| | | Existují "herní mody" do FS ? 26. 7. 2003 / 20:24 | gembler |
| | Existují nebo daly by se do FS naprogramovat věci, jako je třeba simulace hašení lesních požárů, práškování, fungující aerovleky, ... ? Do Half-Life existuje taky spousta modů (počínaje Counter Strike a konče bůhví čím). Architektura FS je podle mě mnohem otevřenější.
|
| |
|
| | | Re: Existují 26. 7. 2003 / 22:30 | |
| | mam tuseni ze nejake haseni pozaru existuje.. jinak v podstate se to da udelat, ale ne moc "precizne" protoze ve FS neni zrovna pouzitelne udelana interakce s objekty scenerie ... scenerie se muze menit a pohybovat, ale v zasade pouze jako reakce na umisteni vaseho letadla, naladenou frekvenci na letadlo atd ... jinak to moc slavne neni ... |
| |
|
| | | | Re: Re: FS módy 26. 7. 2003 / 23:52 | |
| | Bohužiaľ v FS je to celé o tom, že si len urobíš adventúru, v ktorej bude mať hráč nejakú konkrétnu úlohu, napr. to hasenie. Problém je v tom, že Micro$oft v FS asi s nejakými prídavnými módmi typu Counter-Strike asi nerátal. Jednoducho to je tak, že keď si chceš zalietať vo vojenskom stroji a zastrielať si, nalepšie siahnúť po ich Combat Flight Simulatore.
Ale dajte za pravdu, že bolo by nielen podľa mňa oveľa efektívnejšie vytvoriť jeden OPEN-ARCHITECTURE simulátor založený na súčasnom Flight Simulatore, na ktorý by boli produkované voľne šíriteľné (príp. za nejaký menší poplatok) "módy", ako trebárs ten spomínaný Combat Flight Simulator, potom napríklad Airline Flight Simulator (čiže niečo ako virtuálne aerolinky s možnosťou lietať on-line), Rescue FS a podobne, však je plno nápadov na rôzne variácie FS-ka, ktoré ešte iba čakajú na spoľahlivú relizáciu. Možno treba iba prehovoriť Microsoft, alebo sa pustiť do SDK a trochu si na ten engine FS-ka posvietiť... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FS módy 27. 7. 2003 / 15:21 | gembler |
| | Ale o aerovleku se tu už tuším kdysi dávno někdo zmiňoval - existuje? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FS módy 28. 7. 2003 / 18:04 | |
| | existuje "pseudoaerovlek" ci jak to rict,, ktery spociva v tom , ze se upravi AIR tak, aby mel jakoby motor.... resp. nebyl takto reseny aerovlek, ale katapult (nebo jak se tomu nadava) ...
odkaz na stranku k potrebnym dokumentum je tu nekde v h istorii fora |
| |
|
|