Zalezi na kvalite textur jednotlivych letadel pod Traffic,ze svych zkusenosti vim ze pokud na techto mohutnych letistich budes mit narocne letadla pro FPS,pak celkove je pokles vydatny celkove.Nejlepe je mit pro traffic letadla,ktera maji kvalitni textury a to vse ve 2 souborech,nejlepe od Ai-Aadvark nebo FSPainter,pri pokecu s nickem DrMoucha se pri vymene a ukazce par textur ukazalo,ze od PAI nejsou kvalitni,ne v noci.Okna a celkove textury rozmazane jak z FS98....ale to odbocuju...kazdopadne vse dela nacitani textur,narocnych scenerii atd....takze pokud neni spickovy comp ktery by to vse utahl,je lepsi rozsirit stani pres AFCAD oproti default a nechat zaklad pokud jsou letadlove textury na maximu,nebo nechat scenerie letist nove /myslim vse na Tvych zminovanych/ ale ubrat jinde tzn. mit horsi textury.Oboji,tzn.spickova kvalita textur letadla a narocny scenery letiste zpusobi dlouhe nacitani a tudiz pro narocnost razantne snizenou FPS....vezmeme si rozdil,postavit na AI-Traffic PMDG ci FFX model nebo jednodussi 2 souborove textury letadel...jasna volba,kazdy vi ze to druhe 
....to vse moje zkusenost a nazor.
|
|