|  |  | DXTBmp... je to možné ? 5. 2. 2007 / 23:53 | |
|  | Upravoval jsem si tímto programem nějaké textury, které byly poněkud mázlé. Jsem s výsledky spokojen. Přihodilo se mi, že u dvou textur ( jedna je ATR42-500 pro model od Castanera, kterou jsem stáhnul zde ) jsem proces musel opakovat dvakrát po sobě, abych dosáhl kýženého výsledku. Ne že bych to dvakrát potřeboval vědět, koneckonců výsledku jsem dosáhl ale přeci... Je to vůbec možné a proč ?  |
| |
|
 |  |  | Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 00:00 | |
|  | Ta poslední verze mi taky úspěšně maže textury i při neuložení mipmap. Zase jsem přesedlal na ImageTool  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 00:27 | |
|  | Díky za tip. Mě to ale udělalo to, že mě tam zůstaly ty původní rozmazané ( alespoň to tak vypadalo ) a až na druhý pokus (stejný postup) se to povedlo a je to ostré. Neměl bysi link na ten Image tool ? Díky  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 10:08 | |
|  | Je součástí např. FSX SDK (ze kterého ho používám), ale v jednom SDK pro FS9 taky určo bude. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 10:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 14:47 | |
|  | Já ho mám z FS 2002... bylo to součástí základní instalace  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 16:13 | |
|  | No to je pěkné Co teď ?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 17:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DXTBmp... je to možné ? 6. 2. 2007 / 17:56 | |
|  | | |
|
|