FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 22. 10. 2025, svátek má Sabina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737 Jeden příspěvek | Celý strom
kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 18:20
miki_pilot
Děkuji za odpověď. Mně to na levém horním rohu AP, jak je to v manuálu nefunguje.A nebo to špatně chápu.
PS: já ho hledal plynových pák jako na default....hmm a tam nic.
   Seznam příspěvků  

Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 18:58
Gustav ( BHA576 )   
Já na TO GA používám univerzální klávesu F4 definovanou defaultne v FS2004.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 18:59
Fabo™   
To ovšem není TOGA ale plný kotol.

Mám dojem že u PIC to je klik pravým na niektorú zo šrúbok naľavo a hore od AT prepínača.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 19:40
Tragédie v JRD
gustave, prosim, nezamenuj tu TO/GA a plny kotel. jedna se o uplne jine veci a jenom tim mates potencialni novacky.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 19:45
OK-Milda (BHA410)   
Jen doplním, že ten plný kotel navíc ani není pro éro zdravý. Tím se dají snadno překročit limity pro dané meteo podmínky a je-li simulace příslušného letadla dobře udělaná, tak lze letadlo snadno i zničit
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 01:43
Teflon_490   
No, pokud mas nastaven max T/O N1 thrust, tak ti N1 bug nedovoli jit az do uplneho max N1, ale zastavi se na zarazce i kdybys plynovy paky otocil kolem dokola
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 10:28
Fabo™   
Ovšem ne furt, to musí mať éro FADEC či kao sa tomu nadáva.

Práve napríklad 737 Classic to nemá.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 23:46
Teflon_490   
Tak to potom jo, classics nelitam a bylo to mysleno na NG.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 16:19
OK-Milda (BHA410)   
Jenže pokud použiješ funkci F4, což je v podstatě ruční plyn na plno, tak je ti jakékoliv omezení na nic. Hovořím tedy o letadlech starších dat vydání. Jak to má třeba takový Airbus nevím, ale vzhledem k elektronickému řízení předpokládám, že nedovolí jít přes aktuálně limitní výkon.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 18:25
Michael   
767 má EEC (Engine Electronic Control), který nedovolí ani manuálním dotlačením pák dát motorům plné otáčky. Pak ještě se dá na TRP (Thrust Rating Panel) nebo v FMC nastavit N1 limit, který nepřekročí autothrottle, ale lze ho dotlačením plynových pák překročit až dokud nedosáhnou otáčky limitu daného EEC. Při vypnutém automatu tahu se pro nastavení správného tahu použije EICAS, páky se nastaví podle N1 limitu. EEC se dá na overheadu vypnout.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 18:48
Fabo™   
Ako to tak čítam, tak EEC je veľmi podobný, ak nie totožný, so systémom FADEC.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   17. 2. 2007 / 05:32
Proxx
TO/GA (Take-Off/Go Around) je v PIC 737 nalavo od A/T prepinaca na srube.

TO/GA je rozdielna vec od plneho kotla... Pri stlaceni to/ga tlacitka (co je v reale na plynovej pake zboku) sa aktivuje pri nezdarenom priblizeni napr. aj missed approach nastaveny v FMC atd..

Na niektorych addonoch treba stlacit TO/GA 2x.. pri missed approach .. 1. krat prerusi priblizenie a da naplno engine, 2. krat aktivuje missed approach naprogramovany v FMS (ak sa nemylim)
   Seznam příspěvků  

Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 19:02
Pips   
Je to jeden ze šroubků na MCP panelu, vedle přpínače A/T.kliká se na něj normálně levým myšítkem, nikoliv pravým, jak tu bylo řečeno.Zkrátka to tam ojezdi myší, ty šroubky a jeden ti prostě změní kurzor, tak to je on Tys tomu manuálu od toho bulíka moc nedal, co?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 19:41
MAV
jinak mám dojem, že ctrl+shift+g
   Seznam příspěvků  

Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   15. 2. 2007 / 20:20
miki_pilot
Znáš to, člověk to už hned chce vyzkoušet, "vždyť toho defaulta už mám v malíčku " a potom najednou je těch informací, co je třeba nastudovat,že bych se poprvé rozjel po rwy asi za měsíc, takže manuál nemanuál, prostě to chci alespoň trochu vyzkoušet a postupně ty znalosti doplňovat, no. Ale je fakt, že správný postup to není. Auto si taky koupím až po udělání řidičáku... ) Teď jsem si zalítl LKPR-LKTB včetně FMC ale bez TO/GA. Samozdřejmě, že profík by v tom našel plno chyb, ale na i plnou realitu jsem to zaletěl a pěkně sedl.
   Seznam příspěvků  

Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 14:40
FSPilot   
No, pokud se nemýlím (a nebíjte mě, jesli jo ), tak TO/GA je automatické řízení tahu, že? A v PIC 737 je mezi ukazatelem Course a IAS (viz screen). Mám ověřeno, že funguje pouze při spuštěných motorech

No, jak se tu koukám, tak špekulujete špekulujete, ale nikdo tu nehodí screen Já jako strojař potřebuju obrázky, abych se zorientoval a je to líp vidět
40530 B / 600 x 450 / B735.JPG
   Seznam příspěvků  

Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 14:59
pseudoMates
Tady ale nebyla řeč o automatu tahu jako takovém, ale o něčem jiném..
Jak z plně manuálního režimu přejít na plně autoamtický např. ve fázi přiblížení a nezdařeném pokusu o něj.. Kdy letíš manuálně a potřebuješ přepnout na TO/GA režim.. Kapišto..?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: kde najít tlačítko TO/GA na PIC 737   16. 2. 2007 / 15:08
FSPilot   
Aaaaahaaa Kapim to... beru svůj přízpěvek zpět
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ