FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MIPs po druhé Jeden příspěvek | Celý strom
MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:07
Buenos Aires   
Před časem jsem tady dostal dobrou radu. Měl jsem MIPs nastavené na 4 a některé textury letadel jsem měl lehce rozmazané. Nastavil jsem MIP na 6 a je to v pohodě ale textury země jsou přeostřené a při pohledu z pohybujícího se letadla se tetelí ( nebo jak bych to nazval ? ). Poraďte prosím co mám nastavit, aby tento problém zmizel. Graf. kartu mám Nvidia G-Force FX 5200, 128 MB...
   Seznam příspěvků  

Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:11
Michael   
Uložte pomocí dxtbmp textury bez MIP map a snižte nastavení v FS.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:18
Neo OK AAA
taky mi to dělá při větším nastavení Mip mapping než 4 a k těm texturám to mám předělat všechny textury FSky???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:41
Michael   
Buď všechny, u kterých se ti to děje, nebo najít lepší způsob .
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 17:11
Neo OK AAA
No nevím kolik je textur země ale asi dost tak se na to radši vykašlu
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 17:21
Michael   
Upravíš textury letadel a vrátíš MIP mapping quality na 4.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:19
Buenos Aires   
Diky za radu, nešlo by to vysvětlit obšírněji ? Jo a nemusíte mi vykat
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:38
Michael   
OK Např. pro defaut 737 jsou textury třeba ve složce Flight Simulator 9\Aircraft\b737_400\Texture.2. Je potřeba stáhnout si DXTBmp (http://www.mnwright.btinternet.co.uk/download/dxtbmpx.EXE ), otevřít v něm problematické soubory ze složky Texture.2 a uložit je bez zaškrtnutého Include when saving vpravo v hlavním okně programu. Při ukládání pak vyber Extended Bitmap a následně a DXT3. Novým souborem je třeba původní nahradit a původní zazálohovat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 16:55
Buenos Aires   
Moc dík, jestli jsem to dobře pochopil, tak se jedná o textury letadel co jsou při MIP 4 Blurózní. Takže potom můžu vrátit MIP na 4 ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 17:19
Michael   
Správně
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 18:43
Cesmina
Podstatně jednodušší je použít Imagetool v dávkovém režimu , upraví se všechny textury v adresáři , nedávno jsem sem dávál příklad
   Seznam příspěvků  

Re: MIPs po druhé   3. 2. 2007 / 19:50
Totti10
Zapni si anisotropni filtrovani - je to v nastaveni graficky karty. Prave tohle nastaveni ti zastavi ono "teteleni" textur. Je to presne to co potrebujes a je to tam presne k tomu - neni treba takovejch slozitosti jako psal nekdo vejs.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: MIPs po druhé   4. 2. 2007 / 03:33
Buenos Aires   
Všem doktorům FS vřele děkuji !!!
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ