|  |  | novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 21:53 | |
|  | tak sem si to poridil. Zatim se v tom moc nevyznam(neorientuju se v airbusech) ale co vim jiste, ze pri nejtezsi obtiznosti EXPERT je vetsina tlacitka na overheadu mrtvych kam se to v tomto hrabe na LVLD nebo PMDG  |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca - preview 2. 2. 2007 / 22:18 | |
|  | zitra v podvecer podam nake preview se screenama pro ty co vahaji |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:24 | |
|  | Já se k tomu reportu pak přidám, zatím je to až na pár drobných vychytávek teda hodně velkej shit. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:34 | |
|  | zlatý PSS , FMC si dělá zcela co chce |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:47 | |
|  | Ještě taková drobnost , jsem blbej nebo se soudruhům z NDR něco nepovedlo ?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:49 | |
|  | abych se priznal, tak nevim co se ti nezda...? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:50 | |
|  | aa, uz vim .. ZFW vaha je kapku vyssi nez soucet, co?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:55 | |
|  | Jenom tročičku , asi 30000 lbs |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 01:36 | |
|  | Jo, ty hodnoty jsou převrácené. Těch cca 90K lbs ZFW jsou u těchto strojů v pořádku. Při 133 (nebo kolik to tam je ) bys to nezvedl ani kdyby sis dal na křídla heliové balonky a šel na vzlet se skokánkem na konci VPD (berte s rezervou) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:53 | |
|  | Ještě jedna perlička po zadání DIR HDO ve FMS |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:51 | |
|  | no na to jakou tomu delali kampan na jejich webu je to nic moc. Wilco proste nikdy nebude mit dobre addony - A380 stoji taky za prd.... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:52 | |
|  | no pockej ) na wilco nesahej )) asi si nepamatujes PIC767? to taky bylo vydano pod hlavickou wilca... a to byl addon s velkym A.... na ktery tehdy nic nemelo ... |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:47 | |
|  | existuje vůbec nějakej slušnej Airbus dosahující kvalit PMDG nebo LevelD vyjma A310 SSW, která je jejich slabším odvárkem? Já už mám těch Airbusů takovou hromadu a vždycky jsem skončil znechucenej, Wilcu jsem docela věřil...... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:48 | |
|  | ne.... ostatne, caste tema tady ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 2. 2. 2007 / 23:53 | |
|  | jo to jo, pořád ale věřím, že tady někdo něčím překvapí.Dokonce tady i na tento produkt zaznělo několikrát varování. Jsou to zatím zbytečné prachy, zlatý free IFDG........ |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 12:23 | |
|  | No, airlinerXP vyzerá veeľmi nádejne, dokonca aj ja, ortodoxný Boeingár resp. rusofil sa naň teším ) |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 00:18 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 13:58 | |
|  | Několik dotazů na ty co to zkoušej
1. Podařilo se vám to spustit Cold & Dark ?
2. Jaký máte FPS při 2D panelu v letový hladině ?
3. Přenášej se vám údaje o palivu z konfigurátoru do letadla ?
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 14:09 | |
|  | ad 1) nepodarilo, dokonce se mi ani nepodarilo vybit baterky bez zapnuteho APU a external power
ad 3) neprenasej, a predpokladam ze je to tak spravne, ze si to pouze naplanujes a pak to predelas v FSce.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 15:49 | |
|  | A ja mam dotaz, zda vam funguje autotrim jak by mel a zdali vam jde taky na zemi zatacet nejen smerovkou ale i kridelky prestoze mate vypnuty autorudder..?Diky
p.s. zatim je mi z toho do breku  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 16:09 | |
|  | s tema kridilkama je to pravda ale ocenil jsem ten pushback ze si muzes smerovkou vytlacit kam chces |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 16:13 | |
|  | Ale jo s tim brekem sem to nadzvihl, neni to tak strasny Virtual kokpit je taky celkem pekny, lepsi nez PSS..u A318 ocenuji ze se nevyflakli udelat radoby LCD monitory s ostrymy rohy |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 16:31 | |
|  | Osobně bych tomu dal tak 5 bodů z 10. Jelikož můžeme srovnávat pouze s PSS předchůdci, tak je to, i když minimální, pořád krok dopředu. FMC celkem ujde, samozřejmě to vypadá, že realistické modelování nouzových situací a postupů si tady Phantom neužije. Prostě na jednoduchý polítání bez nehod na IVAO to myslim stačí. Celkově bych to zhodnotil víceméně kladně. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 16:37 | |
|  | Nějak jsem nepostřehl, co to má podstatně lepšího než 3 toky starý PSS (kromě toho , že to jede na poloviční FPS)
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 17:47 | |
|  | Řek jsem minimální, ale přesto to posun je. Zdá se mi mnohem lepší letovej model, líp (tady si nejsem jistej, nesrovnával jsem to stránku po stránce) udělaný FMC, hezčí visuální model... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 18:23 | |
|  | Má to pár věcí dotažených líp než PSS (skutečně "pár") -
1.) Některé funkce FBW skutečně fungují (Alpha floor a bank angle protection + chování ovládání - udržuje nastavený bank i po vrácení joye, apod.)
2.) Má to ovládatelné IRS.
Zbytek je stejný, nebo horší, obecně mi přijde, že např. na overheadu toho funguje snad i mín než u PSS.
Co je ale hlavní krize je chování toho letadla ve všech ohledech. Asi největší tragédie jsou přechody ruční ovládání / autopilot, počáteční stoupání po vzletu, problémy s MCDU a jeho vlivu na FMGS a hlavně intercept lokalizéru a G/S a jeho udržování + autoland. Kdybych to ručně nenaletěl a nekorigoval (a i pak to prasilo), tak by to snad autopilot i rozbil, když nepočítám, že drtivou většinu sestupu se tomu nedá vůbec říkat stabilizované přiblížení.
O tom, že je to graficky a zvukově značně nekvalitní (snad s výjimkou VC) a že jednotlivé displeje jsou realitě trochu vzdálené snad už ani nemá příliš smysl psát.
Můj osobní dojem je veskrze negativní, ale to už jsem tu psal než to vyšlo a vpodstatě to téměř bez výjimky splnilo moje očekávání  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 09:33 | |
|  | mimochodem, bod 1) fungoval i u PSS A320 ve FS2002, takže slovo "pár" není na místě Zbyl z toho páru jen bod 2). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 09:36 | |
|  | A to je stejně jen taková paráda , prakticky k ničemu , vlastní funkci to žádnou nemá , pouze to kreslí různý obrázky po panelu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 10:13 | |
|  | Aby to teď nevyznělo jako chvála toho nového 
PSS opravdu funkční FBW nemá...ačkoliv o tom vždycky donekonečna psali, nikdy to nefungovalo ani trochu jako reálná předloha, resp. nefungovalo spíš vůbec. U Wilca to skutečně pracuje jako ochrana a limiter s poměrně rychlou odezvou a navíc se to taky dá správně systémově vypnout.
Zkus si například Alpha floor - vypni AP a A/T, stáhni throttle na minimum, počkej až rychlost klesne k oranžovému Alpha floor bandu a přitáhni sidestick - nikdy se to nedostane do stallu. Zapne se A/T, throttle se přepne do TOGA a začně fungovat pitch limiter.
V PSS bys byl už dávno na zemi po krátkém nevybratelném pádu Zkusit si to můžeš i u Wilca - vypni na overheadu počítače. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 10:29 | |
|  | Já věřím, že to časem bude lepší (když jsem do toho už investoval (: )
Ale v současném stavu téměř nepoužitelné , příklad z EBOS jsem dal sid NIK2S a hodilo mi to tam první bod ve vzdálenosti 3077 majlí , a po jeho vyhození odchod do systému.
Myslel jsem , že je ten sid blbě v databázi , ale B737 , která používá stejná data bez problémů
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 17:24 | |
|  | Nicmene jeste bych doplnil..Myslim si ze Approach phase funguje ponekud lepe nez u PSS, prijde mi ze si pocita rozumnejsi pristavaci rychlosti nez PSS a tudiz neni na finale tak natazeny..Autoland funguje celkem obstojne, o malo tvrdsi pristani nez PSS.Po odpojeni autopilota na finale se mi zda, ze letadlo dotanu absolutne nevyvazene.Problem s DIR TO mam stejny jako Cesmina, zacne delat psi kusy s T/D a tocit nesmyslnym smerem.Po par patchich by to letadlo nemuselo byt zas tak hrozne, nicmene doufam ze v te dobe uz bude A320 od AirlinerXP. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 19:58 | |
|  | dotaz, jak mam aktivovat ten nav displej??? Zkousel jsem vse podle tutorialu ale nenaskoci. Na ovhd blika ALIGN kdyz dam ve fmc ALIGN IRS |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 20:06 | |
|  | Naskočí automaticky po dokončení align IRS , chce to dát v konfigurátoru na kratší dobu
v režimu expert čekáš default 10 minut |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 3. 2. 2007 / 20:07 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 02:10 | |
|  | No uznávám, že jsem to dost přechválil...Zjistil jsem skutečně zajímavej bug - při přepnutí ND na režim zobrazování ARC mi ve 2D cockpitu spadne FPS z normálních cca 20 na cca 6-8FPS. Ostatní režimy jako ARC, ILS a NAv to nedělají. Skutečně odladěnej výrobek až na půdu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 09:31 | |
|  | Takže po několika dalších krásných bugách jsem to zaparkoval v hangáru a čekám na nějaký patch - tohle jim snad nemůže projít |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 09:51 | |
|  | A další vtipná věc: po cca 2hod letu z LFBO mi FMC přestalo fungovat, resp. pokoušel jsem se zadat další body, přičemž byly totálně přehozený funkce tlačítek tozn. P = U ; R = W atd...nefungovalo tlačítko CLR, tak jsem se s tím chvíli pral a nakonec to shodilo FSku 
Jen tak dál  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 09:57 | |
|  | V tomto stavu nemá cenu se tím zabývat , je to ztráta času a nervů (vyhozený peníze) , snad s tím něco udělají |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 11:10 | |
|  | tohle se stavalo i u PMDG 737 jen tak mimochodem ... a to v pripade , ze jsi "okno" FMSky zmensil/zvetsil neproporcne, tak se klikaci zony jednotlivych tlacitek posunuly treba o pul tlacitka... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 14:45 | |
|  | Bohužel tohle začlo dělat samo od sebe aniž bych s tím oknem hýbal  |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 10:46 | |
|  | Chci se zeptat,jestli jsem něco udělal blbě,nebo jestli je to u airbusu normalni anebo dalsi chybicka. Z tabulek ,ktere u toho byly,jsem urcil v-rychlosti,kdyz jsem vzletal na TOGA,cca pri dosazeni Vr se letadlo samo vzneslo,aniz bych pritahoval joy,coz se mi zda az podezrele zvlastni.
Ale u tech tabulek je problem,ze ty v-rychlosti vychazeji z delky drahy vypoctene na zaklade akt.vetru,jenze takove tabulky,abych to vypocetl,tam uz neprilozili 
Proto se chci zeptat,jestli je nekdo nemate,u b737 byly,myslim,ze v AOM .
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 10:55 | |
|  | to dela i 747, ze po dosazeni Vr a spravnem vyvazeni se sama snazi jit do vzduchu a nemusis prakticky pritahovat.. a to i kdyz je nalozena az po spunty (a tomu adekvatne zvednuta Vr) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 11:40 | |
|  | tak jsem to asi vyvazil dobre ale je zajimavy,ze se mi to u zadnych predchozich letadel nikdy nestalo a to jsem se to snazil spocitat taky co nejpresneji...
Jeste se chci zeptat vlastniku plynovych pak od CH products, zpocatku mi to s pouzitim FSUIPC nefungovalo vubec,pak jsem si precetl na feelthere foru v FAQ,ze jim to FSUIPC nepodporuje, tak jsem tam tu kalibraci plyn.pak vypnul,ted to sice funguje,ale pouze v rozmezi IDLE-FLEX , TOGA ani revers tam nedostanu,jedine klavesama...taky to ostatnim takhle blbne?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 11:53 | |
|  | me vubec nejak nefunguje throttle na joyi, vubec to nereaguje jen kdyz dam na idle tak se spusti TOGA, takze ani nevim jak mam pojizdet. Kdyz to zkousim klavesama F2 a F3 tak to taky nejde jen F1 hodi TOGA |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 11:56 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 11:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 12:02 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 12:05 | |
|  | dik, al eje to na prd protoze to pak budu mit blbe u jinych letadel ne? A vubec neni k tomu poradny navod, airbusum nerozumim a podle toho tutorialku nikam nedoletim. Hazim to do skrine.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 12:14 | |
|  | Pokud si zaškrtneš aircraft specific, tak bude nastavení platné pouze pro daný model (rozlišuje se podle řádku TITLE v Aircraft.CFG) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 12:19 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 12:20 | |
|  | V tom je krása FSUIPC - i pro každou variantu v Aircraft.CFG můžeš mít extra nastavení ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 11:58 | |
|  | Tak tohle je jedna z mála věcí, který mně bez problémů fungujou (MS Sidewinder)  |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 13:02 | |
|  | A jeste se chci zeptat na jednu vec,jak se tady nastavuje trim a kde zjistim spravnou hodnotu,kterou tam mam nastavit,v tom jejich manualku nic neni...indikaci trimu jsen nasel jen na Flight constrols page displeji...pokud sleduju pedestal pri nastavovani trimu,chova se to nejak divne...vubec se to nehybe a pak najednou to poskoci o nekolik jednotek... |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 14:04 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: novy airbusy od Wilca 4. 2. 2007 / 15:40 | |
|  | Nejkrásnější je ovšem poslední zpráva v threadu , nejsou to chyby , je to vlastnost , to mi něco připomíná  |
| |
|
 |  |  | Re: novy airbusy od Wilca 6. 2. 2007 / 23:14 | |
|  | | |
|
|