|  |  | Nefungující přistavení chobotu v LKPR 12. 2. 2007 / 22:42 | |
|  | Zdravim.Chtěl bych se zeptat proč když usadím letadlo podle docking systemu se mi chobot nepohne ani o milimetr? |
| |
|
 |  |  | Re: Nefungující přistavení chobotu v LKPR 12. 2. 2007 / 22:45 | |
|  | Zřejmě proto, protože je tato "featurka" delší dobu nepodporovaná. Oceňuj jiné věci - třeba, že můžeš létat na reálně vypadající Ruzyň  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Nefungující přistavení chobotu v LKPR 12. 2. 2007 / 22:50 | |
|  | To já samozřejmě oceňuju taky a všechna čest autorům.Já jen že se v readme.txt píše o přistavení chobotu po usazení letadla takže mě zajímalo proč mi to nejde. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Nefungující přistavení chobotu v LKPR 12. 2. 2007 / 23:49 | |
|  | Rozvíjení a zpřesňování tohoto systému je plánovnáno v dalších verzích.  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Nefungující přistavení chobotu v LKPR 13. 2. 2007 / 06:58 | |
|  | tohle fungovalo tusim jen na FS2002, tady mame smulu. vetsi problem bych videl v tom, ze kdyz zajedu na misto presne podle docking systemu, tak mam na nekterejch stojankach pres pul vyhledu tu cernou gumu na konci chobotu... ale to je jen jedna drobnost, to nekritizuju, aby si to nekdo spatne nevylozil |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Nefungující přistavení chobotu v LKPR 13. 2. 2007 / 08:39 | |
|  | To bohužel tak je. Nastavil jsem nástupní prsty tak aby to bylo universální pro všechny velikosti letadel. SDK 2006 už zase nějakou podporu pro animaci nástupních prstů má. Naštěstí jsem při modelování tunelů uý s touto funkcí počítal. Snad se dočkáme. |
| |
|
 |  |  | Re: Nefungující přistavení chobotu v LKPR 13. 2. 2007 / 09:25 | |
|  | * Odstranění posledních zbývajících Building crash - 100%
* Optimalizace 3D objektů (vytváření LOD) - 30%
* Korektní zobrazování čar na Apronu Sever - 100%
* Úprava AFD aby AI autíčka jezdila po silnicích a ne pojezdových - 80%
* Pohyblivé choboty - 10%
* Aplikace materiálů používající shared efekty - 5%
...chce to cas  |
| |
|
|