|  |  | LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 15:47 | |
|  | Pro ty z vás co pozorně nesledují vývoj, jen krátká noticka - mezi 17.4.2007 a 9.5.2007 budou na LKPR probíhat stavební práce související s instalací GS budoucího ILS pro dráhu 13. |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:03 | |
|  | Hip hip - hurá..
hip hip - hurá.. |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:03 | |
|  | No konečně  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:12 | |
|  | Tyjo a vyuzije se to vubec? Nebo se po zavedeni ILS chysta nejaka vyrazna zmena ve vyuzivani runwayi? Trinactku na pristavani sem nevidel ani nepamatuju... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:16 | |
|  | Ja sem ji naposledy pouzival tusim pri 36hodinovce, tam si ji piloti i ridici uzili dosyta  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:21 | |
|  | Tak mluvime hlavne o realu ze  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:26 | |
|  | Tak podle mne ju aspon vrtule vyuzivaji cas od casu, kdyz neni zrovna priznivej vitr pro 24/6. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:27 | |
|  | Jenze vrtule ji vyuzivaji vetsinou pro vzlet. Jinak se pouziva snad jen, kdyz je zavrena 06/24 a vitr znemoznujici 31. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:32 | |
|  | Jj, to ze tam sem tam nekdo vzlitne vim. Ale k tomu neni treba ILS ze?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:47 | |
|  | Vrtule jí používají i na přílety.. A to buď ATR z Braunschweigu, která jde na terminál jih, tak aby to měl blíž a VFR poletuchy.. To vše za předpokladu, že je rwy in use 06/24 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 18:33 | |
|  | Existuje jistá studie, která říká, že současným užíváním 13 pro přistání a 24 pro odlety by se mohly opět zvednout celková dráhová kapacita letiště. Na druhou stranu je kolem této studie mnoho pochybností, hlavně kvůli turbulenci v úplavu na křížení 24/13, ale i z dalších důvodů. Dokonce i tady na periskopu byly kolem toho diskuse, Mafra se jako věžník myslím o této variantě vyjadřoval značně nelibě 
Obrázek jednoho z prvotních návrhů uspořádání SID a STAR při této kombinaci z jednání ŘLP s provozovateli v roce 2005:
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR ILS 13 13. 3. 2007 / 08:16 | |
|  | Hergot!Marky,ty máš pamatováka jako slon Samo každý vylepšení je dobrý.Ale jako hlavní dráha na přistání.Taková nepěkná ošklivý věc. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR ILS 13 13. 3. 2007 / 10:49 | |
|  | Tak třeba zrovna to, že si se o tom vyjadřoval dost skepticky, si pamatuju taky..  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 17:56 | |
|  | Pozorně to nesleduji, takže je to pro mě žhavá novinka.Na jednu stranu je to super, na druhou stranu to bylo přecijen při virtuálním příletu na Prahu takové ozvláštnění bez ILS na tuto dráhu Což mě přivádí k otázce, zdali bude mezi 17.4 a 9.5 update i k virtuální Ruzyni? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 18:27 | |
|  | Nemyslete si, že 9.5. tam bude hotový a funkční ILS.
Jedná se o výkopové práce pro instalaci GP - tedy jeden z mnoha prvních kroků. Ale konečně nějaký... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR ILS 13 12. 3. 2007 / 22:25 | |
|  | Abych pravdu řekl, nemám nejmenší ponětí, co to obnáší, zbudovat někde ILS.Takže mi to tak i přišlo, jakože mezi těma datama to ILS fakt ztopořej a nijak jsem se nad tím nepozastavoval.Inu což, zase člověk ví víc  |
| |
|
|