|  |  | | IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 14:26 | |
|  | Pozývame všetkých pilotov na zdvojenú C1 a C2 skúšku ktorá sa uskutoční dňa 20.02.2007 o 19:00 UTC (20:00 LOC) na letisku LZIB - Bratislava Štefánik.
Peto |
| |
|
 |  |  | | Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 14:52 | |
|  | Už zas? To máte skoro každej den ne?  |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 15:49 | |
|  | No tento raz to bude trocha ine, jeden zo skusanych je realny ATC a druhy v blizkej dobe real ATC, takze by sa nemali vyskytnut nijake problemy a rovnako aj na CTR cakame buduceho realneho ATC a tak isto aj v Poprade by dnes mal byt buduci realny ATC takze snad by to mal byt zaujimavy vecer. Vsetkych pilotov srdecne pozyvame.
Peto |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 16:56 | |
|  | | Není trochu nonsens zkoušet někoho, kdo už udělal zkoušky na reál ATCho? Já myslel, že mají automaticky nárok na nějakou hodnost ?! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:15 | |
|  | no vzhladom na to ze jeden clovek este nema oficialne papiere ICAO aj ked je riadnym zamestnancom LPS (RLP u Vas) ale este je vo vycviku a este ho cakaju zaverecne skusky takze u neho Fast Upgrade nepripada do uvahy a druhy clovek je real ATC, resp. MATC ktory ma aj papiere a v reale uz riadi tak on by mohol dostat automaticke povysenie, ale po tom ako IVAO Training center je uz pol roka neschopne urobit normalny system pre Fast Upgrade a kvoli tomu stoja fast upgrady tak sa to zial musi riesit takymto systemom . Viem ze je to hanba skusat ludi ktory to robia v reale, ale chyba v udelovani hodnosti real ATC zial nieje na nasej strane ale niekde inde, kde to podla toho ako sa spravaju nemaju zaujem riesit...
Peto |
| |
|
 |  |  | | Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:10 | |
|  | Peter jako tradičně jedno velké na šestnácku po osmé hodině.
P.S. Jak to s tou šestnáctkou vlastně je? Já ji minule přejel a chtěl jsem se ostře otočit doprava zpět,abych měl čumák k appronům.Nebo tam prostě zatočím hned a tím pádem bude zadek
k appronům. Nikdy jsem v reálu na Štefániku nebyl a i kdybych se tam náhodou dostal stejně bych při své smůle žádný heavy na šestnáctce neviděl  |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:19 | |
|  | Gustave, podla mojich info by si mal byt cumakom k apronom, cize ATC by Ta mal dat rolovat cez D->B a tam by si to mal zaparkovat, a potom ked rolujes na vzlet tak cez Apron->A (vacsinou na RWY04, popripade aj na 31 ak Ti to povie ATC) a potom na RWY13 cez Apron->F. Problem je ten ze ak by si chcel tak ze budes mat zadok k apronom tak sa napriklad na 04rku cez B->D dostanes velmi tazko lebo tam je prilis velky uhol a s velkou masinou sa tam neotocis.
Snad si to nejak pochopil  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:26 | |
|  | Jo to jo. Já jen " a žalovat se nemá,ale hlásit se to musí" 
Že jsem byl upozorněn,že jsem už šestnácku přejel a že jí mám na svých pěti hodinách a to jsem chtěl právě na ní zatočit ostrou pravou  |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:20 | |
|  | Jo a ještě něco. Má slovenká divize dohodnuté nějaké předávací výšky s Polskem? Kolik mám mít nad BABKO pro přílet na Štefánik? Ona ta polská divize nějak stagnuje a dočkat se tam centra je vyloženě strašná náhoda  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:26 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:37 | |
|  | | Len tak mimo, popeřeš sa s 340 alebo sa vraciaš k 747? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 17:43 | |
|  | A340-300 bude ale deklarovaná jako A340-200 , protože v MTL nemáme 300 ale pouze 200.
Těším se ,že bude boční vítr a že se pokusím předvézt,co už jsem s ní od neděle natrénoval  |
| |
|
 |  |  | | Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 19:22 | |
|  | Pokud byste chteli letet z LKPR, tak bude pokryto.. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 19:37 | |
|  | | a pokud ne tak taky, ale udelame si u vas cernou tecku |
| |
|
 |  |  | | Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 21:06 | |
|  | Mladenci, nejak nam chybi jedna dost podstatna promenna na tech dvou zkouskach.. Piloti..
Mate k dispozici perfektne pokryte LKAA i LZBB FIRy a nikomu se jaksi nechce letat... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 22:28 | |
|  | | No mne sa zdalo že tam je pilotov docela dosť, možno nie toľko ako v nedeľu ale na apronoch bol docela cvrkot... |
| |
|
 |  |  | | Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 22:05 | |
|  | | Ja sa ospravedlnujem, dcera mi vypla pocitac, takze som zmizol z radaru uz pred Brnom. Na druhy let uz nemam sil, som nejaky nachcipany, skoda. Skusanym prajem vela zdaru. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 20. 2. 2007 / 23:24 | |
|  | pod jakou volackou? krome jednoho B767 na ruzyni se mi zda ze nikdo nezmizel a ten bulik nakonec v poradku pristal pres procedural  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 21. 2. 2007 / 18:54 | |
|  | | letel som sukromnou DC3 so znackou OM-AIR, a zahadne som sa stratil riadiacemu z obrazovky niekde medzi bodalom a bno. fakt skoda, chcel som si urobit letme pristatie v blave a letiet dalej do tatier. to lietadlo chce uplne inu techniku lietania, myslim hlavne pri priblizeni a pristati, takze treba vela trenovat. |
| |
|
 |  |  | | Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 21. 2. 2007 / 01:03 | |
|  | Vážený a milý,
dosť bolo oficialit, a podme k veci. Chcem sa vam vsetkym velmi pekne podakovat za traffic, za precizne plnenie pokynov ATC a za ochotu sa nechat fackovat kuzami a zmenou rychlosti. Dakujem za spolupracu vsetkym ATC a verim ze v utorok to pekne rozbalime na Evente.
Letu zdar a kolko vzletov tolko pristati praje
SK-AOC
Pali Sovak |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 21. 2. 2007 / 02:34 | |
|  | C-kolkko Pali Sovak? ) |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 21. 2. 2007 / 07:02 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 21. 2. 2007 / 12:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: IVAO LZIB C1+C2 double exam 20.02.2007 19.00 UTC 21. 2. 2007 / 16:43 | |
|  | Omlouvám se,že jsem nepředvedl ukázkový missed aproach,ale byl jsem vůbec rád,že jsem s tou mrchou vůbec nějak přistál 
P.S. Konec inovací - v hangáru už zbyl jenom : ERJ 145. Jumbík a B777 a samozřejmě pro moje nedokonalé létání offline i Beech od Aeroworks. |
| |
|
|