|  |  | Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 18:22 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 18:29 | |
|  | Tohle je tuším ukázka, jak se má daná situace řešit, ne smůla . |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 18:34 | |
|  | jj...byl to nácvik, už jsem to někde viděl |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 18:34 | |
|  | vsadim se ze to je i v manualu "v pripade otevreni okenka jindy nez behem pojizdeni okenko zavrete standartnim zpusobem"    |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 23:11 | |
|  | To bych chtěl vidět, jak bude capitan tak klidný např. ve FL310 v -60 °C při rychlosti okolo 300kts IAS  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 23:16 | |
|  | Nejen on, bude tak klidný, ani nepohne "brvou"  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 23:17 | |
|  | Myslím že tam by mu to udržal pretlak v kabíne, ak sa nemýlim tak musí to okienko najprv vojsť trochu dnu do kokopitu, a to by pretlak nedovolil... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 23:22 | |
|  | Pravda, ale co kdyby (já vím, že se na kdyby nehraje, ale přece jenom ) Vzhledem k tomu, že to okénko není úplně rovnoběžné se směrem letu, mohlo by se teoreticky stát, že tlaková síla vyvozená proudem vzduchu by mohla překonat tlakovou sílu vzduchu uvnitř kabiny. Přece jenom, letadlo neletí 100, ale kolem 750 km/h ... návod na krátkometrážní katastrodický film  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 23:34 | |
|  | Pánové, uvnitř není žádný přetlak. Je tam tlak jako ve výšce kolem 8000 ft a to okno drží rozdílem ! tlaků, vnějšího nízkého a toho co je uvnitř.
To okno mu mohlo vypadnou, díky špatnému zajištění nebo dovření při vzletu, což je jeden z úkonů, kontrola zajištění okna, před vzletem. Proč se to stalo při přistání, může být chybným mechanickým zajištěním.
Navíc okno se otevírá nejdříve dovnitř, takže nehrozí i pouhé pootevření, neboť okolní nízký tlak by ho opětovně přisál. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 12. 3. 2007 / 23:37 | |
|  | No asi sme sa nerozumeli, pretlak = pozitívny rozdiel tlaku, teda že vnútri je väčší 
tudíž dnu tlak asi ako v 8000ft ako vravíš, a vonku tlak ako v ~37000 ft  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 13. 3. 2007 / 14:44 | |
|  | Už jsem to viděl, akorát s komentářem a bylo to instruktážní video co dělat v případě otevření okna ve vzduchu (v tomhle případě to řešili, proto, že chtěli ukázat, že je lepší pokračovat, než dělat high speed RTO) pokračovalo to vysvětlením funkce mechanismů zavírání okna v cockpitu u všech typů co Boeing vyrábí |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona 13. 3. 2007 / 13:24 | |
|  | | |
|
|