FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Aplikace Murphyho zákona Jeden příspěvek | Celý strom
Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 18:22
Kachna
Aneb co se všechno během testování novýho éra neposer* http://www.youtube.com/watch?v=rZhOGmo3fC8&NR
 

Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 18:29
Michael   
Tohle je tuším ukázka, jak se má daná situace řešit, ne smůla .
 

Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 18:34
George John   
jj...byl to nácvik, už jsem to někde viděl
 

Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 18:34
donCarlos
vsadim se ze to je i v manualu "v pripade otevreni okenka jindy nez behem pojizdeni okenko zavrete standartnim zpusobem"
 

Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 23:11
FSPilot   
To bych chtěl vidět, jak bude capitan tak klidný např. ve FL310 v -60 °C při rychlosti okolo 300kts IAS
 

Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 23:16
Ados (ADD039)   
Nejen on, bude tak klidný, ani nepohne "brvou"
 

Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 23:17
Fabo™   
Myslím že tam by mu to udržal pretlak v kabíne, ak sa nemýlim tak musí to okienko najprv vojsť trochu dnu do kokopitu, a to by pretlak nedovolil...
 

Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 23:22
FSPilot   
Pravda, ale co kdyby (já vím, že se na kdyby nehraje, ale přece jenom ) Vzhledem k tomu, že to okénko není úplně rovnoběžné se směrem letu, mohlo by se teoreticky stát, že tlaková síla vyvozená proudem vzduchu by mohla překonat tlakovou sílu vzduchu uvnitř kabiny. Přece jenom, letadlo neletí 100, ale kolem 750 km/h ... návod na krátkometrážní katastrodický film
 

Re: Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 23:34
Latom   
Pánové, uvnitř není žádný přetlak. Je tam tlak jako ve výšce kolem 8000 ft a to okno drží rozdílem ! tlaků, vnějšího nízkého a toho co je uvnitř.
To okno mu mohlo vypadnou, díky špatnému zajištění nebo dovření při vzletu, což je jeden z úkonů, kontrola zajištění okna, před vzletem. Proč se to stalo při přistání, může být chybným mechanickým zajištěním.
Navíc okno se otevírá nejdříve dovnitř, takže nehrozí i pouhé pootevření, neboť okolní nízký tlak by ho opětovně přisál.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   12. 3. 2007 / 23:37
Fabo™   
No asi sme sa nerozumeli, pretlak = pozitívny rozdiel tlaku, teda že vnútri je väčší

tudíž dnu tlak asi ako v 8000ft ako vravíš, a vonku tlak ako v ~37000 ft
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   13. 3. 2007 / 14:44
Jaakov   
Už jsem to viděl, akorát s komentářem a bylo to instruktážní video co dělat v případě otevření okna ve vzduchu (v tomhle případě to řešili, proto, že chtěli ukázat, že je lepší pokračovat, než dělat high speed RTO) pokračovalo to vysvětlením funkce mechanismů zavírání okna v cockpitu u všech typů co Boeing vyrábí
 

Re: Re: Re: Aplikace Murphyho zákona   13. 3. 2007 / 13:24
Michael   
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_5390
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ