FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FPS na LKKV Jeden příspěvek | Celý strom
FPS na LKKV   24. 6. 2003 / 15:10
Jirka Kallasch   
mohu se zeptat kolik tak mate FPS na LKKV???
 

Re: FPS na LKKV   24. 6. 2003 / 19:13Milan Puta
melo by se to pohybovat priblizne jako na LKPR od VS. Vzhledem k tomu, ze LKKV je podstatne mensi, mohl jsem se zabyvat vice detaily. Velkou zatezi jsou stromy od PB, ale LKKV prakticky mezi lesy stoji. V Roudnici jsem ale zjistil jednu zajimavou vec - skoro vsechny pocitace byly nastaveny totalne neprimerene ke svojim schopnostem, takze se mnohdy FPS dostavala na 4-5 FPS. Takze - odebrat stin objektum, zredukovat visibility, kvalitu efektu a mraku a dalsi nastaveni zobrazovani textur a zmenit na 16bitvou grafickou hloubku. Kdyz jsem to provedl, byla razem FPS 18, prakticky bez viditelnejsiho zhorseni kvality obrazu. Ja osobne mam AthlonXP2000+, 512MB, GF4 MMX 64MB a FPS na LKKV mam v rozmezi 16-29 FPS. Chtel bych videt, co by ti udelala s FPS napr EGLL Airports2002, jestli na LKKV nevykrejvas, coz predopkladam kdyz se ptas...
 

Re: Re: FPS na LKKV   24. 6. 2003 / 20:06
Jirka Kallasch   
no prave.....LKPR-LKKV ma okolo 8-9 FPS....
a Airport 2002??? hahahahahahahahaha.......
tam jsem mel 1FPS a pak se to seklo....
mam celerona 1,7 512DDR GF4 GF 64Mb
 

Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 10:02
Latom   
Milane,včera jsem to vyzkoušel, Celeron 2,0 GF2, vše na full a FPS mi šlo 4-8. Jako LKPR. Mi to nevadí. Zkusím to ještě stáhnout, jak radíš ty.
Když jsem včera pojížděl, tak najednou na pojížděčce jsem kousek přeskákal jako po trávě a pak v poho. Je to ze stojánky vlevo ke konci pojížděčky. Chyba bude u mě?
Je to jinak moc hezké, ale ty pojížděčky mi připadají dost úzké na to, že v reálu tam může B737. Sice jsem to v simu ještě nezkoušel se tam s ním popojíždět, tak se jen ptám.
 

Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 10:15PavelS
Pojížděčky jsou úzký i reálu a B737 na ně nesmí! Pojíždí se po dráze na ucho, tam backtrack a start. Ne že by se 737 na TWY fyzicky nevešel, ale hrozí, že poškodí světla... ( A propo: režim pojíždění je v návodu, vy nečtete návody ???????? )

Tráva na pojížděčce bývá někdy i v reálu ( ), ale v FSce souvisí s nadmořskou výškou a správným zobrazením. Řešilo se tady , cca minulý týden . Bylo tam popsáno, co s tím, ale není to jednoduché odstranit.


 

Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 10:56
Marky Parky   
Ještě k tomu pojíždění.

Připravil jsem celkem 4 verze AFDAT aby bylo možné si vybrat. Je to vždy RAFCAD a klasický AFCAD verze, jednou vše pojíždí po taxovačkách a jednou pěkně podle reálnu backtrackuje runway.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 12:38milan puta
Nazdarek Filipe, ke stazeni jsem dal jen AFCAD/RAFCAD verzi pojizdeni po A. Verzi po rwy jsem nedaval, A) obcas se to podivne zasekavalo B) stejnak vetsina trafficu na LKKV tvori maly era, ktery po A bezne jezdi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 22:55
Marky Parky   
Oki, nevedel jsem, dik za info...
 

Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 11:55
Latom   
1) návod jsem četl, ale přiznám se, hlavně jak to nainstalovat. Na zbytek se ještě podívám.
2) já nemám trávu místo pojížděčky, ale na kousku se chová jako na trávě. Ale pokud to nejde odtranit, no problem more.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 12:06PavelS
ad 2) Aha. Tak toho jsem si všiml už v minulé verzi , ale nevěnoval jsem tomu patřičnou pozornost. Důkladně otestuji a přeptáme se těch , co to asfaltovali.
Díky.

 

Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 12:34milan puta
O problemu vim, pokusim se ho odstranit. Jinak jak spravne rika Pavel B737 nemuze po taxiwayA ale podle me ne kvuli osvetleni (zadne tam totiz neni) ale kvuli vaze 737, na ktere neni twy A stavena. Ty ucha pro otaceni jsou pro tezsi jety specialne vypanelovana.
 

Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 07:15Tonda P.
Na svém P4 1,4GHz, 640MB SDRAM a GF4 Ti 4200 128 MB mám na LKKV FPS kolem 6-10, a to s bgl souborem pro slabší PC - grafiku mám nastavenou tak na střed. Zkoušel jsem včera verzi 2.0, ale u hlavní pojížděčky mám vidět jen nájezdy na RWY a na odbavovací plochu - zbytek je "pokryt" trávou.
 

Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 07:33
Jirka Kallasch   
to ja mam Vse nastaveno tak na 85% a mam 8-10FPS
 

Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 07:49Vladimir Svoboda(Cesmina)
Když si pohrajete s nastavením , dá se dosáhnout kolem 20 bez problémů , souhlasím s autorem
Athlon2000+ 1G TI600

 

Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 21:02
Aleš Jungmann
Děkuji za scenérii LKKV, dokonce mi chodí slušně (8 - 10 FPS ; PIII 500)

Děláte nekdo na Letnanech? Nebo se do toho mám pustit??

Ahoj!
 

Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 21:54pasi
Mam Athlon XP 2400+ 512DDR GF2Pro, detaily nastaveny tak na 85% a jede to uplne v pohode 20-30FPS. Mimochodem chvalim autora, je to moc pekny.
 

Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 22:44Fast_S
Když si přečtete předchozí příspěvky, tak zjistíte, na jak širokém spektru procesorů se dnes FS2002 provozuje - od 500 MHz do 2.4 Giga. Pro vývojáře to musí být noční můra najít úroveň, pro kterou vše udělat.

Přiznávám, že i já jsem byl lehce zklamaný vysokou náročnostní LKKV. Když jsem to stahoval, tak jsem si liboval, že to bude žůžo a parádně si zalítám v důvěrně známém prostředí s plynulými fps (malé letiště = málo polygonů = velké fps, no ne?). No, nedopadlo to tak a zbytek noci jsem proplakal...)))

Mám: Celeron 1.2 Giga, 512 RAM, GF2 a bylo to 14-18 fps (nebyly mraky, nebylo AI a byla defaultní cessna). LKPR u mě dopadá ještě o dost hůř. Nastavení tak na 75%, ale některé na 0, autogen na normal, 16 bit. Lítat se podle mě dá od 18-20 fps.

Mimochodem možná i tady by stálo za to zřídit budku na tipy, jaká nastavení prospívají frejmům. Vím že na netu jsou jich mraky a vím, že je to hodně individuální. Přesto... Já jsem třeba s překvapením zjistil, že docela hodně žere zapnutý stín letadla. Problém je ten, že po tolika rocích se s ním nedokážu rozloučit a tak jsem si ho nechal...

Omlouvám se za mnohomluvnost. Je to ale téma, které u mě uhodilo hřebíček na hlavičku. Díky za pozornost. A autorovi i já děkuji za čas a snahu, kterou nezištně věnoval nám všem.
 

Re: Re: Re: FPS na LKKV   25. 6. 2003 / 23:17Milan Puta
Branim se tomu abych vyrabel jeste dalsi verzi, kde totalne vyjmu stromy a API objekty. Trend by mel byt obraceny, tj. co nejdrive si poridte silnejsi stroje, driv nebo pozdeji se tomu nevyhnete (i s ohledem na FS2004 a budouci scenerie). Zkuste treba jen zatim dokoupit RAM, pri dnesnim kurzu dolaru je za pakatel a divili byste se jak vam zvysi vykon....
 

Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   26. 6. 2003 / 07:11Tonda P.
No, už o posílení stroje začínám reálně uvažovat - nejen kvůli FS2004, ale i takovým krásným letištím jako je zrovna LKKV i Ruzyně. Je přeci škoda omezovat detaily i AI provoz, to si to pak člověk to létání až tak moc neužije.
U mě to bude s upgrade PC trošku náročné - mám ještě starší desku se socktem 423 (takže nemůžu jen vyměnit procesor), tak to bude chtít novou podporující 800 MHz FSB a paměti DDR400, procesor by mohl stačit tak 2,4 GHz, myslím. Holt budu muset "trochu" zainvestovat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   26. 6. 2003 / 22:54
Aleš Jungmann
Rozhodně není pravda, že se začíná lítat od 18 FPS. Já na své šunčičce vytáhnu tak 12 a od patnácti nahoru to beru jako zázrak. Ale lítat jde ! Mám svojí vlastní společnost (Jungmannair a ten mnou přemalovanej Boeing 757 asi taky dost užírá výkon. Přemýšlím o upgradu, ale mám jen tak 12 tisíc. To je asi málo, na ty DDRka a Athlony, ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   26. 6. 2003 / 23:59
Luděk Ch.
To máš docela dost na velmi slušný upgrade. Athlon XP2500+ stojí cca 3500,-kč a 512MB DDR333 cca 2000-2500 a asi k tomu budeš potřebovat i novou desku a tu pořídíš do 2500kč. A pokud nemáš úplně slabou grafiku, tak máš za 8500,-kč silný stroj. Grafiku by to chtělo aspoň GF3 nebo lepší. Mimochodem, ty ceny jsou včetně DPH! Docela je výhoda ten slabý kurs dolaru, takže myslím, že je vhodná doba k nákupu.
 

Re: Re: Re: FPS na LKKV   27. 6. 2003 / 00:02PavelS
Obecně : skoro nejvíc pomáhá vypnutí stínu letadla a vybouchat textury vody, případně vybouchat Extended Textures, ale to asi není moc nového. Často se zapomíná na snížení viditelnosti z rozsahu "mnoho" na rozumných cca 60-80NM. Kdo lítá s FSUIPC, má tam chytrou tabulku na nastavení dohlednosti v závislosti na počasí ( při RVR=500m není Visibilty Range=120NM k ničemu, že jo ).

V Tvém případě jednoznačně doporučuji výměnu Celeronu za PIII. Měl jsem skoro to samé a výměnou šlo cca 50% výkonu nahoru. Dneska je to skoro zadarmo, PIII jsou v podstatě k mání jen v muzeu IT.


 

Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   27. 6. 2003 / 08:33milan puta
Jeste jednou si dovolim apelovat - pokud mate slabsi stroje, prepnete na 16bitovou barevnou hloubku, zvetsi se vam radikalne vykon aniz byste pustili korunu
 

Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   27. 6. 2003 / 10:38
JBr   
Nicmene 16bitova barevna hloubka ma i sve nevyhody - napriklad absenci 32bitoveho Z-bufferu, takze nektera letadla vypadaji, ze jim je videt dovnitr. Tot muj pohled tvurce letadel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   27. 6. 2003 / 10:44
Martin Chudomel (OK-MAR)
Aspon ma pilot vetsi rozhled ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   27. 6. 2003 / 13:51
JBr   
No, ono ti to mozna prijde zabavny, pro me to zase takova sranda nebyla, kdyz jsem zjistoval, proc u vsech beta testeru chodi model v pohode, ale u jednoho prosvitaji klapky skrz horni plochu kridla a prvky z kokpitu skrz bok... Od ty doby jen ve 32 bitech, i kdyz mi to treba vezme 2-3 fps... Jinak ja jsem zastancem nazoru, ze se da udelat detailni scenerie s minimalnimi dopady na fps - je to stejne jako u letadla, mene polygonu je mnohdy vice...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FPS na LKKV   27. 6. 2003 / 21:39Milan Puta
mas ridit letadlo a ne koukat kde prosvitavaj klapky
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ