FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 10. 6. 2024, svátek má Gita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Roudnice Airshow 2003 Jeden příspěvek | Celý strom
Roudnice Airshow 2003   22. 6. 2003 / 23:47
Rychlokvaška
Zdravicko,

kdo zmeskal vikendovou Roudnici, par fotecek najdete na
http://www.virtualskies.net/Reportaze/Roudnice2003/page_01.htm
 

Re: Roudnice Airshow 2003   23. 6. 2003 / 00:25OK-NPF
Nevite nekdo jak dopadla ta Dakota,slysel sem ze mela problemy s motorem a sedala na 1 a ze dokonce zapalila travu ci co
 

Re: Re: Roudnice Airshow 2003   23. 6. 2003 / 10:07PavelS
Fotky z presentace on-line lítání na VATSIM/IVAO a presentace ČSAvirtual během leteckého dne jsou na http://www.volny.cz/satcocz/ .

Další podrobnosti o virtuálním létání v Roudnici ( létalo se naostro - s připojením Internetu - žádná simulace )) ) lze očekávat na konferenci satzocz na Pandoře.
==============================================
Dakota byla zvláštní bonus - slyšeli jsme v radiu žádost o emergency, takže jsme se vyřítili ven a tam před Řípem v 50metrech točila DC-3 s pravou vrtulí v praporu na finale 31. Dosednutí bylo ukázkové. Myslím, že zapálená tráva byla uhašena kýblem s vodou. Ten motor nijak nekouřil, uhasili a vypnuli ho asi hned po startu.

Problém je, že pokud je to urvaný válec, tak jsem zvědavej co s tím bude, protože ten těžko koupíte v Bauhausu...

PavelS
 

Re: Re: Re: Roudnice Airshow 2003-Dakota   23. 6. 2003 / 10:25
Koukal jsem na to, první co mi přišlo divné bylo, že se nezatáhla pravá noha, ale nevím, má-li to s dalším děním co společného. Nakonec zalezla. Že je něco opravdu špatně mi došlo dvě vteřiny na to, když z pravého motoru vyšlehl plamen následován černým kouřem. Po chvilce kouř ustal a Dakota nasadila na okruh. Zapadla někam za obzor a poté jsem ji viděl až při čtvrté zatáčce.
Zapálená tráva byl ten kouř kdesi v dáli za letištěm?
 

Re: Re: Re: Re: Roudnice Airshow 2003-Dakota   23. 6. 2003 / 13:48
Marky Parky   
Pro zajímavost ještě dodávám pár perliček ( přibližný přepis ) z eteru nad LKRO. Např. komunikace jednoho z přilétajících v době kdy Dakota stála na konci dráhy a v akci byl zmiňovaný kýbl z vodou:

OK-XXX: Na finále dráhy 31, žádám povolení přistát.
Věž: Negativní, dráha 31 uzavřena a blokována dakotou po nouzovém přistání, očekávejte vyčkávání přibližně 10 minut
OK-XXX: Rozumím, přistání povoleno, vírt přijal.

Přepis komunikace posádky L410 z věží v sobotu později odpoledne:
L410: Žádám pojíždění na tankování.
Věž: 410tko, máte povoleno pojížďět, ale teď tu byl Delfín a kompletně nám to tu vycuc, asi si budete muset počkat na další cisternu, prý už je na cestě.

a na závěr samotný zmiňovaný start dakoty:
Věž: DC3 oznamte úmysly.
DC3: Po vzletu budu točit levý okruh dráhy 31, provedu nízký průlet, poté budu pokračovat přímo na západ.
Věž: Rozumím, vzlet z dráhy 31 povolen.
DC3: Po vlzetu, hoří nám pravý motor, točíme pravý okruh dráhy 31 a žádáme nouzové přistání na dráhu 31.

V tuhle cvhíli jsme še všichni seběhli před hangárem a ujištovali se navzájem že jsme slyšeli správně, pak se na pravém okruhu vynořila dakota a ukázkovou zatáčkou s krásným přiblížením na jeden motor sedla jako by se nechumelilo a pak zvolna pojížděla až na konec dráhy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Roudnice Airshow 2003-Dakota   23. 6. 2003 / 14:08
Latom   
Jestli jsi Marky tu první komunikaci napsal správně, tak bejt inspetorem, pilotovi OK-XXX seberu papíry. Tam je letadlo v nouzi a ten vůl tam chce sedat. Tohle nedělá pilot, tohle dělá pirát silnic, "však já to zvládnu".
Měl by si ten dotyčnej zopakovat radiokorespondenci a výrazy v ní používané !!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roudnice Airshow 2003-Dakota   23. 6. 2003 / 15:25PavelS
Myslím, že napsal, slyšelo nás to tak pět...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roudnice Airshow 2003-Dakota   23. 6. 2003 / 15:38FilM
Mno...tam se vubec dely veci. Ja jsem tam byl v sobotu - uz prilet byl veselej. L200 ktera davala po vetru kdyz byla teprve nad Terezinem a z toho vyplyvajici nasranej pilot L410 ktery kvuli nim tocil kolecka nad sazenou a nadavajici do vzduchu ze pali palivo apod.
Pri odletu jsem se taky bavil. Skoncilo rizeni, dale uz jen sluzba AFIS - tohle AFISak opakoval kazdemu a stejne to 80 procent lidi na vyckavacim rostu nepochopilo a zadalo nejen vstup a vzlet, ale i spousteni apod. Ja z toho mel trochu "rychlou chvilku". Uz jsem cekal asi pul hodiny, byl jsem druhej na rostu a predemnou C172, zazadali si na drahu, ridici odpovedel ze uz je jen AFIS, takze dle vlastniho uvazeni, cessna po pul minutovem cekani najela. Tak jsem ohlasil take vstup a vzlet z vychodniho pasu s ohledem na cessnu. Nacez cessna stala a stala, L200 na finale a cesna porad stala, tak v zajmu zachrany vlastnich zad pred L200 jsem to orostoval a cessnu drze predbehnul v rozjezdu na draze. Cekal bych to mozna od pilota ULL ktery nema s rizenym/nerizenym letanim tolik zkusenosti, ale ze v tom bude mit chaos i minimalne PPLkar....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roudnice Airshow 2003-Dakota   23. 6. 2003 / 22:13OK-NPF
No pilotu umelcu tam bylo vic.V sobotu zhruba tak v 1030 ,kdy lital Mustang nebo Delfin ted uz nevim,se tam hrnul myslim ze vivat na pristani a nekolikrat mu bylo zopakovano ze v ose drahy bude prulet proti finale a stejne se tam furt hrnuli.Sem co se tyce ATC laik,ale tohle bralo za usi i me.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ