|  |  | Blikání textur v dáli 16. 2. 2007 / 21:42 | |
|  | Ahoj
Na následujícím videu http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/52731/fs9_2007-02-16_19-40-43-04.avi_56.7MB.html
jsem nahrál jak to vypadá. Nedokážu to moc popsat, ale dělá to při nastaveném Antisotropicu na 8x stejně jako na vypnutu, jediné co na to má vliv je Mip Mapping, ale pro mě jako VFR letce je nepříjemné, abych neviděl ostře do dáli. Jsem po kompletní reinstalu Windowsů a je to nahráváno na čistě FSce.
Nevím co dál dělá to asi tak rok, předtím to bylo ok
|
| |
|
 |  |  | Re: Blikání textur v dáli 16. 2. 2007 / 22:28 | |
|  | mozno mi nieco uniklo - to skoro 60mb video ma iba 6s? ... 6 sekund? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Blikání textur v dáli 16. 2. 2007 / 22:58 | |
|  | jo omlouvám se, ale jak jsem všechno smazal tak tu nemám nic čím bych to zmenšil... |
| |
|
 |  |  | Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 12:26 | |
|  | Mrkni se jestli máš v Settings->Display->Scenery zatrhnuté Extended terrain textures.
Pak ještě ve fs9.cfg jestli máš parametr TERRAIN_EXTENDED_LEVELS na 4. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 12:40 | |
|  | Tak jsem to zkusil, ale je to stejné v fs9.cfg jsem to měl na 0 tak jsem to přepsal a žádná změna a Extended terrain textures jsem měl již zaškrtnuté, ale děkuji za pomoc  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 12:43 | |
|  | Ještě jsem dám k dispozici celý můj oddíl z fs9.cfg jestli není chyba někde jinde protože já už jsem úplně nešťastný
[DISPLAY]
UPPER_FRAMERATE_LIMIT=0
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=40
[TERRAIN]
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=19
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=2
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=0.000000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=0.000000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=4 |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 12:47 | |
|  | Tak tady je můj výpis a zkus najít ten zásadní rozdíl se kterým máš problém.
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=2
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=4
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 13:10 | |
|  | tak bohužel ani s tvými hodnotami se to nezlepšilo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 13:18 | |
|  | Tak v tom případě si pohraj s nastavením grafárny. AA, AF, Mipmapy.....
Speciálně bych se podíval na nastavení AF, jestli je na hodnotu Quality a aspoň 4x a potom mrkni na nastavení Mipmap v FS-ce. Skokový rozdíl je mezi hodnotami 4 a 5. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 13:41 | |
|  | jo s nastavením grafárny si hraju už asi hodinu a asi už jsem našel podoby, kdy to je ještě lítatelné a zároveň to blikání není tak strašné...
PS co je AF? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 13:44 | |
|  | Anizotropní filtrování. To má podstatný vliv na kvalitu zobrazovaných textur. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 15:05 | |
|  | aha myslel jsem si to, ale radši jsem se zeptal...co kdyby to bylo ONO jsem blbec  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blikání textur v dáli 17. 2. 2007 / 14:58 | |
|  | Air France )) |
| |
|
|