| | | Problémy s průhledností (podruhé) 26. 7. 2003 / 20:22 | gembler |
| | Existuje lék na problémy s průhledností, kdy například za plotem není vidět kus baráku? Pokud texturu uložím s jednobitovým alpha kanálem (555-1), tak je to v pořádku, ale zase ty objekty nejsou vidět z větší vzdálenosti a pokud nejsou hodně přiblížené, tak vypadají dost hnusně - pixely poházené v prostoru. Problémy dělají objekty s texturami s vícebitovým alpha kanálem (DXT, 444-4, 888-4, atd.). Zkoušel jsem uložit textury stromků od Petra Bednáře s 1-bit alpha, vše fungovalo, ale na pohled byly ještě hnusnější než originál FS stromy.
Vím, že se to tu už jedno probíralo a došlo se k závěru, že se v gmaxu nastaví opacity na 99%. Tím se vše vyřeší, ale objeví se nové problémy - např. stromy za plotem se vykreslují před ním, apod. Možná je problém neviditelnosti objektů v zákrytu nevyřešitelný - to by asi jinak byly originální FS stromky v o něco lépe vypadajícím DXT formátu. Kdyžtak napište jestli to jde ošetřit, abych se pořád nesmyslně nepokoušel opravit neopravitelné.
|
| |
|
|