|  |  | V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 22:02 | |
|  | (navazuje na http://flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=148533)
Tak jsem dneska zkoušel 3 x přistát offline, při všech třech přistáních FSAcars a Runway Roll Gauge (RRG, http://library.avsim.net/esearch.php?DLID=68781) naměřily to samé (2 x cca 200 ft/min a jednou 99 ft/min). Teď jsem letěl online z Brna do Prahy a RRG naměřil 250 ft/min, FSAcars 503 ft/min. Je jasné, že člověk rád věří lepšímu výsledku, ale 503 ft/min to podle replaye nemohlo být. RRG měří tak, že se na něm před přistáním zmáčkne tlačítko. Od té doby monitoruje v/s. Při dotyku podvozku a dráhy se přestane monitorovat a zůstane zobrazený poslední údaj. Neví někdo, jak FSAcars přinutit, aby měřil správně? Případně jak upravit RRG, aby se dal nějak skrýt, když není potřeba? Jinak je stále viditelný na panelu. |
| |
|
 |  |  | Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:16 | |
|  | Potvrzuje moje problémy, já dnes sedal na DTTJ a změřil mi Vref 186, zatímco Keeper přesně nastavenou 157. V/s už mi několikrát změřil dokonce mínusové hodnoty, ač to nebyla pravda. Já myslím, že je to prostě neodstranitelná vada komunikace vždy konkrétně s érem, protože na PMDG747 mi to píše přesněji. Největší rozdíly mám na LevelD767 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:25 | |
|  | No záporné jsou moje všechny, když je to klesání. Taky mi připadá, že je to letadlem, když někdo s tím nemá problémy, ale proč mi to offline sedělo s RRG? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:38 | |
|  | sorry....kladné....jsem to ale trumpeta )). Schválně zítra porovnám a jsem zvědavý na výsledek |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:50 | |
|  | Jestli oba programy máš puštěné současně ,tak rozdíl v nich nevím jak posoudit s off a on linem. Ale myslím si, že rozdílné hodnoty mohou být způsobené právě i vlivem okolních podmínek na což reaguje víc asi Fsacars. Tady by asi bylo lepší se obrátit na autory programů a požádat je o vysvělení. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:58 | |
|  | Jak jsem psal ve starším threadu, někdo se ptal, proč píše takové velké hodnoty, ale neodpověděli mu. Já jsem se na jejich fóru registroval, ale asi mě ještě neschválili. |
| |
|
 |  |  | Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:40 | |
|  | Celkom zaujímavá utilita. Spravil som si aj ja test s B737-500 od feelthere (palivo: cca 2 tony a postupne cca 1,5 tony, vietor: rôzne hodnoty, teplota: 25°C, approach speed: vref+5) a nameral som:
1) vietor: calm - 80ft
2) vietor: x wind (7kts a 5kts) - 150ft a 170ft
3) vietor: head (10kts a 5kts) - 130ft a 110ft
4) vietor: tail (7kts a 5kts) - 190ft a 180ft
Hodnoty sa mi zdajú byť celkom reálne.. a som spokojný  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:45 | |
|  | Jenom škoda, že ji neumím třeba kliknutím na nějaké místo na panelu skrýt. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:48 | |
|  | Mne trvalo celkom dlhú domu, než som ju zväčšil, lebo bola enormne malá. Ale fakt ma potešila, lebo som mnoho krát potreboval zmerať podobné veci. Ešte raz, Ďakujem!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:49 | |
|  | Neni zač . |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:45 | |
|  | FS Passenger mi meral od 45-90ft tak teraz neviem čomu mám veriť a všetky pristátia sa mi zdali byť rovnaké až na ten tailwind  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:49 | |
|  | Hezky se nám to zamotává... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: V/s při dosednutí 2 2. 2. 2007 / 23:57 | |
|  | Ale stále oba poněkud zapomínáte, že dva rozdílné programy to mohou měřit v jiných místech, tedy pokud neběží současně a neměří právě ve stený okamžik. Tady je proto lepší, se obrátit na autory. |
| |
|
|