - modelování toho, když v tom letadle něco nefunguje.
Tohle by neměla být diskuse o tom, kdo má raději jakou firmu, jakej subtyp bulíka, nebo co si "myslí", že je správné provedení letadla. Zkus se na to podívat tak jako já objektivníma očima a porovnat. Ne tak, že si dáš let z A do B s CAT3 autolandem, ale tak že ty addony opravdu porovnáš.
Ještě bych doplnil a zdůraznil - nejsem nekritický obdivovatel PMDG, rozhodně ne 737NG. Dokonce poslední dobou lítám hlavně s PSS B757 a jsem schopen jí prominout hodně nedostatků. Znovu opakuju, je to už hodně fousatý addon a v mnoha ohledech není tam kde dnešní i mnohem jednodušší provedení jiných letadel. Ale ve smyslu simulace B737 nemá podle mně významnou konkurenci. Ale to bych se už opakoval. A pokud jde o ostatní produkty PMDG - ukažte mi v současnosti něco dokonalejšího než jejich 747 a změním názor ;o) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:58 | |
|  | Ach, to som nechcel aby sa to zvrhlo až sem..
Ak sa mám na to pozerať objektívne, tak veľa nepresností je aj na strane PIC - veď ide len o jedno: simulovať realitu a niekomu sa to darí viac, niekomu menej ale nikomu na 100%.
Porovnával som a testoval tieto dva add-ony pomerne dlhú dobu, no nech sa na to pozriem či už z takej, alebo z onakej stránky, vždy prídem k tomu istému.
A lety typu "full automatic flight" nemám rád.
Čo mňa najviac prekvapilo, keď som letel z BTS do Dortmundu, po štarte som si robil after takeoff cockpit scan a neviem doteraz prečo som sa pozrel aj na IRS, a otočil som lavý knob do polohy ALIGN - vtedy sa ozval AP-disengage zvuk a EFIS nemal signál z IRS (samé warning flag) tak som pekne vyrovnal krídla, otočil knob do ATT, po pár sekundách už IRS znova fungovalo. Bola to drobnosť ale neskutočne ma to zo stránky reality potešilo.
Takže len toľko... PIC737 vs. 737NG je uzavretá kapitola  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 22:12 | |
|  | OK, uzavřeme jednu kapitolu, i když za domácí cvičení doporučuju, aby ses aspoň na chvíli podíval u 737NG do menu "failures" 
Otevřel bych ale s dovolením další 2 
1.) OK, nemáš rád lety typu "full automatic flight". OK, já taky ne, zcela zjevně taky ne spousta těch co se neustále vysmívají Airbusům. Tak se podívejme na to, co si takhle kdo představuje pod pojmem "NEautomatic flight". Pro mně je to třebas předletová příprava, kompletní checklisty, ruční provedení vzletu, podstatné části SIDu, finální příblížení a přistání. Občas z cvičných důvodů letím ručně STAR nebo HOLD, jinak se samozřejmě snažím lítat hlavně na letiště jako je Madeira, Innsbruck, Sion apod., kde člověk nemá ani to pořádné vedení.
Ve všech případech když říkám ručně, tak tím nemyslím "točením HDG, ALT a V/S", ale bez zapnutého A/T a FD a s dodržováním příslušných horiznotálních a zejména vertikálních (+/- 100ft) limitů a s VOR nebo APP zobrazením na ND.
A teď přijde ta velmi zásadní akademická otázka - dokáže mi někdo polopaticky vysvětlit, v čem se bude zásadně lišit provedení takového letu, když poletím se 737NG, 737PIC, nebo třeba 757 ? ;p) Tak nějak předpokládám, že 5ti hodinový cruise nikdo růčo nelítá.
Tak tolik asi k těm "automatům".
2.) IRS fungovalo při otočení na ATT - v jakém smyslu fungovalo ? Jako hodně drahý lepší umělý horizont, nebo jako původní IRS?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 22:29 | |
|  | takže k automatom:
1) ja na rozdiel od teba mám FD zapnuté vždy. Tiež si robím komplet predletovú prípravu, to znamená: počasie, detailne flightplan, notamy, briefing na SID etc.. potom samozrejme vzlet s dodržiavaním všetkých flaps maneuvering speeds až po flaps up - potom zapínam autopilota etc.. prílet až po g/s a loc. capture potom podľa podmienok, no ak sú dobré tak jedine na ruku. Čítam, že ty si to vychutnávaš trošku viac ale ja nejak nestíham. Chýba mi tu jeden do partie. Teraz je to celé také "one man show" a pokiaľ naozaj všetko stíhaš s prehladom, tak klobú dole! Ja mám pocit, že workload je pri pristávaní na mňa samého moc veľký 
2) pri otočení do ATT som musel udržiavať wing level istú dobu ale dalo sa to riešiť aj tak, že by som IRS sys. display prepol na ľavú IRS a IRS transfer switch tiež na 2. - ale to by som mal len drahý umelý horizont  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 23:51 | |
|  | No já neříkám, že to stíhám, ani že se mi to 100% daří Tohle je činnost, kterou musí prostě dělat dva, jinak se všechno strašlivě protahuje. A v takové 757, to se můžeš velmi lehce po dokončení after T/O checku octnout ve FL100 ;o) Pokud to dva nedělají, tak nezbývá nic jiného, než ve smyslu "aviate, navigate, communicate" zahlásit na frekvenci vše potřebné ne po vzletu, ale až v rozumné výšce a pokud možno na rovném úseku SIDu Taky trošku víc opotřebovat ignitery, nechat chudáky kaštany trošku dýl bez svěžího vzdoušku, atd...Samozřejmě se tak nesnažím znepříjemňovat život řídícím, posledně byl ze mně jeden eproučník v Manchesteru poněkud konsternován, když se připojil pozdě a já už prostě musel dokončit co jsem začal pro ILS 24R...a že je to tam od jihovýchodu pak celkem zajímavý ...
Na druhou stranu, to co jsem popsal (ač to vypadá téměř unreal a mně to taky tak občas připadá, zejména v případě přetrimovávání při změnách klapek a vyrovnávání v hladině) je to řekněme pouze malá část z předpokladů pro IR zkoušku, takže si tak nějak v podvědomí říkám, že to budu muset k dokonalosti dotáhnout tak jako tak, jinak to bude stát moc velkej balík peněz...
K tomu IRS...proto jsem se ptal. Předpokládám, že víš, že pokud přepneš IRS pryč z NAV, tak za letu z toho už nikdy IRS nebude. Jediná možnost je přepnout všechny systémy na druhou funkční IRS transfer switchem (display switch je jen display, ten je celkem jedno kam dáš). Z tvého popisu mně to přijde ovšem trošku zmatené (skoro bych řekl přesně naopak, protože ATT je to právě onen drahý horizont a transfer je pro získání funkčního IRS pro systémy) a nevím jestli je to popisem, nebo addonem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 14:22 | |
|  | Sorry, ja som to včera večer doplietol - neskoré hodiny na mňa 
Samozrejme, keď je IRS v móde ATT, tak je to len signál do EADI. Keď sa lietadlo pohybuje, IRS sa už nedá zarovanť. Tak som prepol IRS transfer switch na tú druhú jednotku a už to šlapalo. Ďalšia vec, ktorá ma vtedy prekvapila, že sa lietadlo nechcelo usadiť v G/S - v skutočnosti to tak je (nemal by fungovať ani Loc. ale mne vtedy fungoval).
V sime som nemusel zadávať každú chvílku magnetic heading - to bola automatika, ale nemalo by sa to tak chovať v porovnaní so skutočnosťou.
A toto sú tie detaily, ktoré mi hovoria že PIC to má trochu viac premyslené 
...ale to sme už zas tam, ked sme boli. A tam byť už nechcem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 15:05 | |
|  | Tak s tím headingem taky moc nerozumím tomu co jsi chtěl říct  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 15:13 | |
|  | cez CDU na stránke POS INIT alebo cez IRS jednotku HDG/STS by sa mal pravidelne kontrolovať, resp. zadávať aktuálny magnetic heading. Taký je postup ak sa objaví IRS fault vo vzduchu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 17:45 | |
|  | Pořád mi to moc nesedí s tím cos napsal předtím 
- Pokud transferneš IRS, tak už se tím HDG zabývat nemusíš. Ten je pouze pro updaty v ATT režimu. Psals nejdřív, žes to přepnul...
- G/S nefunkčnost je v pořádku, ale LOC by to nijak ovlivnit nemělo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: B737 - autoflight a IRS, was: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 20:01 | |
|  | Nie, nie. Ja som písal o dvoch rôznych veciach.
1) Na lete z BTS do Dortmundu som použil najprv ATT (bez vkladania headingu) a potom som prepol transfer switch
2) potom som písal o porovnávaní skutočnosti so simom. Napísal som riešenie situácie v skutočnosti.
už si rozumieme? 
*real*
Keď vznikne počas letu IRS fault a vyrieši sa situácia, bez toho aby master caution písal Fault, používanie APP je obmedzené - to znamená, že nemusí fungovať ani LOC (ale môže) a mne fungoval.
Dúfam, že už je všetko jasné...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:22 | |
|  | Jsem se v jednom nejmenovanem eshopu docetl " Možnosti, které nám nová simulace Airbusu od Wilco Publishing nabídne, jsme zatím neměli možnost na simulátoru zažít a je nutné zdůraznit, že se v tomto případě bude jednat o naprosto unikátní produkt, který bude s největší pravděpodobností figurovat i na desktopech ČSA. " To je asi neco jinyho, ne ?   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:23 | |
|  | Jo a jsou v tom extra velký kousky ovoce  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:24 | |
|  | Huh.. to mel zase Krouza den... .) |
| |
|
 |  |  | Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 20:24 | |
|  | No nic , zatím stáhnu manuál , ten je sadarmo  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:05 | |
|  | Tak nějak z manuálu nevidím moc podstatných rozdílů proti PSS
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:07 | |
|  | No, to je právě ono 
Ale ne, oproti PSS tam pár podstatných plusů je, ale není jich zase tolik. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 30. 1. 2007 / 21:10 | |
|  | PSS má darebnej externí model , ale kvalitu tohohle z manuálu nezjistíš , stejně tak jako letové vlastnosti. Ve 2D panelu (jinej nepoužívám) těch vylepšení až tak moc není
|
| |
|
 |  |  | Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 07:17 | |
|  | Hezky napsáno, ale bohužel PMDG zatím do FSX nic neudělal a podle jeho stránek usuzuju že ani nějakou přílišnou aktivitou neoplývá... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 07:26 | |
|  | Hmm.. mozna bych Ti na to mel rict "hledej lip, smudlo" .. naopak, PMDG oplyva docela velkymi aktivitiami ohledne FSX...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 07:41 | |
|  | Hele "šmudlo", to že se objeví něco v diskusi nic neznamená. Ostatní aspoň mají přímo na webech ohlášeny verze pro FS X "early 2007" |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 08:20 | |
|  | o zadne diskusi nemluvim .. dokonce nemluvim ani o periskopu . .. ale o strankach PMDG .) |
| |
|
 |  |  | Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 12:05 | |
|  | Drobný update - FeelThere support je stále nedostupný, takže je trošku problém zeptat se na cokoliv  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Wilco Airbus released 31. 1. 2007 / 12:33 | |
|  | Já nevím, ale mě support fórum funguje v pořádku.Pravda, už jsem taky narazil na problém, že jim chvíli neběžel server, ale to se stává holt prostě všude.Na jejich support si nestěžuji, reagují poměrně v pohodě vstřícně.Žádnou negativní zkušenost s nimi nemám. |
| |
|
 |  |  | Re: Wilco Airbus released 5. 2. 2007 / 15:45 | |
|  | | |
|
|