FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dotaz na A320 prof Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotaz na A320 prof   2. 7. 2003 / 13:30
Rychlokvaška
Skoda preskoda...Airbusy nejsou blby automaty jak ma kazdej pocit...da se s nima litat jak kdo chce...

Na realnem Airbusu VOR tracking nefunguje. To co vidis jako tlacitko LOC znamena LOCalizer, trackovani lokalizeru, pokud mas naladenou ILS frekvenci. Realny Airbus A320 ale i dalsi vpodstate uz vubec ma malo spolecnyho s klasickou VOR to VOR navigaci a dokonce pro let k VORu nepouziva vubec jeho signal, ale pouze polohu z databaze MCDU a vystupy z ADIRS. Je to proste bod se souradnicemi jako kazdy jiny FIX, i virtualni. Na ND se pak sice zobrazuje primo vystup z radia, ale je to jen kvuli kontrole a backupu...

VOR radialy se litaji dvema zpusoby - ten prvni uz jsem popsal a lze ho zautomatizovat vlozenim prislusneho PBD waypointu pro automaticke nalitnuti. Druhy zpusob je pouzivan i beznymi aerolinkami - totiz v company route maji vsechny podstatne body pro kompletni VOR/DME (a nebo klidne i NDB nebo GPS) priblizeni uz preddefinovane jako PDB waypointy a kdyby chteli, dokonce jim to i v managed rezimu automaticky pristane, coz je ale zase zakazano v SOP

Takze uz jasno ?

D.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ